Kaveri laihdutti, mutta näyttää hirveältä
Laihtuminen on saanut hänet näyttämään kuivalta ja todella rumalta. Asia ei muuten mietityttäisi, mutta hän kerjää kehuja koko ajan. On lähellä etten sano hänen näyttävän nykyään törkeän rumalta ja kuivalta. Olen itse hoikka.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kateelliselta.
Pakollinen kateuskortti. Sen on oltava sinun kaltaiselle määräävä tunne, kun se aina ikuisesti on se tunne kaiken toiminnan takana - sun mielestä. Eli vielä yksinkertainen lisäksi, hieno kombo.
Pöh, olet ilkeä ap. Mun kavereista kaksi on viime vuosina laihtunut hurjasti, heillä on ihokudokset selvästi erilaiset, koska toinen on palautunut hyvin ja toisella on ns ozembic-naama. Me ei siitä välitetä yhtään, koska molemmat ovat ihania tyyppejä (ja olivat toki ennenkin) ja molempien terveys on kohentunut ja ilo tullut takaisin elämään, kun voivat pukeutua haluamallaan tavalla ja jaksavat tehdä asioita, mistä pitkään ovat haaveilleet.
Sitä paitsi, ihminen, joka haukkuu toista rumaksi on sitä itse. Onko mukavaa olla sisältä ruma, mieti sitä ap!
Olet ilkeä ihminen, kun arvostelet toisen ulkonäköä.
Tiedän mitä ap tarkoittaa. Parille tutulle kävi noin että laihdutus meni överiksi ja lopulta näyttivät sellaiselta "kuivalta mummolta". Kai siinä iskee vähän sokeus omaan kroppaan, samalla tavalla kun lihava ei näe ehkä miten lihava on. Molemmat kuitenkin lihoivat takaisin muutamia kiloja kun saivat lapsia ja näyttivät sitten "normaalilta" taas. Hetken oli huolestuneita läheisiä koska näyttivät syömishäiriöisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että sen pitäis lihottaa takaisin vai?
Ei mutta ei tarvitse ylpeillä niin paljon ja kertoa uusista vaatteista, kun on kuitenkin ruma.
Ap
Ap on voinut hehkuttaa omia vaateostoksiaan vuosikausia. Nyt opit, miltä se osattoman korvissa kuulostaa. Ylipainoisella tai lihavalla kun ei ole niitä rajattomia ostosmahdollisuuksia kuten normaalipainoisella.
Kolmekymppisenä iho kyllä palautuu eikä jää roikkumaan ellei nyt ole laihtunut useita kymmeniä kiloja. Veikkaan, että ap:ta hiertää joku muu ja kaveri ei ole oikeasti edes kaveri.
Itse laihduin 15kg. Vuotta myöhemmin paras ystävä teki saman. Olin kuulemma inspiroinut häntä tekemään muutoksia ja syömään ja liikkumaan fiksummin. Oltiin molemmat onnellisia toistemme puolesta. Ollaan myös melkein nelikymppisiä ei silti mikään roiku tai näytetä mummoilta.
En ikinä kyllä muutenkaan haluaisi olla ap:n kaltaisen kaveri. Vaikuttaa myrkylliseltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtumisesta valitus on eri asia kuin kehujen kerjäämisestä valitus. Jälkimmäinen sinänsä ymmärrettävää.
Mutta kerjääkö kaveri kehuja, vai saako niitä kuitenkin spontaanisti?
Hän kerjää kehuja esittelemällä ostoksiaan ja lähettämällä kuvia itsestään uimapuvussa tai uusissa vaatteissa.
Ap
Kuinka ostosten esittely on muka jotain kerjäämistä? Kommentoivatko ihmiset nykyaikana muka toistensa ostoksia vuolaasti? Ennen vanhaan ostoksilla käynyt saattoi kehaista jos jossain paikassa oli kivoja vaatteita tai tavaroita. Se ei ole mitään kehumisen kerjäämistä. Ja kuinka muuten uimapuvun istuvuuden voi muuten saada selville kuin sovittamalla sitä?
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee, jos on ollut ennen huomattavasti ylipainoinen ja sitten sen laihduttamisen tekee äkisti esimerkiksi lihavuusleikkauksella. Sen jälkeen ei ole yleensä valitettavasti kovinkaan terveen näköinen.
Olen tavannut pari ihmistä, joista ilmeni, että olivat laihduttaneet paljon mahalaukun pienennydleikkauksella, vanhempia ihmisiä jo. Olivat aivan normaalin näköisiä, en olisi arvannut, että aiemmin olivat olleet sairaalloisen lihavia. En toki nähnyt heitä alasti.
Kuulostat paskatyypiltä. Hyi olkoon.
Ap on luultavasti sellainen tyhjäpää salipimu, joka käyttää persetrikoita ja muutenkin mauttomia paljastavia vaatteita ja olisi mieluusti iltapäivälehden sivuilla valittamassa kuinka joutuu kauneutensa takia hätistelemään miehiä pois. Kaveri taas on ollut kaveri vaan sen takia, että tätä kohtaan on saanut tuntea ylemmyyttä ja boostata omaa egoa. Nyt kun kaveri laihdutti eikä olekaan enää seinäruusu, ap:ta harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppisenä iho kyllä palautuu eikä jää roikkumaan ellei nyt ole laihtunut useita kymmeniä kiloja. Veikkaan, että ap:ta hiertää joku muu ja kaveri ei ole oikeasti edes kaveri.
Itse laihduin 15kg. Vuotta myöhemmin paras ystävä teki saman. Olin kuulemma inspiroinut häntä tekemään muutoksia ja syömään ja liikkumaan fiksummin. Oltiin molemmat onnellisia toistemme puolesta. Ollaan myös melkein nelikymppisiä ei silti mikään roiku tai näytetä mummoilta.
En ikinä kyllä muutenkaan haluaisi olla ap:n kaltaisen kaveri. Vaikuttaa myrkylliseltä ihmiseltä.
Tämä. Kaikki nuorena laihtuneet ovat muuttuneet huomattavasti paremman näköisiksi. Yksi tuttava laihdutti 58-vuotiaana ja kyllä se naama todella valahti. Sen sijaan ikänsä hoikkana pysyneet eivät tule sellaisiksi ryppyisiksi, jos eivät tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että sen pitäis lihottaa takaisin vai?
Ei mutta ei tarvitse ylpeillä niin paljon ja kertoa uusista vaatteista, kun on kuitenkin ruma.
Ap
Ap on voinut hehkuttaa omia vaateostoksiaan vuosikausia. Nyt opit, miltä se osattoman korvissa kuulostaa. Ylipainoisella tai lihavalla kun ei ole niitä rajattomia ostosmahdollisuuksia kuten normaalipainoisella.
En esittele ostoksia kenellekään, ei oikeita ystäviäni kiinnostaa vaatehankintani. Tämä laihtunut on kuin maailman napa, joka kuvittelee että maailma pyörii hänen ympärillään kun on laihtunut.
Ap
Ulkonäkö palautuu vähitellen. Itse laihdutin aika nuorena. Sen johdosta naamani alkoi roikkumaan. Jonkin ajan kuluttua kasvoni palautuivat normaaliin ulkonäköön.
No mutta, miket nyt vaan kehu häntä. Tuo vaihe menee ohi, kun tottuu omaan kroppaansa.
Nainen on naiselle susi, olet kateellinen aivan selvästi, sua ottaa päähän, että hänelle mahtuvat nyt muotivaatteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kaikki nuorena laihtuneet ovat muuttuneet huomattavasti paremman näköisiksi. Yksi tuttava laihdutti 58-vuotiaana ja kyllä se naama todella valahti. Sen sijaan ikänsä hoikkana pysyneet eivät tule sellaisiksi ryppyisiksi, jos eivät tupakoi.
Olen laihduttanut 57v. iässä viisi -kuusi kiloa ja sain pienet hamsterin pussit. Ennen ei ollut sellaisia eli kyllä se normaalipainoisena pysyminen todella kannattaa. Rinnoille ei onneksi tapahtunut mitään, vaikka ovat isot eikä vartalolle muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kaikki nuorena laihtuneet ovat muuttuneet huomattavasti paremman näköisiksi. Yksi tuttava laihdutti 58-vuotiaana ja kyllä se naama todella valahti. Sen sijaan ikänsä hoikkana pysyneet eivät tule sellaisiksi ryppyisiksi, jos eivät tupakoi. <
Hamsterinpussit, kaulaheltta jne johtuvat kudostyypistä. Ikä sattuu vain korostamaan niitä siksi, että ikääntyessä lähtee laihduttamattakin rasvaa etenkin poskipäistä. Se mediassa kohkattu Ozempic-naama on tullut paljon laihtuneille jo ennen Ozempicin keksimistä. Sekä kudostyyppi että rasvasolujen sijoittuminen kasvoilla ja vartalolla ovat kiinni geeneistä.
Miksi olet noin ulkonäkökeskeinen