Harmittaa. Tilasin ihanan mekon eikä se sovikaan yhtään minulle
Kuosi on kaunis mutta mun päällä liian kirjava enkä tunne sitä omakseni. Pituutta saisi hameosalla olla 10cm enemmän ja väljät hihat jotka kuvassa näytti ihanilta ei sovikaan mun vartalonmalliin yhtään. Olin ihan varma että se tulee olemaan mun ensi kesän suosikkimekkoja :(
Kommentit (45)
Kannattaisko ostaa vaatteet kaupasta, että niitä voi sovittaa? Tuollainen tilailu ja palauttelu vain kuluttaa ympäristöä.
Linkitä mekko nettikaupan sivuilla, haluamme nähdä sen!
Ei kannata mennä muodin mukaan. Nyt on ollut muodissa yli-isot vaatteet. Näyttävät typeriltä, kun muoti on ohi.
Ostaisin klassisen mekon, joka sopii sun mittasuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ostaa vaatteet kaupasta, että niitä voi sovittaa? Tuollainen tilailu ja palauttelu vain kuluttaa ympäristöä.
Kaupoissa on äärimmäisen surkea valikoima. En ole ostanut kaupoista vaatteita moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt vähän herkkis. Ihan normaalia, että nettiostokset menee välillä mönkään.
No, on on. Mutta jostain syystä tykästyin tuohon tosi kovasti. Ollaan lähdössä kohta reissuun niin kuvittelin itseni liihottelemassa siellä ihanassa kukkamekossa, kerkesin jo katsella millaisia kenkiäkin sen kanssa käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista, kuten sanottu. Tykkään Ralph Laurenin mekoista. Kaupassa maksavat 300 € - 500 €. Alesta voi olla 150 €.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan vaatteeni melkein yksinomaan netistä, vihaan kaupassa kiertelyä ja mun on jotenkin paljon helpompi selata nettikauppaa kuin kierrellä kivijalkakaupoissa. Mä en ikinä löydä mitään kun menen kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan vaatteeni melkein yksinomaan netistä, vihaan kaupassa kiertelyä ja mun on jotenkin paljon helpompi selata nettikauppaa kuin kierrellä kivijalkakaupoissa. Mä en ikinä löydä mitään kun menen kauppoihin.
Mulla sama, turhaudun. Mikään ei istu ja kallista. Kaikki mistä tykkään on liian kallista kaupasta ostettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niin. Kaikki ei sovi kaikille. Aina voi hiukan muokkauttaa mekkoa onpelijalla.
Ei siihen saa pituutta järkevästi lisättyä eikä muutettua sitä ettei se kuosi tunnu omalta.
Muokkaa siitä pitkä paita. Sellainen mitä käytät housujen kanssa.
Höpsis, palautukseenhan se menee, oli aika kalliskin vielä.
Tee siitä takkityylinen asuste, leikkaa edestä, ompele reunat ja lisää vyö.
Vierailija kirjoitti:
No en. Kietaisumekko sitäpaitsi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Kietaisumekko sitäpaitsi kyseessä.
Onko se Ralph Laurenin?
Tilattu tuote helposti hutiostos jollei ole mallin mitoissa tai jollei merkki ole sellainen, joka on jo käytössä itsellä.
Hoikkien mallien päällä jätesäkkikin näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tilattu tuote helposti hutiostos jollei ole mallin mitoissa tai jollei merkki ole sellainen, joka on jo käytössä itsellä.
Tämä ei näytä hyvältä hoikan päällä. https://www.stockmann.com/boss-dizziano-mekko/15879451571.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei näytä hyvältä hoikan päällä. https://www.stockmann.com/boss-dizziano-mekko/15879451571.html
Siksi ostan sen alesta.
Juu, ei tilauksia netistä. Silloin tällöin olen sortunut ja päin hel...ä on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä?
https://www.stockmann.com/lauren-ralph-lauren-wandella-mekko/1678024647…
Ei ole rl:n mekko
Muokkaa siitä pitkä paita. Sellainen mitä käytät housujen kanssa.