Miesvihaajat, miten välttelette miehiä arjessa?
Itse olen erakoitunut kotiini. Ruoat tilaan kotiin. Käyn ulkona tarpeillani, koska wc-pöntöt on suunnitellut miehet. Liikun muutenkin ulkona vain yöaikaan
Kommentit (89)
Sanon että olen sinkkuäiti, niin kaikki miehet kaikkoavat.
Vierailija kirjoitti:
Näin se viha vangitsee, joskus aika konkreettisesti. Vanginvartijana toimit sinä itse.
Sanos muuta, saa naisvihaajat keksimään näitä älyvapaita aloituksia vauvalle joka ikinen päivä.
Yleensä välttelen onnistuneesti, mutta myönnän, joskus vaan on pakko miestälihaisaa kontaktoida. Häpeän.
En käy suihkussa, ulkona aina tyly ja tympeä ilme, homssuinen tyyli. Pysyy miehet kaukana.
Aloitus on miehen keksimä trolli 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se viha vangitsee, joskus aika konkreettisesti. Vanginvartijana toimit sinä itse.
Sanos muuta, saa naisvihaajat keksimään näitä älyvapaita aloituksia vauvalle joka ikinen päivä.
Osoitit juuri olevasi miesvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
En käy suihkussa, ulkona aina tyly ja tympeä ilme, homssuinen tyyli. Pysyy miehet kaukana.
Hymyile tyttö hymyile!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lyhyet hiukset ja hiukan ylipainoa. Kerron aina olevani feminismi. Minun ei tarvitse vältellä miehiä sillä ihanat miehet tekevät sen puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta voisi olla myös todellinen. Niin paljon näkee ja kokee aitoa miesvihaa. Jota tietenkään useimmat eivät uskalla myöntää todeksi. Jonka huomaa tämänkin kommentin alapeukuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitit juuri olevasi miesvihaaja.
Ihan jokaista palstainkkeliä ei tarvitse kenenkään rakastaa, eikä rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, sen huomaa. Mutta meitä miesvihaajia on silti olemassa. Se ei vain näy ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lyhyet hiukset ja hiukan ylipainoa. Kerron aina olevani feminismi. Minun ei tarvitse vältellä miehiä sillä ihanat miehet tekevät sen puolestani.
Itse olen liberalismi ja kommunismi lihaksi muuttuneena.
Huoh taas näitä. Oon sanonut tän ennenkin täällä mut sanotaan nyt uudestaan muistin virkistykseksi.
Leikkaa tukka pois ja jätä millin siili. Värjää se vihreäksi tai siniseksi. Ota naama täyteen lävistyksiä. Iso nenäkoru on luotaantyöntävin vaihtoehto. Pukeudu mahdollisimman väljiin ja isoihin huppareihin ja housuihin. Pistä alle t-paita jossa on sateenkaaren värit tai esim teksi FEMINISTI. Kulje vähän kumarassa ja naama norsun emättimellä.
Takaan naiset et nämä kaikki kun teette niin lähestymiset miesten tasolta jää miltei nollaan
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä että "sinkkuäiti" ei ole kovaa huutoa deittimarkkinoilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Huoh taas näitä. Oon sanonut tän ennenkin täällä mut sanotaan nyt uudestaan muistin virkistykseksi.
Leikkaa tukka pois ja jätä millin siili. Värjää se vihreäksi tai siniseksi. Ota naama täyteen lävistyksiä. Iso nenäkoru on luotaantyöntävin vaihtoehto. Pukeudu mahdollisimman väljiin ja isoihin huppareihin ja housuihin. Pistä alle t-paita jossa on sateenkaaren värit tai esim teksi FEMINISTI. Kulje vähän kumarassa ja naama norsun emättimellä.
Takaan naiset et nämä kaikki kun teette niin lähestymiset miesten tasolta jää miltei nollaan
Ei tarvitse sentään muuttaa itseänsä hirviöksi. Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtaa vain miesten aggressiivisiin raivohyökkäyksiin julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin lopen kyllästynyt varomaan miehia, että ehkä muutan jonnekkin ulkomaille.
Niin siellähän ei miehiä ole. Kokeile vaikka syyriaa tai Intiaa.
En varsinaisesti välttele.
Mutta täällä Helsingissä en tykkää istuskella rautatieasemalla tai kauppakeskuksissa.
Koska niissä paikoissa olen kokenut miesten seksuaalista ahdistelua ja koskettelua.
Pahimmat ovat olleet sellaisia että tullaan väkisin iskemään ja suututaan jos ilmaisee että ei kiinnosta.
Miehiä olisi vaikea välttää arkisin koska työpaikallani työskentelee miehiä.
The only fears we have to fear is these fears itself.
Vierailija kirjoitti:
Ai oikeesti vai? 😁
Näitä mielisairaita kyllä riittää tässä maassa ja etenkin tällä palstalla.