Miten 160/50 kokoisella naisella voi olla farkkukoko M?
Kommentit (28)
Mä olen hoikka ja noissa mitoissa. Lantioni on kuitenkin leveä, enkä mahtut s kokoisiin housuihin edes 45 kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hoikka ja noissa mitoissa. Lantioni on kuitenkin leveä, enkä mahtut s kokoisiin housuihin edes 45 kiloisena.
Kuinka leveä?
Pitkät jalat, iso peppu, leveä lantio, erikoinen mitoitus, ei ihmisten kehot ole aina symmetrisiä, yläosa voi olla S ja alaosa L. Mikä tuossa on ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Pitkät jalat, iso peppu, leveä lantio, erikoinen mitoitus, ei ihmisten kehot ole aina symmetrisiä, yläosa voi olla S ja alaosa L. Mikä tuossa on ihmeellistä?
Ei oo pitkät jalat ja lantio 92cm.
Olen 174/70 ja farkkukokoni on M onko vartalotyyppisi päärynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka leveä?
104cm
Mikä tässä nyt on ongelma? Onko sinulla kaikki sulakkeet varmasti ehjänä pääkeskuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt on ongelma? Onko sinulla kaikki sulakkeet varmasti ehjänä pääkeskuksessa?
Olettaisin että koko olis S.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka leveä?
104cm
Kysyin leveyttä enkä ympärysmittaa. Vai onko tää todella leveys...??!
Kenen farkkukoosta on kyse, aloittajan äidin?
Vierailija kirjoitti:
Kenen farkkukoosta on kyse, aloittajan äidin?
Aloittajan eli minun.
Minulla oli myös nuorempana 166/51 kokoisena koko M housuissa ja usein myös paidoissa, treenasin kyllä myös salilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka leveä?
104cm
Jaa, enpä ala muulla keinolla mittamaan.
Olen 164cm ja 79kg ja farkkukoko m tai 38
Ei se painosta ole kiinni vaan kehon koostumuksesta
t. Punttimamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka leveä?
104cm
Jaa, enpä ala muulla keinolla mittamaan.
Eipä tuo mitta kerro yhtään mitään. Mulla on kapea lantio (36 cm) ja ympärysmitta 97 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että koko olis S.
Mitä merkitystä sillä on mitä siellä kokolapussa lukee?
Koska kirjaimin ilmoitettavat vaatekoot eivät ole ns. datalla kommunikointia? Yhden valmistajan M voi olla hyvinkin erikokoinen verrattuna toisen M:ään.
No iso perse on paras perse. Etenkin kun lätkytää takaapäin pilluun ja samalla alkaa paska myös tulemaan kaasun kera. Kalun juuressa ihanat kiihottavat aromikkaat mämmit.
No ihan siksi kun on sen kokoinen