Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anssi sitten jätti Laura Arffmanin 10 vuoden suhteen päätteeksi - häipyi yhteisestä kodista. Sinne jäivät Laura ja pienet lapset

Vierailija
28.03.2025 |

Ero ei ole niin sanotusti yhdessä sovittu, vaan Anssi on muuttanut pois perheen kohdista Helsingistä.

Kauhean iso šokki. En olisi tätä halunnut. Olisin ollut valmis tekemään kaikkeni säilyttääkseni perheeni, Laura kommentoi.

Laura Arffman, 39, ja entinen maajoukkuehiihtäjä Anssi Pentsinen, 38, menivät naimisiin vuonna 2017. Pariskunnalla on kaksi lasta.

Parisuhde ei ole ollut raiteillaan viime kuukausien aikana.

Tosi huonosti olen jaksanut koko alkuvuoden, Arffman sanoo.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a79487c3-bcb7-4a09-96af-9b461f64e4

8 vuotta naimisissa, suhdetta yhteensä 10 vuotta.

Lapset syntyneet 2019 ja 2021 eli 4-vuotias ja 6-vuotias.

Kommentit (583)

Vierailija
441/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kävi näin. On se sianjättö sallittua miehillekin.

Vierailija
442/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on ihminen joka väittää Anssia komeaksi. :D 

No, kokeilepa hakea Tinderissä naisseuraa Anssin kasvokuvalla, niin huomaat heti ettei ole mikään tavis. Koska Tinder on ulkonäkökeskeinen, niin kyllä seillä sitten selviää pitävätkö naiset meistä komeana vai eivät. Vahva veikkaus on, että Anssin kaltaisella kasvokuvalla olisi siellä kysyntää naisten keskuudessa.

Anssi on tavis vaikka sä miten jankuttaisit. Mä tiedän useita miehiä irl jotka ovat paremman näköisiä kuin Anssi. 

On ikäisekseen komee. Suurin osa miehistä on tuossa iässä ylipanoisii ja kaljuja. Ite pidän Anssii komeena ja nii pitää myös moni mun työkaveri. N33 ja tavis

Joo ja ikääkin on enemmän, ei ole M33, vaan M50. Huomaa kirjoitustavasta, luulee että häntä nuoremmat naiset kirjoittaa "painosiii" jne. Näki aikoinaan netissä, 20 vuotta sitten, että noin naiset kirjoittaa (teinien tapa tuolloin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Anssia jumaloiva, Lauraa haukkuva mies täällä peräti Anssi itse..? Vai se uusi pt-lompakkolude?

Vierailija
444/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on älykäs, kaunis, hyväkäytöksinen ja hyvä äiti. Lapsia on hoitanut paljon isovanhemmat Lauran työmatkojen aikana. Anssista ei voi paljoa hyvää sanoa ulkopuolisena.

Tämä käsitys mullakin. Laura soittelee reissuilta ja lukee iltasadut ja huomioi. Isovanhemmat hoidelleet lapsia. Anssi pörrännyt omilla teillään.

Vierailija
445/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Anssia jumaloiva, Lauraa haukkuva mies täällä peräti Anssi itse..? Vai se uusi pt-lompakkolude?

Sarjapettävä Persuhullu se on. 

Vierailija
446/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettävä Persuhullu se on. 

Vassari se jaksaa jankuttaa persuist 🥵

Vierailija
447/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelut kommentillesi.

Vierailija
448/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvin komea. 

Vierailija
449/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut kommentillesi.

Mikä osa siinä mielestäsi kaipaa perusteluja? Eikö tuo ole aika itsestään selvää, että parisuhde on vapaaehtoinen ja siitä saa erota ihan yksipuolisella ilmoituksella?

Vierailija
450/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kokeilepa hakea Tinderissä naisseuraa Anssin kasvokuvalla, niin huomaat heti ettei ole mikään tavis. Koska Tinder on ulkonäkökeskeinen, niin kyllä seillä sitten selviää pitävätkö naiset meistä komeana vai eivät. Vahva veikkaus on, että Anssin kaltaisella kasvokuvalla olisi siellä kysyntää naisten keskuudessa.

Anssi on tavis vaikka sä miten jankuttaisit. Mä tiedän useita miehiä irl jotka ovat paremman näköisiä kuin Anssi. 

On ikäisekseen komee. Suurin osa miehistä on tuossa iässä ylipanoisii ja kaljuja. Ite pidän Anssii komeena ja nii pitää myös moni mun työkaveri. N33 ja tavis

No sä saat olla mitä mieltä tahdot, mutta ikävä tosiasia on, että Anssi on ihan tavis eikä komea. 

Vierailija
451/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komee, ylipainoisii, komeena.

