Miesvihaajat, miten välttelette miehiä arjessa?
Itse olen erakoitunut kotiini. Ruoat tilaan kotiin. Käyn ulkona tarpeillani, koska wc-pöntöt on suunnitellut miehet. Liikun muutenkin ulkona vain yöaikaan
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun luulee jo lukeneensa täältä pahimpien naishullujen aloitukset, joku vielä yllättää.
Eiköhän tämä ole jonkun ihan muun kun naisen käsialaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kontaktia tai katso silmiin. Jos miehen pukeutumisessa tai ulosannissa on jotakin huomiota herättävää, pyrin katsomaan kauempaa ja miehen huomatessa minut olen jo skannannut kyseisen henkilön
ihan mielelläni suhtautuisin miehiin kuin ihmisiin ja vaihtaisin heidän kanssaan vaikka sanan tai parikin. Kokemus on kuitenkin osoittanut, ettei kannata tai maksa vaivaa.
Käytkö töissä? Itse en käy töissä, koska työelämässäkin törmää miehiin. Ap
No et niin, koska persuista töissä on vain 25% ja loput loisii sosiaaliturvalla ja tukiaisilla. Ja todellakin pelkäät muita miehiä, ap. Ja kaikkia naisia. Sun aivot hyytyy naisten läsnäollessa ja nylppy nytkähtää pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaaja on mies, joka vihaa. Oliko typeryydestä kumpuava kielivirhe vai freudilainen lipsahdus, ap-ulipoika?
Tässä esimerkki palstanaisen älykkyydestä. :D
Ai jai, Pasiin taisi nyt totuus sattua pahemman kerran!
Niin, se on miesten vihaaja, ei miesvihaaja, ap.
Miesautoilija on miespuolinen, miesasiamies on miespuolinen. Tapailumies on trollauksissa oletettavasti incelin käsitys itsestään eli projektio, myöskin miespuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen yksi mies tuli valittamaan, etten sanonut hänelle moi. No, voi voi, en minä ehdi enkä voi sanoa moi sellaisille, joita en edes huomaa. Oli taas kerran minun huomiotani vailla se mies.
Miehet on kuin koirat, työntämässä kuonoaan haaroihin ja kerjäämässä.
Sulla ei sitten ole koiraa. Omat koirani ovat kaikki käyttäytyneet paremmin kuin miehet.
Ei ole koiraa. Mutta tämä: Mitä eroa on miehellä ja koiralla? Koiran voi kouluttaa. Mies ei opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen yksi mies tuli valittamaan, etten sanonut hänelle moi. No, voi voi, en minä ehdi enkä voi sanoa moi sellaisille, joita en edes huomaa. Oli taas kerran minun huomiotani vailla se mies.
Sulla ei sitten ole koiraa. Omat koirani ovat kaikki käyttäytyneet paremmin kuin miehet.
Oletko sinä maailman kaikki koiran omistajat?
Kai sen verran tajuat, että on todellakin koiran omistajia, joiden koirat tappavat toisia koiria kadulla ja käyvät jopa ihmisten kimppuun. Jos et ole sellaisiin törmännyt, veikkaan että asut jossain hel ve tin syrjässä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun luulee jo lukeneensa täältä pahimpien naishullujen aloitukset, joku vielä yllättää.
Niin Pasi, itsekin yllätyt aina omasta typeryydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koiraa. Mutta tämä: Mitä eroa on miehellä ja koiralla? Koiran voi kouluttaa. Mies ei opi.
Eiku se menee. Mitä eroa on koiralla ja blondilla?
Kaikilla pienillä teoilla. Kannustan naisia, kehun naisia, ihailen heidän lahjakkuuttaan ja osaamistaan.
Jos huomaan mitään epäsopivaa, puutun siihen heti. Kyllä etupäässään myös äänestän naisia, en itsetarkoituksella, mutta kun he vaan ovat parempia johtotehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Olen näin talvella nähnyt pihalla jälkiä, joiden otaksun miehen jättämiksi.
En kuitenkaan ole varma. Riistakameran olen jo ostanut. Täytyy vielä asentaa.
