Mä vaihdoin skinny ja pillifarkut löysempiin
Onko kukaan muu tehnyt tätä vaihtoa? Mä olin vannoutunut pillifarkkujen käyttäjä. Ja nyt ostin yhden mom jeansit ja toiset on leveämmät suorat farkut. Ja oon hieman ylipainoinenkin vielä. Nää löysemmät vaan on paremmat ehkä nyt iänkin karttuessa
Kommentit (128)
Lämmin kiitos vinkeistä 💐 mualaiseukko 50
Vierailija kirjoitti:
En, enkä vaihda. Edelleen pillit ja ehkä boyfriendit. 60v ja vartalomalli ehkä H tai Y.
Joo, mullekin H:lle sopii parhaiten pillit. Kokeilin löysiä, mutta näytän niissä aivan tylsältä tädiltä.
60v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä mietityttää on että seksikkyydestä hävisi osa....mutta onko sillä väliä 47v
Ap
Olen vahvasti toista mieltä. Kireä vaate ei mielestäni ole seksikäs, vaan sellainen jossa on runsautta, laskeutuvuutta ja paljon upeata materiaalia. Ihmisen liikkeet ovat seksikkäitä kun liikkuminen on vapaata ja luonnollista, toisin kuin tiukoissa ja niukoissa vaatteissa.
Mun tarkoitus ei ole olla seksy vaan ihan olla omannäköiseni.
Mikä on täti-ihminen? En omista nutturaa, en neuletakkia, en yhden yhtä hametta, mutta kuljen pillifarkuissa, lenkkareissa ja anorakissa pitkät kiharat liehuen. 64v
Kiitoksia neuvoista farkkujen lyhentämisen suhteen. Kanaa viisaampi muna (lapsenlapsi) mainitsi silitysteipin jota käytetään mm. verhojen lyhentämiseen ilman ompelemista. Täytyy funtsia mikä tapa itselle se helpoin ja toimivin. Suoria, mutta ei pillejä löytyy ainakin City-marketista. Olikohan merkki my wear. 60+
Täs ohje liima- eli palttausnauhan käyttämisest.
https://anna.fi/lifestyle/koti-ja-sisustus/housujen-lyhennys-liimanauha…
Vierailija kirjoitti:
Mikä on täti-ihminen? En omista nutturaa, en neuletakkia, en yhden yhtä hametta, mutta kuljen pillifarkuissa, lenkkareissa ja anorakissa pitkät kiharat liehuen. 64v
Täti-ihminen on aina se joku muu. Mulla on nuttura nytkin ja tykkään hameista, mutta pillifarkut ovat vaan liian tätimäiset!
Skinnyt ei käy jos on mahaa ja varsinkin roikkuvaa mahaa
Olen ostanut löysempiä farkkuja, mutta en ole edelleenkään tottunut niihin. Hoikkajalkaisena ja takapuolisena ne näyttävät mielestäni päälläni liian löysiltä ja tulee olo kuin olisin teini isoissa housuissani, ja sitä en oikein halua näin 46 vuotiaana. Yhdet bootcutit on, mutta niissäkin olo tulee teinimäiseksi kun nuoruudessa ne oli muodissa. Tuntuu, että on jonkinlainen ikuinen housukriisi. Seuraavaksi varmaan etsittävä suoria farkkuja, jos löytäisi jostain hyvänmalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti-ihminen on aina se joku muu. Mulla on nuttura nytkin ja tykkään hameista, mutta pillifarkut ovat vaan liian tätimäiset!
Miksi myös nuoriso käyttää pillejä, ja miksi nuorison suosimissa liikkeissä farkkujen enemmistö on juurikin pillejä jos ne niin tätimäisiä ovat? 🤔
Jostain luin, että pillifarkut ovat nyt vuonna 2025 leveiden housujen rinnalla taas muodissa. Joten ihan hyvällä mielellä pillifarkut jalkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi myös nuoriso käyttää pillejä, ja miksi nuorison suosimissa liikkeissä farkkujen enemmistö on juurikin pillejä jos ne niin tätimäisiä ovat? 🤔
Anteeksi mutta missä päin Suomea nuoriso käyttää pillejä?
t. Kolmen nuoren äiti, aika paljon nuorison suosimissa liikkeissä asioinut.
Lähinnä pillifarkuissa on se, että ne eivät näytä hyviltä oikein kenenkään päällä. Silloin, kun ne eivät ole muotia, on aika vähän syitä käyttää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä pillifarkuissa on se, että ne eivät näytä hyviltä oikein kenenkään päällä. Silloin, kun ne eivät ole muotia, on aika vähän syitä käyttää niitä.
Jos ja kun on kroppa, ryhti ja muu olemus & itsetunto kunnossa, voi pitää ihan millaisia vaatteita vaan. Ja olla piittaamatta jostain muodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cubus, Only, H&M, BikBok, Jack&Jones, Zara etc. paikkakunnilla jossa näitäkin kauppoja on. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun on kroppa, ryhti ja muu olemus & itsetunto kunnossa, voi pitää ihan millaisia vaatteita vaan. Ja olla piittaamatta jostain muodista.
En piittaa muodista vaikka kroppa on mikä on. Mukavuus on mulle se tärkein.
No nyt on kylläkin skinny taas uusin trendi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cubus, Only, H&M, BikBok, Jack&Jones, Zara etc. paikkakunnilla jossa
En voi sanoa varmasti, etteikö niissä olisi pillifarkkujakin, mutta tuntemani nuoret ostavat noista kaupoista vain leveitä farkkuja.
Millaisia kangashousuja on talvikäyttöön? Mitä materiaalia? Mikä malli?