Äänestän demareita kunta- ja aluevaaleissa ihan vain protestina Orpon hallitusta vastaan
Kommentit (19)
Äänestän myös demareita koska uskon saavani sitä kautta vappusatasen.
Persujen kannatus on nolla. Äänestin peruja viime lupausten toivossa, kaikki valetta.
Itse äänestän persuja vaikka ei heidän ajatusmaailmaa kannatakaan. Protestina feministisen, miehiä vihaavan, ideologisen, järjettömän mutta tunteellisen vihervasemmiston politikkalle
Kuin myös. Vaalitulosta ne tottelee, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän myös demareita koska uskon saavani sitä kautta vappusatasen.
Hyvä! Syyllä ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus on nolla. Äänestin peruja viime lupausten toivossa, kaikki valetta.
Älä nyt viitsi valehdella.Se voi olla nolla sinun mielestä .Itse äänestän persuja ja moni muukin tekee niin.Tukielätit tietysti äänestää vassareita isompien tukien toivossa.
kyllä on porukka lyhytnäköistä. mutta en sentään ole yllättynyt.
Demarit pettää aina. Ja käy vielä enemmän toisten taskuilla kuin kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi valehdella.Se voi olla nolla sinun mielestä .Itse äänestän persuja ja moni muukin tekee niin.Tukielätit tietysti äänestää vassareita isompien tukien toivossa.
Sano joku heidän tekemänsä positiivinen asia? Saa sanoa useammankin jos tulee mieleen.
Kiitos ei, oikeistolainen politiikka jatkukoon!
Ei huono idea. Onneksi kyllä myös vihreiden tai vasemmistoliiton äänestäminen toimii. Ja ehkä vielä paremmin.
En saa tukia, palkka on hyvä ja olen niin anti- persu kuin olla voi.
No en äänestä todennälköisesti lainkaan, on ihan sama, ketä siellä kunnanvaltuustosa istuu. En ainakaan demareita, koska tykkään kissoista.
Oon ekaa kertaa elämässäni ( oon kohta 60v) äänestämässä vasemmalta jotain ehdokasta. Tämä on mielenilmaukseni hallituksen politiikasta.
Hyvä! Teen myös.
Tämän hallituksen on saatava tietää, mitä siitä ajatellaan.