Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!
Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle ap on parisuhteessa tärkeää se, että mennään pariskuntana joka paikkaan, ja että sukulaisten perhejuhlat on jotenkin pakollisia, silloin sun kannattaa etsiä sellainen kumppani, joka jakaa sun kanssa nämä samat arvot. Minä itse inhoan sukukekkereitä, enkä mene niihin jos ei ole ihan pakko.
Eihän loppupeleissä mitkään kinkerit oo pakollisia paitsi omat hautajaiset jos sellaiset järjestetään. Mut kyllähän kaikki menemiset ja menemättä jättämiset jonkinlaisen fiiliksen kyseisestä tyypistä antaa.
Millaisen fiiliksen? Itse en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että siinä olisi jotain kummallista, jos esim. ystäväni mieskaveri, jota en ole ikinä tavannut ei haluaisi osallistua minun järjestämääni perhejuhlaan.
eri
Tarkoitin nyt lähinnä et jos joku lähisukulainen ei vaikka koskaan osallistu mihinkään. Tosin eipä se mua haittaisi, ihmetyttäisi vain et onko kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään hänen ei tarvitse lähteä tuntemattomien ihmisten perhejuhliin. Mitä varten sä siitä suutut?
Ylilautalainen autisti heti paikalla osoittamassa kyvyttömyyttään sosiaalisissa konventioissa.
Jos parisuhdeonni on siitä kiinni, osallistuuko kumppani johonkin random-tyypin perhejuhlaan, parisuhteessa on ihan muita ongelmia kuin se osallistumattomuus.
t. 35v naimisissa eikä todellakaan mennä kaikkialle yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen raskaimpia lieveilmiöitä ovat lisääntyvät velvollisuusvierailut kumppanin perheen ja sukulaisten luona. Ottaa lujille kouluttaa porukat siihen, että ei vain mene paikalle, mutta lopulta he tottuvat eivätkä edes enää odota tai kutsu mukaan.
Aika ikävä asenne. Tuolla asenteella ei voi odottaa kovin pitkää ja onnellista parisuhdetta.
OK, no onneksi tässä on ollut jo kohta 30 vuotta onnellista parisuhdetta takana, että jos se nyt sitten yhtäkkiä tuohon 30 vuoden jälkeen kaatuu niin ainakin oli hauskaa niin kauan kun se kesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sosiaalinen kanssakäyminen on miehille niin vastenmielistä? Kaikki anoppilavirailut ja muut sukujuhlat myrkkyä
Meillä mies menee sukujuhliin ja muihin, minä en.
Vierailija kirjoitti:
En mennyt ristiäisiin, koska olen imeväiskastetta vastaan.
Sinulla oli sentään kunnollinen syy.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle ap on parisuhteessa tärkeää se, että mennään pariskuntana joka paikkaan, ja että sukulaisten perhejuhlat on jotenkin pakollisia, silloin sun kannattaa etsiä sellainen kumppani, joka jakaa sun kanssa nämä samat arvot. Minä itse inhoan sukukekkereitä, enkä mene niihin jos ei ole ihan pakko.
Eihän loppupeleissä mitkään kinkerit oo pakollisia paitsi omat hautajaiset jos sellaiset järjestetään. Mut kyllähän kaikki menemiset ja menemättä jättämiset jonkinlaisen fiiliksen kyseisestä tyypistä antaa.
Millaisen fiiliksen? Itse en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että siinä olisi jotain kummallista, jos esim. ystäväni mieskaveri, jota en ole ikinä tavannut ei haluaisi osallistua minun järjestämääni perhejuhlaan.
eri
Eihän ap:n miesystävä mikään lähisukulainen ole, kun kutsu hänelle tuli ap:n kautta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään lähtisi mitään paskatykkiä "ihastelemaan" ja olen nainen.
Sä oot itsekin paskatykki, vai pidätätkö niin et halkeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sosiaalinen kanssakäyminen on miehille niin vastenmielistä? Kaikki anoppilavirailut ja muut sukujuhlat myrkkyä
Koska ne ovat pääsääntöisesti aivan perseestä eikä minun tarvitse aikuisena ihmisenä altistaa itseäni sellaiselle.
Ja sitten vingutaan, että miehillä ei ole minkäänlaisia ystävyyssuhteita ja miten yksinäisiä ne on.
Noistakin ristiäisistä voisi löytyä miehelle hyvä ystävä. Elämä voi yllättää.
Ja sitten vingutaan, että miehillä ei ole minkäänlaisia ystävyyssuhteita ja miten yksinäisiä ne on.
Miten niin ei ole ystävyyssuhteita? En mä ainakaan ole tarvinut yksiäkään ristiäisiä siihen, että olen löytänyt itselleni ystäviä. Kyllä ne on ihan harrastuksista, töistä jne. löytyneet. Harva mies unelmoi siitä, että saa ystäväkseen naisystävänsä äidin tms. ristiäisvieraan.
Ai miehen pitäisi mennä tuntemattoman vauvan ristiäisiin saadakseen ystäviä? :D Kaikkea te hassut naikkoset keksittekin. Ristiäisissä ollaan yleensä pari tuntia kohteliaisuudesta, ei se mikään ystävyystinder ole :D
En minäkään lähtisi noihin ristiäisiin. EVVK
Hyvä päätös ettei lähde. Ristiäiset on lähiperheen juhla. Siellä otetaan paljon valokuvia joita sitten levitellään facessa ym. Jos parisuhteenne ei ole vakiintunut eikä omien lasten hankkiminen ole mielessä, miehen päätös on juurikin oikea olla tulematta sinun ystäväsi lapsen ristiäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ovat pääsääntöisesti aivan perseestä eikä minun tarvitse aikuisena ihmisenä altistaa itseäni sellaiselle.
Kuka tuollaista vinkuu? Aika harhainen pitää olla, jos kuvittelee, että kastepappi tai joku kummeista yhtäkkiä ryhtyy ystäväksesi, jos et ole tähänkään saakka onnistunut ystäviä hommaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään hänen ei tarvitse lähteä tuntemattomien ihmisten perhejuhliin. Mitä varten sä siitä suutut?
Ja milläköhän sitä sitten tutustuu, jollei lähdekun ystävällisen kutsun saa :O
Vierailija kirjoitti:
Hah, tästä tuli mieleen et ollaan deitin kanssa nähty kerran ja hän on jo nyt kutsumassa mua kovasti yhteen isooon ja spesiaaliin perhejuhlaan. Ja ajatuksena kiinnostaa kyllä, jos yhdessä ollaan ni ollaan sitten kunnolla :D Ei siis tietenkään seukata nyt tässä kohtaa (ainakaan vielä).
No joo, tuossa on vaan se puoli, että jos sun deittisi ei ole juhlan järjestäjä, eli juhlan isäntäväkeä, niin silloin deittisi ylitti jo valtuutensa. Hänellä ei ole sananvaltaa kutuvieraana kutsua isäntäväen ohi omia vieraita toisen juhliin eli kuokkavieraita.
No totta kai menet yksin, kun sinähän sen perheen tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen osaa tutustua ihmisiin ilman, että tunkee itseään hoitonsa lähipiirin perhejuhliin. Voihan ne tyypit kutsua vaikka kylään, jos haluaa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa nyt taas? Ihmisetkö ei muka voi tutustua toisiinsa muualla kuin ristiäisissä? :D
Aika ikävä asenne. Tuolla asenteella ei voi odottaa kovin pitkää ja onnellista parisuhdetta.