Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anssi sitten jätti Laura Arffmanin 10 vuoden suhteen päätteeksi - häipyi yhteisestä kodista. Sinne jäivät Laura ja pienet lapset

Vierailija
28.03.2025 |

Ero ei ole niin sanotusti yhdessä sovittu, vaan Anssi on muuttanut pois perheen kohdista Helsingistä.

Kauhean iso šokki. En olisi tätä halunnut. Olisin ollut valmis tekemään kaikkeni säilyttääkseni perheeni, Laura kommentoi.

Laura Arffman, 39, ja entinen maajoukkuehiihtäjä Anssi Pentsinen, 38, menivät naimisiin vuonna 2017. Pariskunnalla on kaksi lasta.

Parisuhde ei ole ollut raiteillaan viime kuukausien aikana.

Tosi huonosti olen jaksanut koko alkuvuoden, Arffman sanoo.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a79487c3-bcb7-4a09-96af-9b461f64e4

8 vuotta naimisissa, suhdetta yhteensä 10 vuotta.

Lapset syntyneet 2019 ja 2021 eli 4-vuotias ja 6-vuotias.

Kommentit (583)

Vierailija
301/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt tätä, että tehdään lapsia, mutta tungetaan ne muiden hoidettavaksi.

Itse kotihoidin lapseni kouluikäiseksi asti ihan periaatteesta, mulle oli tärkeää olla lasten koko lapsuus läsnä oikeasti. Oli vauvaa ja taaperoa ja minä 24/7 kotona, en tunkenut isovanhemmille enkä päiväkotiin.

Vierailija
302/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nainen aika ruma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas niitä miehiä, joille perhe-elämän rankkuus iski päin naamaa, ja hän päätti ratkaista ongelman jättämällä ihan kaiken naisen harteille. Kuinka usein luemme naisista, jotka ovat tehneet vastaavan? 

Niinpä.

Lasten hoito ja kodinhoito on naisten hommia. 

50 / 50. Matkustelevan toimittajan ja äidin roolit ovat törmäyskurssilla väistämättä. 

Ymmärrän että ero tuli koska tuo ei vaan toimi eikä se ole luonnollinen rooli naiselle eikä miehelle. 100/0 on oikea jako eli naisen työtä on koti+lapsi. 

Höpö höpö. Ne piirtää kellä on liitua.

Hyvin

Jos naisen työtä on koti ja lapset, onko miehen työ sitten elättää koko perhe? Vai myöntääkö miehet olevansa niin paljon naisia heikompia, ettei jaksa samaa kuin nainen eli työ ja koti ja lapset?

Vierailija
304/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä suhteeseen aina kannata edes lapsien takia jäädä. Joskus itseasiassa on parempi, että vanhemmat eroavat. Kumpikin vanhempi saa tahoillaan mahdollisuuden olla onnellinen. Tämä hyvinvointi heijastuu lapsiinkin. 

Itse olen sellaisten vanhempien tuotos joiden ei olisi koskaan pitänyt päätyä yhteen. Yhdessä ovat vieläkin ja kumpikin suorastaan vihaa toista. Erotakaan eivät saa aikaiseksi, saamattomia kun ovat. Lapsuuteni olisi varmasti ollut onnellisempi jos he olisivat eronneet. Sen sijaan kasvoin erittäin kylmässä ilmapiirissä ja vähän väliä vanhempani uhkasivat viedä eropaperit. Se vasta jätti jäljet ja päätin jo hyvin varhain, että tuollaista en ikinä halua vaikka mikä olisi tilanne. 

Ikävää että olet edes syntynyt. Olisiko maailma kauniimpi ilman sinua?

Varmasti olisi parempi ihan kaikille jos kuolisi pois!

Vierailija
305/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeeta on jos äiti on kädetön ja uusavuton

Vierailija
306/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Laura enää sijoittamisen arvoinen.

Vierailija
307/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean höttöpäisiä ja huonokestoisia nuo nuoremmat sukupolvet. Me ollaan oltu yhdessä 35 vuotta, josta naimisissa 33 vuotta. Oltaisiin saatu mennä naimisiin ja erota kolme kertaa, jotta oltaisiin päästy noiden numeroihin. 

Vai pelastiko meidän parisuhteen ja avioliiton, että minä olen vapaaehtoisesti lapseton? Hmmm. Kokeilkaapa toisetkin! 

Itselläni on se, etten siedä loputtomasti henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Sen sijaan aika ison osan ihmisistä elämä pyörii koko ajan tämän touhun ympärillä ja usein se alkaa vasta, kun päästään saman katon alle tai tulee esim. vauva. Mies alkaa kontrolloimaan negatiivisella tavalla raskautta ja yrittää tulla naisen ja vauvan väliin, ei ymmärrä rooliaan ja paikkaansa miehenä. Jne.

Vierailija
308/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavara ei oo palautunut kahden synnytyksen jälkeen. Kuka jaksaa pyörittää polakkaa portti kongissa ?

Vierailija
309/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean höttöpäisiä ja huonokestoisia nuo nuoremmat sukupolvet. Me ollaan oltu yhdessä 35 vuotta, josta naimisissa 33 vuotta. Oltaisiin saatu mennä naimisiin ja erota kolme kertaa, jotta oltaisiin päästy noiden numeroihin. 

Vai pelastiko meidän parisuhteen ja avioliiton, että minä olen vapaaehtoisesti lapseton? Hmmm. Kokeilkaapa toisetkin! 

Itselläni on se, etten siedä loputtomasti henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Sen sijaan aika ison osan ihmisistä elämä pyörii koko ajan tämän touhun ympärillä ja usein se alkaa vasta, kun päästään saman katon alle tai tulee esim. vauva. Mies alkaa kontrolloimaan negatiivisella tavalla raskautta ja yrittää tulla naisen ja vauvan väliin, ei ymmärrä rooliaan ja paikkaansa miehenä. Jne.

Kunnon mies pitää kuria vaimolle, eikä anna tämän hillua ties missä, ilman että on itse paikalla vahtimassa.

Vierailija
310/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Laura edes otti itseään nuoremman miehen ja meni vielä lisääntymään tämän kanssa?

Eikö 40-55v miehiä muka löytynyt siihen hommaan?

No, olkoon nyt yh-äiti sitten.

Vierailija
311/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA muuttunut 10 vuodessa aivan eri näköiseksi.... Mitä on tapahtunut.... Naamakin kuin pannukakku. 

Vierailija
312/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LA muuttunut 10 vuodessa aivan eri näköiseksi.... Mitä on tapahtunut.... Naamakin kuin pannukakku. 

Olisi kenties ottanut leukainplantit? Aivan luonnottoman näköinen pää Lauralla on kehoon nähden.

Vierailija
313/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on pilalla.

Ja kunnolla käytetty loppuun. Ei kelpaa enää parisuhteeseen kenellekään.

Näköjään Laureli kuuluu kaatopaikalle rottien ja torakoiden sekaan😂

Vierailija
314/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssihan on lääkäri. Sillä on vissiin isommat tulot.

No eipä taida olla. Hiihtokoulua vetää.

Vierailija
315/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiseksi päättynyt, nainen jo vaihdevuosissa, tai lähellä.

39 v. ei ole lähelläkään vaihdevuosia, tollo.

Kyllä muuten on. Näkee sen naamasta, et on vaihdevuodet alkaneet.

Vierailija
316/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja äidillä on samat kasvon piirteet

Vierailija
317/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on pilalla.

Ja kunnolla käytetty loppuun. Ei kelpaa enää parisuhteeseen kenellekään.

Näköjään Laureli kuuluu kaatopaikalle rottien ja torakoiden sekaan😂

Otapa lääkkeesi ihan lääkärin ohjeen mukaisesti.

Vierailija
318/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin kilpahiihtäjät treenaavat noin 850 tuntia vuodessa. Kisat, matkat ja välinehuollot päälle. Välit syövät ja nukkuvat.

Kun urheilija lopettaa kisaamisen, ei urheilijan elämäntapa välttämättä pääty. Treenejä tehdään yhä. Siihen sitten sommitellaan sitä tavisten elämää ja tehdään esim. opintoja, jotka jääneet uran aikana. Sopeutuminen ja muutos voi viedä vuosia.

En tiedä Anssista mitään, enkä Laurasta. Hiihdosta aika paljonkin.

Vierailija
319/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa joku ylen juontaja?

Vierailija
320/583 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoi naisen tuoreempaan? On kovin yleistä nimittäin.

Miksi ei vaihtaisi? Anssilla on kaikki mahdollisuuden tähän. Todella hyvän näköinen ikäisekseen, jopa nuorten naisten mielestä.

Jos Anssi on erityisen hyvännäköinen, niin miltä näyttää palstan urpojen mielestä tavis 🧐😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän