Harmittaa. Tilasin ihanan mekon eikä se sovikaan yhtään minulle
Kuosi on kaunis mutta mun päällä liian kirjava enkä tunne sitä omakseni. Pituutta saisi hameosalla olla 10cm enemmän ja väljät hihat jotka kuvassa näytti ihanilta ei sovikaan mun vartalonmalliin yhtään. Olin ihan varma että se tulee olemaan mun ensi kesän suosikkimekkoja :(
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tee siitä takkityylinen asuste, leikkaa edestä, ompele reunat ja lisää vyö.
Miksi helkutissa ihmiset ehdottelee kaikkea tällaista kun ap selkeästi kirjoitti, että väri ei sovi hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ostaa vaatteet kaupasta, että niitä voi sovittaa? Tuollainen tilailu ja palauttelu vain kuluttaa ympäristöä.
Mä ostan vaatteeni melkein yksinomaan netistä, vihaan kaupassa kiertelyä ja mun on jotenkin paljon helpompi selata nettikauppaa kuin kierrellä kivijalkakaupoissa. Mä en ikinä löydä mitään kun menen kauppoihin.
Sama. Sitten jos siihen tulee vielä myyjä tyrkyttämään apua ja huohottamaan niskaan, ahdistun niin, että joko lähden pois tai ostan hätäpäissäni jotain, mistä en tykkää.
Tarvitsen paljon aikaa vertailla vaihtoehtoja ja vätvätä jo pelkästään sen kanssa, ostanko ylipäätään mitään. Kivijalkaliikkeissä ei koskaan pysty täysillä keskittymään valitsemiseen, kun koko ajan joutuu olemaan vähän varpaillaan, josko myyjä "hyökkää" jonkun rekin takaa palvelemaan. Yleensä niin tapahtuu, kun asiakas viipyy ja viipyy ja näyttää siltä, ettei osaa päättää.
No se on helppo sanoa tuollaista jos asuu paikkakunnalla missä niitä vaateliikkeitä riittää. Täällä tuppukylässä on tasan yksi vaatekauppa ja siellä monesti liian mummomaista vaatetta ja vaatteet ylihintaisia. Tilaan vaatteeni netistä ja harvoin tarvitsee mitään palauttaa. En tilaa mitä tahansa vaan harkitsen tarkkaan mitä tilaan ja lähes aina menee nappiin valinta.