Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaihdoin skinny ja pillifarkut löysempiin

Vierailija
28.03.2025 |

Onko kukaan muu tehnyt tätä vaihtoa? Mä olin vannoutunut pillifarkkujen käyttäjä. Ja nyt ostin yhden mom jeansit ja toiset on leveämmät suorat farkut. Ja oon hieman ylipainoinenkin vielä. Nää löysemmät vaan on paremmat ehkä nyt iänkin karttuessa

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin ensin löysempiin farkkuihin ja lopulta luovuin kokonaan farkuista. Oikeastaan farkkukangas housuina on todella ahdistava. Kangashousut ovat paljon paremmat. 

Millaisia kangashousuja on talvikäyttöön? Mitä materiaalia? Mikä malli?

Vierailija
102/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos vinkeistä 💐 mualaiseukko 50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä vaihda. Edelleen pillit ja ehkä boyfriendit. 60v ja vartalomalli ehkä H tai Y. 

Joo, mullekin H:lle sopii parhaiten pillit. Kokeilin löysiä, mutta näytän niissä aivan tylsältä tädiltä.

60v

Vierailija
104/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä mietityttää on että seksikkyydestä hävisi osa....mutta onko sillä väliä 47v

Ap

Olen vahvasti toista mieltä. Kireä vaate ei mielestäni ole seksikäs, vaan sellainen jossa on runsautta, laskeutuvuutta ja paljon upeata materiaalia. Ihmisen liikkeet ovat seksikkäitä kun liikkuminen on vapaata ja luonnollista, toisin kuin tiukoissa ja niukoissa vaatteissa.

Mun tarkoitus ei ole olla seksy vaan ihan olla omannäköiseni.

Vierailija
105/128 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on täti-ihminen? En omista nutturaa, en neuletakkia, en yhden yhtä hametta, mutta kuljen pillifarkuissa, lenkkareissa ja anorakissa pitkät kiharat liehuen. 64v

Vierailija
106/128 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia neuvoista farkkujen lyhentämisen suhteen. Kanaa viisaampi muna (lapsenlapsi) mainitsi silitysteipin jota käytetään mm. verhojen lyhentämiseen ilman ompelemista. Täytyy funtsia mikä tapa itselle se helpoin ja toimivin. Suoria, mutta ei pillejä löytyy ainakin City-marketista. Olikohan merkki my wear. 60+ 

Vierailija
107/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs ohje liima- eli palttausnauhan käyttämisest. 

https://anna.fi/lifestyle/koti-ja-sisustus/housujen-lyhennys-liimanauha…

Vierailija
108/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on täti-ihminen? En omista nutturaa, en neuletakkia, en yhden yhtä hametta, mutta kuljen pillifarkuissa, lenkkareissa ja anorakissa pitkät kiharat liehuen. 64v

Täti-ihminen on aina se joku muu. Mulla on nuttura nytkin ja tykkään hameista, mutta pillifarkut ovat vaan liian tätimäiset!

Vierailija
109/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinnyt ei käy jos on mahaa ja varsinkin roikkuvaa mahaa

Vierailija
110/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pllu tykkää kun saa hengittää.

Vierailija
111/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut löysempiä farkkuja, mutta en ole edelleenkään tottunut niihin. Hoikkajalkaisena ja takapuolisena ne näyttävät mielestäni päälläni liian löysiltä ja tulee olo kuin olisin teini isoissa housuissani, ja sitä en oikein halua näin 46 vuotiaana. Yhdet bootcutit on, mutta niissäkin olo tulee teinimäiseksi kun nuoruudessa ne oli muodissa. Tuntuu, että on jonkinlainen ikuinen housukriisi. Seuraavaksi varmaan etsittävä suoria farkkuja, jos löytäisi jostain hyvänmalliset.

Vierailija
112/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti-ihminen on aina se joku muu. Mulla on nuttura nytkin ja tykkään hameista, mutta pillifarkut ovat vaan liian tätimäiset!

Miksi myös nuoriso käyttää pillejä, ja miksi nuorison suosimissa liikkeissä farkkujen enemmistö on juurikin pillejä jos ne niin tätimäisiä ovat? 🤔

Vierailija
113/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että pillifarkut ovat nyt vuonna 2025 leveiden housujen rinnalla taas muodissa. Joten ihan hyvällä mielellä pillifarkut jalkaan :D

Vierailija
114/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myös nuoriso käyttää pillejä, ja miksi nuorison suosimissa liikkeissä farkkujen enemmistö on juurikin pillejä jos ne niin tätimäisiä ovat? 🤔

Anteeksi mutta missä päin Suomea nuoriso käyttää pillejä?

t. Kolmen nuoren äiti, aika paljon nuorison suosimissa liikkeissä asioinut.

Vierailija
115/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pillifarkuissa on se, että ne eivät näytä hyviltä oikein kenenkään päällä. Silloin, kun ne eivät ole muotia, on aika vähän syitä käyttää niitä.

Vierailija
116/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä pillifarkuissa on se, että ne eivät näytä hyviltä oikein kenenkään päällä. Silloin, kun ne eivät ole muotia, on aika vähän syitä käyttää niitä.

Jos ja kun on kroppa, ryhti ja muu olemus & itsetunto kunnossa, voi pitää ihan millaisia vaatteita vaan. Ja olla piittaamatta jostain muodista. 

Vierailija
117/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cubus, Only, H&M, BikBok, Jack&Jones, Zara etc. paikkakunnilla jossa näitäkin kauppoja on. Eri

Vierailija
118/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun on kroppa, ryhti ja muu olemus & itsetunto kunnossa, voi pitää ihan millaisia vaatteita vaan. Ja olla piittaamatta jostain muodista. 

En piittaa muodista vaikka kroppa on mikä on. Mukavuus on mulle se tärkein. 

Vierailija
119/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kylläkin skinny taas uusin trendi.

Vierailija
120/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cubus, Only, H&M, BikBok, Jack&Jones, Zara etc. paikkakunnilla jossa

En voi sanoa varmasti, etteikö niissä olisi pillifarkkujakin, mutta tuntemani nuoret ostavat noista kaupoista vain leveitä farkkuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme