Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen saatava perustulo

Vierailija
28.03.2025 |

Sellainen 1500€/kk ois hyvä 

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon ja Purra palkasta, kehitysavusta ulkomaille, sotilasmenoista sekä herrojen palkoista. Kyl rahaa on Suomessa ne on vaan jaettu väärin.

Vierailija
42/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossun pitäisi maksaa ajokortti. Pääsisin heti töihin jos olis ajokortti.

Maksa loinen korttisi itse niin minäkin olen maksanut nyt haet reilun tonnin lainan ja ajat kortin se on töissäkäyvänä nopeasti maksettu takaisin.Se on merkillinen hyvin vasemmistolaisen syöpäläisen näkemys mitä kenenkin kuuluu maksaa.

Olen poliittisesti keskellä, ja teidän molempien viestit tässä langassa aiheuttaa vitutusta.

Lisäyksenä, ei viestien sisältö kokonaan, vaan se miten puhutte toisista ja sitten se miten paljon yhteiskunta tulee vastaan.

Miksi persuja, koksuja ym. vastenmielisiä kusipäitä pitäisi kohdella kunnioittavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulohullut ovat Venäjän asialla. Haluavat tuhota Suomen taloudellisen vakauden ja laiskistaa kansaa.

Vierailija
44/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tahtotila on, että tukien varassa oleva täytyy pitää nöyränä. Ei porkkanaa, vaan vitsaa.

Jos ihmisarvo palautettaisiin, voisi aktiivisuuskin nousta.

Vierailija
45/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustulohullut ovat Venäjän asialla. Haluavat tuhota Suomen taloudellisen vakauden ja laiskistaa kansaa.

Hohhoijaa.

Vierailija
46/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen tahtotila on, että tukien varassa oleva täytyy pitää nöyränä. Ei porkkanaa, vaan vitsaa.

Jos ihmisarvo palautettaisiin, voisi aktiivisuuskin nousta.

Ihan sama millä tyylillä yritetään saada töihin, ikimaailmassa en siihen suostu. Ajatuskin puistattaa.

Vierailija
47/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kukaan ei tee töitä, millä tuo maksetaan?"

Kela sen maksaa eikä työntekijät.

Vierailija
48/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikkein tasa-arvoisin ja paras olisi se että kaikki tuet mitä nyt maksetaan eli asumistuki,lapsilisä,työttömyystuki..jne laskettaisi yhteen ja jaettaisi suomalaisten määrällä ja kaikille suomalaisille sitten se summa eikä muita tukia makseta. 

Vierailija
49/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikkein tasa-arvoisin ja paras olisi se että kaikki tuet mitä nyt maksetaan eli asumistuki,lapsilisä,työttömyystuki..jne laskettaisi yhteen ja jaettaisi suomalaisten määrällä ja kaikille suomalaisille sitten se summa eikä muita tukia makseta. 

Kelpaa jos jätetään maksamatta koksuille, persuille ja niiden äänestäjille ja jaetaan potti kaikkien muiden kesken.

Vierailija
50/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa jos jätetään maksamatta koksuille, persuille ja niiden äänestäjille ja jaetaan potti kaikkien muiden kesken.

Eli sitten koksuje,persujen ja niiden äänestäjien veroprosenttia voidaan pudottaa reilusti alaspäin. Muiden puolueiden fanien veroprosenttia sitten nostetaan jotta voitte maksaa omillenne tukia.

Vierailija
51/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sitten koksuje,persujen ja niiden äänestäjien veroprosenttia voidaan pudottaa reilusti alaspäin. Muiden puolueiden fanien veroprosenttia sitten nostetaan jotta voitte maksaa omillenne tukia.

Ei voida, vaan tämä toteutetaan nostamalla sitä reilusti.

Vierailija
52/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aito vassari :) Te haluatte vaan rahaa työläisiltä ja yrittäjiltä, nyt olette kusessa kun teidän toimeentuloa leikataan.

Vierailija
53/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö käyn töissä 30 tuntia viikko, saan vajaa 1600 brutto kuukaudessa, käteen jää noin 1500. Kävisitkö itse jos joku saisi sen saman vain oleilemalla ? 

Vierailija
54/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aito vassari :) Te hal

Suostun menemään töihin ainoastaan sillä ehdolla, että kaikki työllä tehdyt ohjataan kokonaan työttömille. Mutta en mene kerran tähän ei suostuta.

Vierailija
55/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö käyn töissä 30 tuntia viikko, saan vajaa 1600 brutto kuukaudessa, käteen jää noin 1500. Kävisitkö itse jos joku saisi sen saman vain oleilemalla ? 

Miksi kenenkään pitäisi käydä töissä? Suomen tukitaso kyllä riittää elämiseen.

Vierailija
56/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se niin, ettei ihmistä voida jättää ilman rahaa (eli käytännössä ilman asuntoa, vaatteita, ruokaa jne). Nää kaikki tukien vähennykset mitä nyt tehdään silloin kun vähäosainen tekee yhdenkin virheen. Niin se ei johda mihinkään. Kaikista järkevintä on kiinteä ... toimeentulo, minkä alapuolelle ihminen ei voi tippua.

Ihan hyvin voidaan.

Suomessa on paljon asunnottomia.

Vierailija
57/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1500 euroa 5,6 miljoonalle ihmiselle tarkoittaisi 100,8 miljardia euroa vuodessa. Suomen valtion budjetti vuodelle 2025 on 88,8 miljardia. Eli lopetetaan kaikki muu toiminta ja otetaan lisää velkaa, niin saadaan 1500 euron perustulo. Hyvä avaus, mutta itse hiukan kyseenalaistan suunnitelman toimivuutta.

En ole kyllä nähnyt yhtään perustuloehdotusta, johon liittyisi se, että lopetetaan kaikki muu toiminta. Se on sinun oma lisäyksesi.

Vierailija
58/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkasi saattaisi nousta...

Vierailija
59/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1500 euroa 5,6 miljoonalle ihmiselle tarkoittaisi 100,8 miljardia euroa vuodessa. Suomen valtion budjetti vuodelle 2025 on 88,8 miljardia. Eli lopetetaan kaikki muu toiminta ja otetaan lisää velkaa, niin saadaan 1500 euron perustulo. Hyvä avaus, mutta itse hiukan kyseenalaistan suunnitelman toimivuutta.

En ole kyllä nähnyt yhtään perustuloehdotusta, johon liittyisi se, että lopetetaan kaikki muu toiminta. Se on sinun oma lisäyksesi.

Mitä järkeä perustulossa on jos silti käydään töissä? Kai idea nyt perustuu siihen, ettei enää tarvitse käydä töissä?

Vierailija
60/116 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliturva pitäisi palauttaa 1800-luvun tasolle.

Oppisivat ihmiset tekemään töitä.

Aivan. Otapa selvää, millaista oma elämäsi todellisuudessa olisi 1800-luvun Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme