Monelta te oikeasti heräätte? Tulin tänne klo 11 aamupalalla ja täällä kauhea tohina.
Kommentit (57)
Heräsin tänä aamuna 5:30. Keittelin puurot ja kahvit ja käytin koirat lenkillä. Vilkaisin 7 jälkeen palstan keskustelut ja aloitin etätyöt. Nyt lounastauko ja vilkaisin taas keskustelut.
Minä herään viideltä. Kipitän kahden tunnin aamulenkin ja seitsemältä aamukahvin ohella lueskellessa täällä onkin jo täysi tohina päällä.
Vierailija kirjoitti:
Minä herään viideltä. Kipitän kahden tunnin aamulenkin ja seitsemältä aamukahvin ohella lueskellessa täällä onkin jo täysi tohina päällä.
Käytkö kuitenkin takaisin nukkumaan klo 7 jälkeen?
Minä herään lopullisesti päivään yleensä klo 11-13. Olen itsekin valveilla hetkellisesti välillä aamusta.
Ap
Ap taitaa käydä vähän hitaalla jos on klo 11 vielä aamupalalla ja ihmettelee miten muut ovat jo täydessä tohinassa.
Vierailija kirjoitti:
Herään aamulla klo 3.
Ai minä käyn vasta nukkumaan tuohon aikoihin.
Ap
Viideltä. Viikonloppuna saattaa nukuttaa kuuteen.
Heräsin puoli yksitoista. Nyt olen aamiaisella
Vierailija kirjoitti:
Viideltä. Viikonloppuna saattaa nukuttaa kuuteen.
Päivän tuhlausta nukkua noin pitkään
Mä herään yleensä siinä 5-6 aikaan 😃
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Olet varmaan joku 18-25?
Eikai kukaan varttuneempi elä tuollaista rytmiä?
Heräsin klo 6.30, että olen valmiinä hyökkäämään klo 7.01.
Työpäivinä herään 05:30 ja vapaapäivinä 06:30.
Vierailija kirjoitti:
Siinä varsinainen yhteiskunnan tukipilari. Voisit tehdä enämmänkin, vätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö kuitenkin takaisin nukkumaan klo 7 jälkeen?
Minä herään lopullisesti päivään yleensä klo 11-13. Olen itsekin valveilla hetkellisesti välillä aamusta.
Ap
En, mutta torkun toisinaan puolen tunnin päikkärit jossain vaiheessa. Joskus talvella, on lenkin jälkeen niin kylmä että menen torkkupeiton alle lämmittelemään.
Mitä vikaa siinä on jos työttömät roikkuu täällä jo klo 7? Pysyy hyvä päivärytmi.
Puolille päivin nukkujat on aina negatiivisia ja masentuneita tyyppejä. Makailu vaikuttaa mielialaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Olet varmaan joku 18-25?
Olen eläkkeellä, joten voin pitää sellaista rytmiä mikä tuntuu itsestäni parhaimmalta
Heräsin n. klo 4, aamukahvia klo 4.30. Aamupala ja toiset kahvit n. klo 10, palstalla käyn n. 6 - 7 aikoihin katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Olet varmaan joku 18-25?
Mikäs kyrrpämummo sinä olet? Ihan normaali yökukkujien rytmi. Kukin tavallaan.
Uplaa