Miesvihaajat, miten välttelette miehiä arjessa?
Itse olen erakoitunut kotiini. Ruoat tilaan kotiin. Käyn ulkona tarpeillani, koska wc-pöntöt on suunnitellut miehet. Liikun muutenkin ulkona vain yöaikaan
Kommentit (89)
Sitä mä vaan mietin et miksei naiset perusta omaa yhdyskuntaa? Varakkaita naisia on ympäri maailmaa niin ostatte jonkun saaren jostain keskeltä merta. Pystytätte korkeat muurit ja ympärivuorokautinen aseistettu vartiointi
Katherine.Rosemary kirjoitti:
En varsinaisesti välttele.
Mutta täällä Helsingissä en tykkää istuskella rautatieasemalla tai kauppakeskuksissa.
Koska niissä paikoissa olen kokenut miesten seksuaalista ahdistelua ja koskettelua.
Pahimmat ovat olleet sellaisia että tullaan väkisin iskemään ja suututaan jos ilmaisee että ei kiinnosta.
Miehiä olisi vaikea välttää arkisin koska työpaikallani työskentelee miehiä.
Kuka täysjärkinen hengailisi steissillä tai ostareilla? Eihän siellä ole kuin narkkeja, diilereitä ja sandaalimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
En käy suihkussa, ulkona aina tyly ja tympeä ilme, homssuinen tyyli. Pysyy miehet kaukana.
Hyi hitto ja haiset pazkalle.
Kysy muilta inceleiltä sieltä ulinalaudalta. Siellähän se sinäkin keksit näitä aloituksia kaltaistesi seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy muilta inceleiltä sieltä ulinalaudalta. Siellähän se sinäkin keksit näitä aloituksia kaltaistesi seurassa.
Kylläpäs se lihavaa palstamammaa kiukuttaa näin lauantaina. Syö pari donitsia niin kyl se siitä =)
En erityisesti vihaa miehiä. Mutta jos pelottavan, tylyn ja oudon oloinen ukko menee kadulla, katson muualle etten saa painajaisia sen kasvoista, vaatteista tai olemuksesta. Mistä tietää missä zombimatrix-tilassa se kulkee siellä. Ja miksi se asuu just tuossa lähiössä tai kulkee siellä. Mielestäni "rumiin" kasvoihin vaikuttaa sisäinen habitus tai jäykkyys (arvomaailma, ajattelu), ei se että joku olisi synnynnäisesti jotenkin hirvittävä. Miksi itsensä tekee. En sano että olisin itse kaikkien mielestä keski-iässä miellyttävä, onhan kaikilla muutoksia tai luonteita. Nuorena on raikkaammat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se viha vangitsee, joskus aika konkreettisesti. Vanginvartijana toimit sinä itse.
Sanos muuta, saa naisvihaajat keksimään näitä älyvapaita aloituksia vauvalle joka ikinen päivä.
Osoitit juuri olevasi miesvihaaja.
Ihan jokaista palstainkkeliä ei tarvitse kenenkään rakastaa, eikä rakastamaan.
Tuo inceliksi leimaaminen on osoitus miesvihasta ihan samalla tavalla kuin naisten huarittelu on osoitus naisvihasta. Olet siis miesvihaaja. M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin lopen kyllästynyt varomaan miehia, että ehkä muutan jonnekkin ulkomaille.
Afganistan? Somalia?
Parhaat keinot vältellä naisvihaajia ovat tunnustautua julkisesti feministiksi, pitää hiukset lyhyenä, pukeutua mahdollisimman löysiin vaatteisiin ja vältellä katsekontaktia.
Aloitus oli hauska 😅. En vihaa, mutta en välitä monestakaan miehestä. En ota kontaktia, enkä edes katso silmiin vieraita miehiä.
Miehet kulkee aina autolla, minä kävellen, niin eipä niitä missään koskaan näe, jotta tarvitsisi vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh taas näitä. Oon sanonut tän ennenkin täällä mut sanotaan nyt uudestaan muistin virkistykseksi.
