Miesvihaajat, miten välttelette miehiä arjessa?
Itse olen erakoitunut kotiini. Ruoat tilaan kotiin. Käyn ulkona tarpeillani, koska wc-pöntöt on suunnitellut miehet. Liikun muutenkin ulkona vain yöaikaan
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En ota kontaktia tai katso silmiin. Jos miehen pukeutumisessa tai ulosannissa on jotakin huomiota herättävää, pyrin katsomaan kauempaa ja miehen huomatessa minut olen jo skannannut kyseisen henkilön
ihan mielelläni suhtautuisin miehiin kuin ihmisiin ja vaihtaisin heidän kanssaan vaikka sanan tai parikin. Kokemus on kuitenkin osoittanut, ettei kannata tai maksa vaivaa.
Käytkö töissä? Itse en käy töissä, koska työelämässäkin törmää miehiin. Ap
Ei katsekontaktia ja kierrän kauempaa ohi.
Olen näin talvella nähnyt pihalla jälkiä, joiden otaksun miehen jättämiksi.
En kuitenkaan ole varma. Riistakameran olen jo ostanut. Täytyy vielä asentaa.
Suurpetokeskukseen jo ilmoitin.
Lihotan itseäni jotta miehet eivät huomioi minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti auta n.102kg/160cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kontaktia tai katso silmiin. Jos miehen pukeutumisessa tai ulosannissa on jotakin huomiota herättävää, pyrin katsomaan kauempaa ja miehen huomatessa minut olen jo skannannut kyseisen henkilön
ihan mielelläni suhtautuisin miehiin kuin ihmisiin ja vaihtaisin heidän kanssaan vaikka sanan tai parikin. Kokemus on kuitenkin osoittanut, ettei kannata tai maksa vaivaa.
Käytkö töissä? Itse en käy töissä, koska työelämässäkin törmää miehiin. Ap
En tällä hetkellä. Viimeksi olin naisvaltaisessa työpaikassa ja sielläkin tulin seksuaalisesti ahdistelluksi niiden parin hassun miehen toimesta.
Sen ruokakuskin ajoneuvon on suunnitellut miehet. Samoin rakennuksen jossa asut. Oikeastaan kaikki irtsimistosikin materiaalit ym. Itse asun metsässä ilman vaatteita ja mitään omaisuutta, ettei tarvitsisi olla edes etäisesti miesten kanssa tekemisissä. Välttelen öisin taivaalle katsomista, koska siellä liikkuu miesten suunnittelemia satelliitteja ja kuussakin ovat käyneet.
Myös se puhelin / tabletti millä palstaat on miehen suunnittelema.
Näin se viha vangitsee, joskus aika konkreettisesti. Vanginvartijana toimit sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Niin se mistä kukin tykkäää on täysin yksilöllistä eli on olemassa miehiä jotka huomio vaikka lihotat.
En rajoita omaa elämääni, mutta en puhu heille yhtään pakkoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä en tykkää heistä.
Haetko naista tinderistä? Vai miksi olet siellä? 😄
Tärkeintä on, että kotonani ei ole moista hirviötä.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha. Voit sairastua vakavasti.
Olen niin lopen kyllästynyt varomaan miehia, että ehkä muutan jonnekkin ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaaja? Ootsä tosissas?
Onko sulla joku ongelma meidän kanssa?
ei ap
Aloittajalle tulee varmaan yllätyksenä jotta 99% ruokakuskeista on miehiä.