Anssi sitten jätti Laura Arffmanin 10 vuoden suhteen päätteeksi - häipyi yhteisestä kodista. Sinne jäivät Laura ja pienet lapset
Ero ei ole niin sanotusti yhdessä sovittu, vaan Anssi on muuttanut pois perheen kohdista Helsingistä.
Kauhean iso šokki. En olisi tätä halunnut. Olisin ollut valmis tekemään kaikkeni säilyttääkseni perheeni, Laura kommentoi.
Laura Arffman, 39, ja entinen maajoukkuehiihtäjä Anssi Pentsinen, 38, menivät naimisiin vuonna 2017. Pariskunnalla on kaksi lasta.
Parisuhde ei ole ollut raiteillaan viime kuukausien aikana.
Tosi huonosti olen jaksanut koko alkuvuoden, Arffman sanoo.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a79487c3-bcb7-4a09-96af-9b461f64e4
8 vuotta naimisissa, suhdetta yhteensä 10 vuotta.
Lapset syntyneet 2019 ja 2021 eli 4-vuotias ja 6-vuotias.
Kommentit (583)
Minkälainen on ihminen joka väittää Anssia komeaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
No, kokeilepa hakea Tinderissä naisseuraa Anssin kasvokuvalla, niin huomaat heti ettei ole mikään tavis. Koska Tinder on ulkonäkökeskeinen, niin kyllä seillä sitten selviää pitävätkö naiset meistä komeana vai eivät. Vahva veikkaus on, että Anssin kaltaisella kasvokuvalla olisi siellä kysyntää naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
No ei hänessä mitään vikaa ole. Urheilullinen ja kivat kasvot. Makuja on toki monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kokeilepa hakea Tinderissä naisseuraa Anssin kasvokuvalla, niin huomaat heti ettei ole mikään tavis. Koska Tinder on ulkonäkökeskeinen, niin kyllä seillä sitten selviää pitävätkö naiset meistä komeana vai eivät. Vahva veikkaus on, että Anssin kaltaisella kasvokuvalla olisi siellä kysyntää naisten keskuudessa.
Anssi on tavis vaikka sä miten jankuttaisit. Mä tiedän useita miehiä irl jotka ovat paremman näköisiä kuin Anssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hänessä mitään vikaa ole. Urheilullinen ja kivat kasvot. Makuja on toki monia.
Kirjoitinko, että hänessä on jotakin vikaa? En. Hän ei vain ole komea. Hän on tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on tavis vaikka sä miten jankuttaisit. Mä tiedän useita miehiä irl jotka ovat paremman näköisiä kuin Anssi.
Hyvä otos :D mäkin tiedän useita miehiä jotka ovat huonomman näköisiä kuin Anssi.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin mies vain jättää yhtäkkiä pitkäaikaisen puolison ja lapset ilman mitään syytä, ellei ole joku täysi psykopaatti. Tässä tuskin on siitä kyse. Varmasti ollut paljon tyytymättömyyttä myös miehen puolelta suhteeseen jo pidemmän aikaa. Vaimohan on matkustellut aika paljon työnsä takia.
Kova on tarve selitellä asiaa sinulla. Miksi? Tunnetko heidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päättää naiset sitten siellä Tinderissä, enkä sinä tai minä.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei sitten akan pillin mukaan tanssi!
Eikä omien lasten pllin mukaan. Anssi ei tanssi oman perheensä pillin mukaan, mutta tanssiiko oman munansa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päättää naiset sitten siellä Tinderissä, enkä sinä tai minä.
Ai vain Tinderissä olevat naiset saavat sanoa mielipiteensä Anssin ulkonäöstä? Äly hoi taas. Anssi on tavis ja sillä selvä. Eikä ole mikään julkkis vaan on täysin nobody jonka vaimo on julkkis. Ja mitä hittoa sä jankutat Tinderistä? Onko Anssi siellä? Mä kyllä vahvasti epäilen, että Anssi olisi Tinderiin mennyt näin nopeasti.