Leikkaa tukka pois ja jätä millin siili. Värjää se vihreäksi tai siniseksi. Ota naama täyteen lävistyksiä. Iso nenäkoru on luotaantyöntävin vaihtoehto. Pukeudu mahdollisimman väljiin ja isoihin huppareihin ja housuihin. Pistä alle t-paita jossa on sateenkaaren värit tai esim teksi FEMINISTI. Kulje vähän kumarassa ja naama norsun emättimellä.
Takaan naiset et nämä kaikki kun teette niin lähestymiset miesten tasolta jää miltei nollaan
Tuo johtaa vain miesten aggressiivisiin raivohyökkäyksiin julkisilla paikoilla.
Eipäs nyt liioitella ei johda. Ainakin omassa kotikaupungissani tällaisia naisia näkee silloin tällöin. Voin kertoo et miesseuraa
Sinulta meni pointti ohi, mutta enpä ihmettele, koska sinullekin on vain teelusikalla annettu.
Kunnon naistenvihaaja ei voi sietää naisia, jotka pukeutuvat tyylikkäästi ja tekevät mitä lystäävät. Näkeehän sen Suomessakin: ellei burkha niin Marimekko-kaapu, kumpikin kahlitaan joka tapauksessa lastenrattaisiin, jotta pysyy varmasti miehen hallinnassa. Ja koska en tähän heterohelvettiin halua niin teen kaiken päinvastoin kuin ne konservatiiviset naiset, jotka tähän kelkkaan lähtevät ja löytävät itsensä ennemmin kuin myöhemmin yksinhuoltajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs se lihavaa palstamammaa kiukuttaa näin lauantaina. Syö pari donitsia niin kyl se siitä =)
Oho! Taisi ulinalautalaista osua kiukkusuoneen! Varo ettei kyyneleet suolaa keskiolutta liikaa, työttömyyskorvauksella kun ei kovin montaa tölkkiä enää nykyään saa.
Mä käyn töis ja voin ostaa niin monta olutta kuin sattuu huvittamaan. Teikäläisen kelan masseilla tuskin kovin montaa donitsia pystyy ostamaan ja hyvä niin ettet liho enempää. Nythän sulla paino lähentelee jo lähempänä toistasataa kiloa. Omnom possu
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naistenvihaaja ei voi sietää naisia, jotka pukeutuvat tyylikkäästi ja tekevät mitä lystäävät. Näkeehän sen Suomessakin: ellei burkha niin Marimekko-kaapu, kumpikin kahlitaan joka tapauksessa lastenrattaisiin, jotta pysyy varmasti miehen hallinnassa. Ja koska en tähän heterohelvettiin halua niin teen kaiken päinvastoin kuin ne konservatiiviset naiset, jotka tähän kelkkaan lähtevät ja löytävät itsensä ennemmin kuin myöhemmin yksinhuoltajina.
Ja niiiin tosissaan. Ei oo helppoo...
Pasi! Sun aloituksia ei kukaan koskaan luule naisen tekemiksi. Mutta toki olet erakko ja vihaat myös miehiä, koska ne on kaikki parempia kuin sinä.
Mä en välttele miehiä, mä katson silmiin ja kävelen päin. Ne väistää, pyytää anteeksi ja kutsuu kahville.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, ap, olet kroonisesti minun kosketustani vailla. Ja siksi teet paskoja trollialoituksia, ruinaat ja projisoit.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on miehen keksimä trolli 😁
Voipi ollakin, koska naiset on lähtökohtaisesti tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat, niin niitä on kiva ja erittäin helppo huudattaa. Ä m m i l l ä kun ei ole mitään itsereflektio-kykyä eikä huumorintajua, niin se tekee niiden huudatuksesta erittäin helppoa ja nautinnollista. On kuin pianoa soittaisi :D
Aina kun luulee jo lukeneensa täältä pahimpien naishullujen aloitukset, joku vielä yllättää.
Eipäs nyt liioitella ei johda. Ainakin omassa kotikaupungissani tällaisia naisia näkee silloin tällöin. Voin kertoo et miesseuraa ei heidän lähettyvillä ole