Suurpetokeskukseen jo ilmoitin.
Useinkaan niihin jälkiin ei ole luottaminen. Jotkut hyväkkäät esittävät olevansa jänösiä. Loikkivat juurikin samoin pieni hännäntöpö lepattaen tuulessa, sitten tarkemmin (aseistautuneena) tutkittuani huomaan sen sittenkin olleen oikea häijy mies.
Näkeehän sen niistä jättämistään moottorikelkan jäljistäkin.
Usein on hypännyt sivuun enkä ole saanut siitä ajoissa vainua. Yritän olla kuin ei mitään, vaikka harmittaahan se hukka.
Vierailija kirjoitti:
Miten näet sen onko nainen tai mies kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Lihotan itseäni jotta miehet eivät huomioi minua.
Minä tykkään kyllä että nainen on mielellään XL -XXL
Ne miehet on kyllä ketkuja. Välillä ne ovat tosiaan niitä jänösiä.
Joskus taas ovat viekkaita kettuja ja saavatpa saalikseen avokanalan kanasenkin. Voi niitä raukkoja, vähän sulkia vaan jäi muistoksi.
Miesten naisiin kohdistama viha voi olla yleistä ihmisvihaa, mutta koska ei välttämättä pärjäisi muille (liian samanlaisille?) miehille, purkaa vihan (yleensä pienikokoisempiin) naisiin.
Vielä naamioi sen "kaikkihan me miehet/ne naiset" tyyppiseen vähättelyyn.
Ei se helppoa ole. En ota katsekontaktia ja pyrin vaihtamaan toiselle puolelle katua, jos on mahdollista. Kaupassa menen itsepalvelukassalle. Jos asiakaspalvelussa on mies, niin jätän asioinnin toiseen kertaan. Töissä moikkaan, mutta en juttele ellei ole aivan pakko. Mieluummin en puhuisi noille ollenkaan, mutta uskon että siitä joutuisi ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naistenvihaaja ei voi sietää naisia, jotka pukeutuvat tyylikkäästi ja tekevät mitä lystäävät. Näkeehän sen Suomessakin: ellei burkha niin Marimekko-kaapu, kumpikin kahlitaan joka tapauksessa lastenrattaisiin, jotta pysyy varmasti miehen hallinnassa. Ja koska en tähän heterohelvettiin halua niin teen kaiken päinvastoin kuin ne konservatiiviset naiset, jotka tähän kelkkaan lähtevät ja löytävät itsensä ennemmin kuin myöhemmin yksinhuoltajina.
Etkä tajuakaan kuinka paljon omasta tekstistäsi paistaa naisviha. Hämmästyttvän moni nainen on naisvihaaja ja sinä olet todellakin sellainen. Itseäsi rakastat ja arvostat, et naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan mietin et miksei naiset perusta omaa yhdyskuntaa? Varakkaita naisia on ympäri maailmaa niin ostatte jonkun saaren jostain keskeltä merta. Pystytätte korkeat muurit ja ympärivuorokautinen aseistettu vartiointi
Hyvä idea. Olen naisten kommuunia kyllä miettinytkin. Olisi joku turvallinen paikka naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naistenvihaaja ei voi sietää naisia, jotka pukeutuvat tyylikkäästi ja tekevät mitä lystäävät. Näkeehän sen Suomessakin: ellei burkha niin Marimekko-kaapu, kumpikin kahlitaan joka tapauksessa lastenrattaisiin, jotta pysyy varmasti miehen hallinnassa. Ja koska en tähän heterohelvettiin halua niin teen kaiken päinvastoin kuin ne konservatiiviset naiset, jotka tähän kelkkaan lähtevät ja löytävät itsensä ennemmin kuin myöhemmin yksinhuoltajina.
Etkä tajuakaan kuinka paljon omasta tekstistäsi paistaa naisviha. Hämmästyttvän moni nainen on naisvihaaja ja sinä olet todellakin sellainen. Itseäsi rakastat ja arvostat, et naisia.
Sellaista se sisäistetty naisviha on. Monet kasvatetaan siihen ja kun olet paskassa kasvanut, et enää haista sitä.
0/5