Monelta te oikeasti heräätte? Tulin tänne klo 11 aamupalalla ja täällä kauhea tohina.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämmöinen väittämä on että vain nuoret nukkuvat aamuisin pitkään? Mä olen 47v ja luontaisin rytmi mulla on nukkua klo 01-10 välillä.
Niimpä, olen N38v, ja mun luontaisin rytmi on nukkua 02-11 välillä. Aira Samulinhan esimerkiksi oli myös iltavirkku, heräsi vasta puolilta päivin, ja aika kauanhan tuo terveenä ja positiivisena eli, joten yleistykset ja ennakkoluulot toisten nukkumisista joutais jo vihdoinkin romukoppaan!
Kuudelta heräsin. Olisin mieluusti nukkunut pidempäänkin mutta vauva ei ollut samaa mieltä.
Itse heräsin äsken, unta sain klo 6 aamulla.
Yliopisto-opiskelija olen, eikä tänään edes ole luentoja. Itsenäisiä hommia pääsee vääntämään, ja sen teen mieluiten öisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuudelta heräsin. Olisin mieluusti nukkunut pidempäänkin mutta vauva ei ollut samaa mieltä.
Vauvat on semmosia. Heillä on oma eriävä mielipide. Siks ne onkin niin kivoja.
Herää n. 6-7. Mutta en palstan takia.
Herään siinä 12 ja syön sekä putsaan itseni ja sitten vilkaisen tänne, eli just tulin.
Jos ette eilen tulleet katsoneeksi, niin tässä vähän taustaa siihen miksi Vauva.fi:kin luottaa ihmisten riitelyyn ja huonoon moderointiin tulonlähteenä ja suuntaa mainontaa sinulle. Tulee sunnuntaina vielä uudestaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämmöinen väittämä on että vain nuoret nukkuvat aamuisin pitkään? Mä olen 47v ja luontaisin rytmi mulla on nukkua klo 01-10 välillä.
Niimpä, olen N38v, ja mun luontaisin rytmi on nukkua 02-11 välillä. Aira Samulinhan esimerkiksi oli myös iltavirkku, heräsi vasta puolilta päivin, ja aika kauanhan tuo terveenä ja positiivisena eli, joten yleistykset ja ennakkoluulot toisten nukkumisista joutais jo vihdoinkin romukoppaan!
yleisempää se on,että vanhemmat ihmiset iltaunisia ja heräävät jo aamulla 4-5 lukemaan aamulehteä. mut sä ootki nuori kimuli vielä,et vanha tai vanhus. ihan pimu. muytta teinithän ne vasta koisiikin esim lomilla hyvä jos 3 pv saa hereille. ja sekin eri onko yökukkuja,jos kokonaisunimäärä silti suht pieni. joku voi alkaa nukkumaan vasta aamu 4,mutta unta ei vaaaan riitä aamuksi,onkin jo 8 hereillä. joo totta on niin eri biorytmit,se on ok. on sitten sekarytmisiä joille sopii molemmat virkkuudet. kaikki ookoo. siksi olisi hyvä löytää se oma duuni joka sopii kehon omaan rytmiin. kumpikin siis okei. ei tarvitse ymmärtää väärin ,keskity ,lue ja ymmärrä mitä tarkoitetaan.
mummot ja papat ei vaan ole usein niitä jotka valvoo yöt ja nukkuu päiville,jokainen jolla vähänkään elämänkokemusta ja muistikuvia,noinhan se menee. mummolassa nuorta nukuttaa, nää jo kopisteleeheräähän jo .. 38 ei ole ikääntyvä hei hoi...
ja vanhuuden tullen se mikä oli nuorena ok rytmi,sepä ei enää toimikaan kun ikää tulee. jo vaihdevuodet alkaa muuttamaan ihmistä.
6.50 kello soimassa, huolehdin koululaisille aamupalan ja adhd lääkkeet ja että lähtevät kouluun. Samalla syön itsekin aamupalaa.
Noin puoli 9 menen takaisin nukkumaan, tunti-puolitoista nukun. Nyt olen jo pari tuntia siivonnut, kun illalla tulossa vieraita.
Olen määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä, voi kun saisi jotakin työtä, mitä pystyisin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvat on semmosia. Heillä on oma eriävä mielipide. Siks ne onkin niin kivoja.
niin ne onkin kivoja,eivät mielistele ja osaavat esittää asianmukaisesti oman mielipiteensä. ja tää on mun rytmi,anteeks vaantarviin kuitenkin jeesiä tähän mun rytmiin. kohta sekin ohi.
Tämmöne protip niille, jotka kaipaa aikaista eläkettä. Sijoittakaa niin saatte osinkoja. Osingoista sijoitatte osan tai kaikki uudelleen. 20 - 30 vuotta työelämässä ja tienaatte eläkkeen osinkoina.
Terveisin 50-vuotias eläkeläinen. Kuukausi tulot 2000 brutto pelkillä osingoilla
Vierailija kirjoitti:
6.50 kello soimassa, huolehdin koululaisille aamupalan ja adhd lääkkeet ja että lähtevät kouluun. Samalla syön itsekin aamupalaa.
Noin puoli 9 menen takaisin nukkumaan, tunti-puolitoista nukun. Nyt olen jo pari tuntia siivonnut, kun illalla tulossa vieraita.
Olen määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä, voi kun saisi jotakin työtä, mitä pystyisin tekemään.
aloita osa-aikaduunilla.pehmeä lasku, keho alkaa tottumaan. mutta joillekin riittää aina osa.aikatyö vakituisestikin.
Eiku täydessä tohissa olivat aloittajan kotona niin päätti avata koneen