Anteeksi nyt vain, mutta tuolla tavalla kirjoittava vaikuttaa lähinnä yksinkertaiselta.

Vierailija
452/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvin komea. 

Kannattaisi käydä Specsaversillä.

Vierailija
453/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea? Mistä kohtaa? Ihan tavallisen näköinen suomalainen mies.

https://www.google.fi/search?client=safari&sca_esv=373b303a02b5fd2b&cha…

Vierailija
454/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppui vissiin n. 5 vuotta sitten kun viimeinen lapsista laitettiin alulle. Sitten ihmetellään miksi näin...

Vierailija
455/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toiminut mainiosti, että minä matkustan ja tuon suuremmat tulot perheeseen. Vuorovedoin mennään, mies huolehtii enemmän arjesta, mun palkasta maksetaan siivooja. Yhdessä sitten vietetään laatuaikaa. 

No problems. 

Sen sijaan jos mies pettää ja jättää perheen, niin naisen roolilla ei ole väliä. Näin naiselle voidaan tehdä oli sitten kotiäiti, opettaja, supertähti, työtön, kotona työtä tekevä. Koska se ratkaiseva tekijä on miespettäjän pääkopassa. On liikaa tunteiden vietävänä. Myöhemmin katuvat. Aina.

Onneksi naiset eivät petä koskaan

Vierailija
456/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi loppui vissiin n. 5 vuotta sitten kun viimeinen lapsista laitettiin alulle. Sitten ihmetellään miksi näin...

Älä nyt oikeasti aikuinen ihminen viitsi. Mehän ei voida mitenkään tietää heidän seksielämästään yhtään mitään. Vain täysi idiootti tekee tuollaisia oletuksia toisten parisuhteista.

Vierailija
457/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma eroni oli niin raskas, että en koskaan toipunut täysin ennalleni siitä. Eka vuosi oli ihan karmea, olin todella väsynyt ja surusta sekaisin. En muista siitä juuri mitään. Töissä kävin, mutta kaikki värit elämästä oli hävinneet. Jossakin vaiheessa tilanne tasoittui, mutta huomasin että en ollut ihan täysin ennallani. Jonkinlainen masentunut mieliala, jota ei aikaisemmin ollut ollut, jäi pysyväksi. Ei siis sellaiseksi että se olisi toimintakyvyn vienyt, mutta en saanut mielihyvää oikein mistään ja kaikki oli pelkkää suorittamista. Nukkuminen oli se mikä tuntui hyvälle ja odotin iltaa että saan alkaa nukkumaan.

Nyt on menty jo 12 vuotta ja edelleen on sama asia. Kyllä se elämä meni uusiksi kokonaan. Oli kuin olisin ollut rajussa onnettomuudessa, josta en koskaan ihan täysin palautunut. Ulkoiset tekijät voi masentaa ihmisen, tai ainakin muuttaa pysyvästi. En tietysti koe että elämäni

Eka kirjoittaja on jäänyt kiinni uhripositioon. Itsellä saman tyyppinen erokokemus taustalla ja olen voinut jo vuosia hyvin : uusi parempi suhde on ja mieliala on hyvä. Hanki itsellesi ammattiapua, kamalaa lapsillekin katsoa vierestä, kun äiti ei saa enää elämästään kiinni. Olet jäänyt menneeseen ja katkeruuteen kiinni.

Vierailija
458/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun telkkaria katsoo ja Ylen kanavia niin sanoisin että Laura on ollut viimeiset 10 vuotta töissä. On aina ruudussa ja kaikissa urheilulähetyksissä. Anssi on nyt hoitanut oman osuutensa ja ajatellut että nyt on Laura vuoro pitää huolta lapsista ja kotihommista.

Vierailija
459/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun telkkaria katsoo ja Ylen kanavia niin sanoisin että Laura on ollut viimeiset 10 vuotta töissä. On aina ruudussa ja kaikissa urheilulähetyksissä. Anssi on nyt hoitanut oman osuutensa ja ajatellut että nyt on Laura vuoro pitää huolta lapsista ja kotihommista.

Jos minua kuvattaisiin aina vain töissä, niin minustakin saisi kuvan että olen aina töissä. Suomeen postailen satunnaisista tekemisistä juttuja, en koskaan mitään herkkää perhehetkeä. Laura näyttää tekevän samoin. 

Joten sinun huolesi on turha!

Vierailija
460/583 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo äijä mikään James Bond ole. Laura on hoikka ja ihan ok näköinen.

Ihan samalla tavalla on petetty Jennifer Lopezia ja muitakin kaunottaria, tuore liha uudessa kääreessä, nami nami. Siinä ei perhe enää silloin merkitse mitään.

Se, että Lopezia on petetty, kertoo aika paljon hänen luonteestaan. 

Lähinnä kertoi kaiken pettäjän luonteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme