Anssi sitten jätti Laura Arffmanin 10 vuoden suhteen päätteeksi - häipyi yhteisestä kodista. Sinne jäivät Laura ja pienet lapset
Ero ei ole niin sanotusti yhdessä sovittu, vaan Anssi on muuttanut pois perheen kohdista Helsingistä.
Kauhean iso šokki. En olisi tätä halunnut. Olisin ollut valmis tekemään kaikkeni säilyttääkseni perheeni, Laura kommentoi.
Laura Arffman, 39, ja entinen maajoukkuehiihtäjä Anssi Pentsinen, 38, menivät naimisiin vuonna 2017. Pariskunnalla on kaksi lasta.
Parisuhde ei ole ollut raiteillaan viime kuukausien aikana.
Tosi huonosti olen jaksanut koko alkuvuoden, Arffman sanoo.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a79487c3-bcb7-4a09-96af-9b461f64e4
8 vuotta naimisissa, suhdetta yhteensä 10 vuotta.
Lapset syntyneet 2019 ja 2021 eli 4-vuotias ja 6-vuotias.
Kommentit (631)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Pienet lapset tarvitsevat molempia vanhempia joka päivä, ei vain vuoroviikoin. Pienet töyssyt pitäisi pystyä selvittämään eikä muuttaa pois.
Toinen nainen ei ole pieni töyssy. Se on itseasiassa kaksi töyssyä.
Kolmekin töyssyä jos omaa kunnon häpykummun😁
Lähti varmaan nuoremman matkaan. Näin on tapahtunut iät ja ajat.
Sellaista se on. Siinä on perhe vain tiellä, kun miehellä menojalka vipattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean höttöpäisiä ja huonokestoisia nuo nuoremmat sukupolvet. Me ollaan oltu yhdessä 35 vuotta, josta naimisissa 33 vuotta. Oltaisiin saatu mennä naimisiin ja erota kolme kertaa, jotta oltaisiin päästy noiden numeroihin.
Vai pelastiko meidän parisuhteen ja avioliiton, että minä olen vapaaehtoisesti lapseton? Hmmm. Kokeilkaapa toisetkin!
Jos nyt käyt kehumaan oman suhteesi pituudella ja lapsettomuudella, niin kerron, että olen ollut 54 v, aviossa yhteensä 56 v yhdessä ja lapsia 2 ja liuta lastenlapsia, ai kauheeta ja edelleen ollaan yhdessä.
Nämä jutut eivät mitenkään auta Lauraa, sillä minkäs tekee, jos suhde ei toimi tai toinen lähtee muusta syystä. Ei siihen sinun ja minun pitkät liitot auta.👵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean höttöpäisiä ja huonokestoisia nuo nuoremmat sukupolvet. Me ollaan oltu yhdessä 35 vuotta, josta naimisissa 33 vuotta. Oltaisiin saatu mennä naimisiin ja erota kolme kertaa, jotta oltaisiin päästy noiden numeroihin.
Vai pelastiko meidän parisuhteen ja avioliiton, että minä olen vapaaehtoisesti lapseton? Hmmm. Kokeilkaapa toisetkin!
Teidän avioliiton pelasti se, kun tajusitte, ettette tule kelpaamaan kenellekään muulle, mutta sukupolven tavan mukaisesti on aina pakko olla jonkun kanssa, oli suhde sitten huono tai huonompi.
Sukupolven tavan???
Minkä ikäinen olet, minkä ikäisiä ovat vanhempasi, minkä ikäisiä ovat isovanhempasi? Miten teidän suvussa ovat olleet, onko ollut "pakko olla" jonkun kanssa?
Minä olen syntynyt samana vuonna kuin esimerkiksi An
Tämän kommenttisi perusteella olet laitoshoidossa (tai sinun tulisi olla) ja puolisosi mielikuvituksesi tuotetta.
Huomaa kyllä palstan miesvihamielisyyden ketjun viesteistä.
Sairas mies!! Ei miehillämole tuommoista oikeutta jättää perhettään vaikka jotkut naiset tekee tuota
Mun mies kyllä petti, vaikka piparia oli jaossa kotona ihan säännöllisesti ja minä vielä aina innokkaana siihen. Mutta maistuuhan se uusi pipari aina erilaiselta, tietty pitää sitä testata, jos tarjolla on. Hieman vitutti kuulla näitä vaimo pihtaa kotona -juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tarina...ukko ei kestä menevää naista ja pettää...sitten onkin suhde taputeltu.
Ukko ei kestä naista, joka itsekin haluaa mennä ja tehdä, eikä vain odotella kotona kun mies menee ja tekee.
No nyt alkaa kisat käyntiin. Mielenkiinnolla seuraamaan vaan suhdekuvioita. Ei se hiihto niin tärkeää ole. Ainakin tällainen tavis on kiinnostunut myös kulisseista.
Ylen kannattaisi tehdä sellainen Yle-Femcel tosi-TV, missä sen toimittajanaiset voisivat avautua miesvihastaan ja femcel-kulttuurista öaajemmin.