Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta te oikeasti heräätte? Tulin tänne klo 11 aamupalalla ja täällä kauhea tohina.

Vierailija
28.03.2025 |

Heräätkö jo klo 7 palstalle? 😨

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa käydä vähän hitaalla jos on klo 11 vielä aamupalalla ja ihmettelee miten muut ovat jo täydessä tohinassa.

Eiku täydessä tohissa olivat aloittajan kotona niin päätti avata koneen 

Vierailija
42/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämmöinen väittämä on että vain nuoret nukkuvat aamuisin pitkään? Mä olen 47v ja luontaisin rytmi mulla on nukkua klo 01-10 välillä.

Niimpä, olen N38v, ja mun luontaisin rytmi on nukkua 02-11 välillä. Aira Samulinhan esimerkiksi oli myös iltavirkku, heräsi vasta puolilta päivin, ja aika kauanhan tuo terveenä ja positiivisena eli, joten yleistykset ja ennakkoluulot toisten nukkumisista joutais jo vihdoinkin romukoppaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelta heräsin. Olisin mieluusti nukkunut pidempäänkin mutta vauva ei ollut samaa mieltä.

Vierailija
44/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin äsken, unta sain klo 6 aamulla.

Yliopisto-opiskelija olen, eikä tänään edes ole luentoja. Itsenäisiä hommia pääsee vääntämään, ja sen teen mieluiten öisin.

Vierailija
45/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuudelta heräsin. Olisin mieluusti nukkunut pidempäänkin mutta vauva ei ollut samaa mieltä.

Vauvat on semmosia. Heillä on oma eriävä mielipide. Siks ne onkin niin kivoja.

Vierailija
46/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää n. 6-7. Mutta en palstan takia.

Vierailija
47/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään siinä 12 ja syön sekä putsaan itseni  ja sitten vilkaisen tänne, eli just tulin.

Vierailija
49/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään töihin klo 6.

Vierailija
50/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 4.45 tänään

Vierailija
51/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämmöinen väittämä on että vain nuoret nukkuvat aamuisin pitkään? Mä olen 47v ja luontaisin rytmi mulla on nukkua klo 01-10 välillä.

Niimpä, olen N38v, ja mun luontaisin rytmi on nukkua 02-11 välillä. Aira Samulinhan esimerkiksi oli myös iltavirkku, heräsi vasta puolilta päivin, ja aika kauanhan tuo terveenä ja positiivisena eli, joten yleistykset ja ennakkoluulot toisten nukkumisista joutais jo vihdoinkin romukoppaan!

yleisempää se on,että vanhemmat ihmiset iltaunisia ja heräävät jo  aamulla 4-5 lukemaan aamulehteä. mut sä ootki nuori kimuli vielä,et vanha tai vanhus. ihan pimu. muytta teinithän ne vasta koisiikin esim lomilla hyvä jos 3  pv saa hereille. ja sekin eri onko yökukkuja,jos kokonaisunimäärä silti suht pieni. joku voi  alkaa nukkumaan vasta aamu 4,mutta unta ei vaaaan riitä aamuksi,onkin jo 8 hereillä. joo totta on niin eri biorytmit,se on ok. on sitten sekarytmisiä joille sopii molemmat virkkuudet.  kaikki ookoo. siksi olisi hyvä löytää se oma duuni joka sopii kehon omaan rytmiin. kumpikin siis okei. ei tarvitse ymmärtää väärin ,keskity ,lue ja ymmärrä mitä tarkoitetaan.

mummot ja papat ei vaan ole usein niitä jotka valvoo yöt ja nukkuu päiville,jokainen jolla vähänkään elämänkokemusta ja muistikuvia,noinhan se menee. mummolassa nuorta nukuttaa, nää jo kopisteleeheräähän jo .. 38 ei ole ikääntyvä hei hoi...

ja vanhuuden tullen se mikä oli nuorena ok rytmi,sepä ei enää toimikaan kun ikää tulee. jo vaihdevuodet alkaa muuttamaan ihmistä. 

Vierailija
52/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.50 kello soimassa, huolehdin koululaisille aamupalan ja adhd lääkkeet ja että lähtevät kouluun. Samalla syön itsekin aamupalaa.

Noin puoli 9 menen takaisin nukkumaan, tunti-puolitoista nukun. Nyt olen jo pari tuntia siivonnut, kun illalla tulossa vieraita. 

Olen määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä, voi kun saisi jotakin työtä, mitä pystyisin tekemään.

Vierailija
53/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden maissa herään yleensä 

Vierailija
54/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvat on semmosia. Heillä on oma eriävä mielipide. Siks ne onkin niin kivoja.

niin ne onkin kivoja,eivät mielistele ja osaavat esittää asianmukaisesti oman mielipiteensä. ja tää on mun rytmi,anteeks vaantarviin kuitenkin jeesiä tähän mun rytmiin. kohta sekin ohi.

Vierailija
55/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöne protip niille, jotka kaipaa aikaista eläkettä. Sijoittakaa niin saatte osinkoja. Osingoista sijoitatte osan tai kaikki uudelleen. 20 - 30 vuotta työelämässä ja tienaatte eläkkeen osinkoina.

Terveisin 50-vuotias eläkeläinen. Kuukausi tulot 2000 brutto pelkillä osingoilla

Vierailija
56/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6.50 kello soimassa, huolehdin koululaisille aamupalan ja adhd lääkkeet ja että lähtevät kouluun. Samalla syön itsekin aamupalaa.

Noin puoli 9 menen takaisin nukkumaan, tunti-puolitoista nukun. Nyt olen jo pari tuntia siivonnut, kun illalla tulossa vieraita. 

Olen määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä, voi kun saisi jotakin työtä, mitä pystyisin tekemään.

aloita osa-aikaduunilla.pehmeä lasku, keho alkaa tottumaan. mutta joillekin riittää aina osa.aikatyö vakituisestikin.

Vierailija
57/57 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla laiska ja lihava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi