Nyt jyrähtää oikeusministeri Meri: Minähän en eduskuntaa tottele!
"Eheytyshoitojen kieltämisellä ei ole edellytyksiä edetä tällä hallituskaudella, sanoo oikeusministeri Leena Meri (ps). Syynä on hänen mukaansa sekä ajan puute että hallituspuolueiden erimielisyys asiasta.
Eduskunta hyväksyi perjantaina äänin 12549 kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi. "
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011131329.html
Niin sitä pitää. Parlamentarismi (demokratia) ei ole sitä, että pieni vähemmistö määrää. Näiden 49 sekoboltsin päätökset koskettavat 5637214 suomalaisen elämää.
Kommentit (138)
Miten tällainen ihminen voi olla OIKEUSministeri?
Siis johtaa oikeusministeriötä? Eikä itse kunnioita eduskunnan päätöksiä ja tee sitä työtä mihin hänet on palkattu?
Kuka tätä maata johtaa? Ei ainakaan Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen oma valitsema hoito pitäisi kieltää? Ovatko kotisynnytykset, villiraskaudet ja luontaishoidot kiellettyjä Suomessa? Entä, jos päättää istua muurahaispesään?
Voisiko eduskunta vaihteeksi käsitellä jotain tärkeämpiä aiheita, kuin kieltää ihmisten omat typerät valinnat?
Ymmärrätkö sinä mistä edes eheytyshoidossa on kysymys? Ihminen ei itse sitä valitse. Ja vaikka valitsisi painostuksen jälkeen, ei se mitään seksuaalista suuntautumista oikeasti muuta.
Jos minä liityn uskonnolliseen yhteisöön, jossa homous nähdään syntinä ja valitsen, että minut parannetaan homoudestani, niin mitä kohtaa minä en tässä tehnyt valintaa? Vai ovatko homot jotain erityisen holhouksen alaisia lapsen tasolle jääneitä debiilejä, joita pitää erityisesti suojella omilta valinnoiltaan? En ymmärrä tällaista lakia, onko tämä niin valtava yhteiskunnallinen ongelma edes, että siitä pitää erikseen laki rustata? Pari lestadiolainen kakaraa löytää seksuaalisuutensa kerran vuosikymmenessä vähän väärällä tavalla, ja joutuu yhteisönsä hylkäämäksi. Kurja juttu, mutta ei ehkä mikään eillislain paikka kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen oma valitsema hoito pitäisi kieltää? Ovatko kotisynnytykset, villiraskaudet ja luontaishoidot kiellettyjä Suomessa? Entä, jos päättää istua muurahaispesään?
Voisiko eduskunta vaihteeksi käsitellä jotain tärkeämpiä aiheita, kuin kieltää ihmisten omat typerät valinnat?
Ymmärrätkö sinä mistä edes eheytyshoidossa on kysymys? Ihminen ei itse sitä valitse. Ja vaikka valitsisi painostuksen jälkeen, ei se mitään seksuaalista suuntautumista oikeasti muuta.
Jos minä liityn uskonnolliseen yhteisöön, jossa homous nähdään syntinä ja valitsen, että minut parannetaan homoudestani, niin mitä kohtaa minä en tässä tehnyt valintaa? Vai ovatko homot jotain erityisen holhouksen alaisia lapsen tasolle jääneitä debiilejä, joita pitää erityisesti suojella omilta v
Typerys.
Kansalaisaloitteen täyttymisraja on rajusti liian pieni, vain 50000, jolloin todella pienet ja merkityksettömät yhdistykset sekä muut ryhmittymät voivat masinoida järjettömiä ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Missä persu, siellä syrjintä.
Missä PS- ministeri siellä paneudutaan tärkeimpiin asioihin tämä ei ole sellainen jonoon vaan odottamaan.
Eikö argumentti ollut, että vaikka muut määritelmät ääroikeistolle täyttyisi, niin toimitaan kuitenkin lain puitteissa.
Entä nyt kun ei enää toimita, vaan näytetään keskisormea eduskunnan äänestykselle? Argumentti ei voi olla, että asia ei ole omasta mielestä tärkeä, koska sen verran tärkeä se kuitenkin on että se käsiteltiin ja sen puolesta päätettiin äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä alkoholistin ei pitäisi olla ministerinä.
Eihän Arhinmäki ole edes kansanedustaja.
Pelkääkö vasemmisto että heiltä loppuu äänestäjät, jos vähemmistökansalaiset korjaavat suuntautumisensa valtaväestöä vastaavaksi? 😁
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska suuri osa poliitikoista vihaa kristinuskoa. Jos suuntautumisen korjaaminen olisi osa sukupuolen vaihtamista, niin kukaan ei vastustaisi, korkeintaan persut.
Oikeusministeri päättää mikä on oikein ja mikä ei, siinä ei auta pullikointi.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloitteen täyttymisraja on rajusti liian pieni, vain 50000, jolloin todella pienet ja merkityksettömät yhdistykset sekä muut ryhmittymät voivat masinoida järjettömiä ehdotuksia.
Jos se on järjetön ehdotus niin miksi 80% eduskunnasta mukaan lukien suurin puolue, hallituspuolue, kokoomus, äänesti sen puolesta yksimielisesti?
Vierailija kirjoitti:
Viinabasso mörähti.
Veikkaan, että tulevien vaalien jälkeen ja erityisesti niissä koetun uskomattoman rökäletappion jälkeen hallituksen linja tulee muuttumaan niin, että näitä rasistiministerejä aletaan vaihtaa vähemmän paskanhajuisiin tai kaatuu koko hallitus.
Tuskin. Ja kommenttisii on kyllä ku vasemmistoliiton edustaja suusta.
Hienoa että meillä on järjen ja viileän asiallisen harkinnan säilyttänyt oikeusministeri.
Ruotsissa kansainvälinen setaliike yritti samaa manipulointia mutta Ruotsissa todettiin ettei ole mitään tarvetta epämääräisyydelle pohjautuvalle 'eheytyshoitojen' kieltolaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on järjetön ehdotus niin miksi 80% eduskunnasta mukaan lukien suurin puolue, hallituspuolue, kokoomus, äänesti sen puolesta yksimielisesti?
Kuvastaa hyvin ihmisten valtaenemmistön tyhmyyttä, tietämättömyyttä, typeryyttä, johdateltavuutta, henkistä ryhdittömyyttä yms....
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä nyt täysin käsittämätöntä että oikeusministeri ei itse kunnioita eduskunnan päätöstä. Mitä helvettiä?
Da daa da daa. Venäjän asialla.
Ainoa puolue, mutta kaikki jäsenet silti eri mieltä joka asiasta ;DDDD
Ei se kai loppujen lopuksi mitään muuttaisi. Huuto olisi entisenlainen ja joku uhriutuisi ja joku lähtisi saikulle, kun ei jaksa. Ja kaiken pätemättömyyden takana olisi kuitenkin joku mystinen mutkuSanna ;DDDD
-winner-