Kaveri laihdutti, mutta näyttää hirveältä
Laihtuminen on saanut hänet näyttämään kuivalta ja todella rumalta. Asia ei muuten mietityttäisi, mutta hän kerjää kehuja koko ajan. On lähellä etten sano hänen näyttävän nykyään törkeän rumalta ja kuivalta. Olen itse hoikka.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut hänen kaverinsa siitä ilosta, että saat edes jonkun rinnalla olla se hoikka ja nätti? Ja nyt harmittaa?
Olen hoikka ja kaunis, ja hän laiha ja ruma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtumisesta valitus on eri asia kuin kehujen kerjäämisestä valitus. Jälkimmäinen sinänsä ymmärrettävää.
Mutta kerjääkö kaveri kehuja, vai saako niitä kuitenkin spontaanisti?
Hän kerjää kehuja esittelemällä ostoksiaan ja lähettämällä kuvia itsestään uimapuvussa tai uusissa vaatteissa.
Ap
Eli nämä ostoksetko sinua tässä nyt hiertää, itselläsi ei ole mahdollisuutta ostella?
Väärin. Minä ostan vaatteeni laatupaikoista ja hän Lidlistä ja Prismasta. Hän vaikuttaa ylpeältä kaikesta ostamastaan nyt kun on laihtunut, vaikka ostos olisi joku nolo prisman tunika.🐖
Ap
Prismasta tulee ostettua farkkuja.. mutta mitä se sun persettä kaivelee, mistä ostaa?
Miksi se haittaa sinua niin paljon?
Pääasia, että terveys on parantunut. Eiköhän rasvaprosentti ole pienentynyt ja kolestoriarvot pienentyneet?
Tän on pakko olla provo.
Ei voi muuten ymmärtää.
Ei hän näytä terveeltä vaan kuivalta ja tupakkaa palaa.
Ap
No etpä ole kummoinen kaveri, hän pärjäisi paremmin ilman sinua.
Muistan kuinka olen joskus kuullut aloituksen kaltaisen arvostelun. Sen esitti ihminen, joka oli kateellinen kaikille ja kaikesta, oma elämä täysin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtumisesta valitus on eri asia kuin kehujen kerjäämisestä valitus. Jälkimmäinen sinänsä ymmärrettävää.
Mutta kerjääkö kaveri kehuja, vai saako niitä kuitenkin spontaanisti?
Hän kerjää kehuja esittelemällä ostoksiaan ja lähettämällä kuvia itsestään uimapuvussa tai uusissa vaatteissa.
Ap
Eli nämä ostoksetko sinua tässä nyt hiertää, itselläsi ei ole mahdollisuutta ostella?
Väärin. Minä ostan vaatteeni laatupaikoista ja hän Lidlistä ja Prismasta. Hän vaikuttaa ylpeältä kaikesta ostamastaan nyt kun on laihtunut, vaikka ostos olisi joku nolo prisman tunika.🐖
Ap
Prismassa on myös laatuvaatteita. Noloa tässä taidat olla sinä.
Mä olen varmaan se sun kaveri .. joo painoin ennen niin paljon, että olin sairaalloisen lihava ja laihduin ilman syytä 50 kiloa. Minusta olen kaunis .
Voin hengittää ja pystyn liikkumaan enemmän ja hengittämään ja aloin laihtumisen seurauksena syömään myös paremmin. En syö hampurilaisia enkä pizzaa enkä juo limsoja . Muutenkin teen itse ruuan nykyjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että sen pitäis lihottaa takaisin vai?
Ei mutta ei tarvitse ylpeillä niin paljon ja kertoa uusista vaatteista, kun on kuitenkin ruma.
Ap
Ite oot ilkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut hänen kaverinsa siitä ilosta, että saat edes jonkun rinnalla olla se hoikka ja nätti? Ja nyt harmittaa?
Olen hoikka ja kaunis, ja hän laiha ja ruma.
Ap
Ootko myös sisäisesti kaunis?
Harmi kun sulla on noin paha olla jostain ja purat sen nyt näin kuin pikkulapsi.
Mitäs sinä olet saavuttanut ap? Etpä vissiin mitään, niin.
Olipa kerran pieni paha noita, känkkäränkkä nimeltään..
Taidat olla itse pullukka ja kateellinen kaverillesi.
Myönnän, olen kateellinen. Ozempic teki minusta roikkunaaman. Syön myös omaa kakkaani. AP
Ap on ihana "kaveri". Kerropa tämä sama hänelle.
Pääasia varmaan, että yleinen terveys paranee. Miksi keskityt toisen ulkonäköön
Ap