Harmittaa. Tilasin ihanan mekon eikä se sovikaan yhtään minulle
Kuosi on kaunis mutta mun päällä liian kirjava enkä tunne sitä omakseni. Pituutta saisi hameosalla olla 10cm enemmän ja väljät hihat jotka kuvassa näytti ihanilta ei sovikaan mun vartalonmalliin yhtään. Olin ihan varma että se tulee olemaan mun ensi kesän suosikkimekkoja :(
Kommentit (45)
Joskus käy niin. Kaikki ei sovi kaikille. Aina voi hiukan muokkauttaa mekkoa onpelijalla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niin. Kaikki ei sovi kaikille. Aina voi hiukan muokkauttaa mekkoa onpelijalla.
Ei siihen saa pituutta järkevästi lisättyä eikä muutettua sitä ettei se kuosi tunnu omalta.
Mulla sama. Harva vaste istuu. Ylipainoa ja vartalo oudon mallinen. Työlästä etsiä kohtuullisen näköistä edes. Halvalla laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen saa pituutta järkevästi lisättyä eikä muutettua sitä ettei se kuosi tunnu omalta.
Sitten palautus. Zalandossa on 1000 mekkoa.
Vierailija kirjoitti:
No sulla on oikeus palauttaa se.
Tietysti. Se tässä oli että halusin piristää itseäni ja menikin mönkään.
Minäkin tilasin mekon, joka näytti kuvissa nätiltä. Hain paketin tänään ja mekko on kuin jokin navettatakki; liian iso, ryppyinenväri, väri täysin eri kuin kuvissa ja materiaali hirveätä. Huomenna lähtee palautukseen.
Palautat ja ostat uuden mekon tilalle. Olen monta kertaa palauttanut netistä tilaamiani vaatteita. Pikku juttu.
Noin voi käydä. Käy heti palauttamassa. Itse yritän heti viedä palautukset, niin harmitus haihtuu nopeasti. Mitään sellaista ei kannata ottaa, mikä ei ole sopiva.
Saisiko siitä paidan tai tunikan, jos leikkaisi helmaa lyhemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt tuon takia tarvitse mennä mieli maahan. Mekko vaan postissa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalandosta voi tilata 30 päivän maksuajalla. Maksaa ne, mitä pitää. Joskus löydän -70 % vaatteita. Mutta hiukan arpomista.
Palauta mene putiikkiin kokeilee saat sopivan
Tämän takia en tilaa netistä. Haluan ehdottomasti sovittaa ensin, ennen kuin ehdin yhtään innostua vaatteesta. En ole kuitenkaan mikään mallivartaloinen, ja vanhemmiten ongelma vaan pahenee. Ja olen tosi skandinaavisen näköinen, niin monet kuosit ja värit vaan on liikaa minulle. Ja olen laiska palauttamaan.
En tilaa mitään enää, kun kuvat valehtelevat. Turhaa söhläystä palautusten kanssa. Parempi käydä myymälöissä, näkee heti laadun ja mallin luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko siitä paidan tai tunikan, jos leikkaisi helmaa lyhemmäksi?
Nykyään ei kannata. Vaatteita saa niin edullisesti. Ja yleensä muoto kärsii.
Oletko nyt vähän herkkis. Ihan normaalia, että nettiostokset menee välillä mönkään.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa mitään enää, kun kuvat valehtelevat. Turhaa söhläystä palautusten kanssa. Parempi käydä myymälöissä, näkee heti laadun ja mallin luonnossa.
Se on vaan kallista. Kivijalkaupan pito maksaa ja asiakaspalvelu.
First world problems.