Joku kirjoitti, että on ihan normaalia, että Anssi vaihtoi nuorempaan, kun kerran siihen on mahdollisuus. Mutta mitä ihmeen normaalia tuo muka on. Normaali mies ja isä pysyy lastensa ja vaimonsa kanssa ja ymmärtää, että perhe on se tärkein.
Ei ole normaalin miehen käytöstä tuollainen, että jättää pienet lapset ja lähteen jonkun toisen naisen matkaan, oli tämä toinen nainen sitten nuorempi tai vanhempi.
Enkä Anssi älysi että tuli tehtyä 10 vuotta sitten iso virhe, mennessään mummelin kanssa naimisiin. Niinpä päätti ottaa eron ja hakea itselleen nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjän julkisuudessa saama halveksunta voi olla joskus raskas, mutta täysin oikea, taakka kantaa. Joskus se leima ja stigma jää elinikäiseksi.
Näin se menee niillä jotka eivät avoimesti myönnä että he ovat väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Enkä Anssi älysi että tuli tehtyä 10 vuotta sitten iso virhe, mennessään mummelin kanssa naimisiin. Niinpä päätti ottaa eron ja hakea itselleen nuorempaa.
Mummelin? Oletko ihan idiootti? Anssi on vain vuoden nuorempi kuin Laura. Äly hoi taas. 1985 syntynyt ei todellakaan ole mikään mummeli.
Mistä teitä vajaaälyisiä riittäkin tänne päästelemään aivopierujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikäisekseen komee. Suurin osa miehistä on tuossa iässä ylipanoisii ja kaljuja. Ite pidän Anssii komeena ja nii pitää myös moni mun työkaveri. N33 ja tavis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin mies vain jättää yhtäkkiä pitkäaikaisen puolison ja lapset ilman mitään syytä, ellei ole joku täysi psykopaatti. Tässä tuskin on siitä kyse. Varmasti ollut paljon tyytymättömyyttä myös miehen puolelta suhteeseen jo pidemmän aikaa. Vaimohan on matkustellut aika paljon työnsä takia.
Kova on tarve selitellä asiaa sinulla. Miksi? Tunnetko heidät?
Enpä tuosta tiedä, että onko kova tarve selitellä. En tunne pariskuntaa. Ihan vaan maalaisjärjellä ajateltuna, niin yleensä eroille on joku syy. Itse olisin ainakin miehenä hyvin tyytymätön, jos vaimo matkustelisi koko ajan. Itse pyrin laittamaan ihmissuhteet aina työn edelle ja olen valmis luopumaan urastanakin, jos parisuhde sitä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikäisekseen komee. Suurin osa miehistä on tuossa iässä ylipanoisii ja kaljuja. Ite pidän Anssii komeena ja nii pitää myös moni mun työkaveri. N33 ja tavis
Hah hah. Sinä mikään nainen ole, vaan tuo sama Anssiin rakastunut miesjankkaaja. Soita nyt jo hyvä mies sille ja pyydä treffeille niin saat sielullesi rauhan! Ja me saamme palstalle rauhan.
Laura on älykäs, kaunis, hyväkäytöksinen ja hyvä äiti. Lapsia on hoitanut paljon isovanhemmat Lauran työmatkojen aikana. Anssista ei voi paljoa hyvää sanoa ulkopuolisena.
Meillä on toiminut mainiosti, että minä matkustan ja tuon suuremmat tulot perheeseen. Vuorovedoin mennään, mies huolehtii enemmän arjesta, mun palkasta maksetaan siivooja. Yhdessä sitten vietetään laatuaikaa.
No problems.
Sen sijaan jos mies pettää ja jättää perheen, niin naisen roolilla ei ole väliä. Näin naiselle voidaan tehdä oli sitten kotiäiti, opettaja, supertähti, työtön, kotona työtä tekevä. Koska se ratkaiseva tekijä on miespettäjän pääkopassa. On liikaa tunteiden vietävänä. Myöhemmin katuvat. Aina.
Vientiä missä? Jos yksi nainen kelpuuttaa tuon näköisen kahden pienen lapsen isän joka karkaa kotoaan, niin ei se nyt suurta vientiä ole. Moni karsastaa tuollaisia miehiä jotka lähtevät perhettään pakoon.