Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että emättimessä näkyy " pallukoita" kun peilillä katsoo?

Vierailija
12.03.2007 |

Synnyttäneellä naisella siis. Pelkään hirveästi että jos minulla on kohdunlaskeuma, emättimessä näkyy jokin pallukka mutta kun en hirveä tarkemmin tutkia. PItää varmaan tilata aika gynekologille. Samalla voisi tarkistuttaa paremmin " paikat" ja lantion että onko se ahdas vai mikä on, kun synnytykset olleet vaikeita (imukupilla).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskos ne " pallukat" olla sitä röpelöä siinä emättimen suulla? Siinä virtsaputken tietämillä? Niitä on näes kaikilla.

Vierailija
2/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pallukka aika lähellä emättimen suuta oli, eihän sinne nyt niin selvästi toki näe...! En kyllä yhtään ilkeäisi katella sinne mutta nyt asia vaivaa kun yhtäkkiä muistin sen. Miltä se normaali emätin nyt yleensä näyttää?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpsasta. Voi olla lievää virtsarakonlaskeumaa eli rakko painaa emättimen seinää ja se työntyy sit ulos yms. Tai sitten se kudos vaan lömpsähtänyt ja valahtanut siihen alas siten, että se näkyy pimpsan reiästä kuin pallukka työntyis ulos.

Mutta ei oo vaarallista, jos ei haittaa sen kummemmin. Mulla aikamoiset synnytykset ( perätilaa, kaksosta yms...) taustalla ja se on peruja niistä

Vierailija
4/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pimpsasta. Voi olla lievää virtsarakonlaskeumaa eli rakko painaa emättimen seinää ja se työntyy sit ulos yms. Tai sitten se kudos vaan lömpsähtänyt ja valahtanut siihen alas siten, että se näkyy pimpsan reiästä kuin pallukka työntyis ulos.

Mutta ei oo vaarallista, jos ei haittaa sen kummemmin. Mulla aikamoiset synnytykset ( perätilaa, kaksosta yms...) taustalla ja se on peruja niistä

Vierailija
5/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, peilin avullahan sinne näkee....:) Mullakin pallukka tulee emättimestä ulos, kuulema synnytyksessä tullut pullistuma, joka jumppaamalla pienenee. Ei oo kyllä pienentynyt, synnytyksestä kohta 2,5v!

Vierailija
6/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis näkyykö sulla ap useampikin pallukka? Mulla vaan yks, isohko. Ei haittaa yhdynnässä.

Vierailija
7/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis näkyykö sulla ap useampikin pallukka? Mulla vaan yks, isohko. Ei haittaa yhdynnässä.

Mutta enpä ole harrastanut sinne tiirailua koskaan niin säikähdin että mikä ihme tuo on... mutta ehkäpä se olisi ihan tavallista eikä mitään vaarallista kuten kohdunlaskeumaa ainakaan.

ap

Vierailija
8/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekaa kertaa synnytyksen jälkeen tiirailin peilillä niin säikädin onko kohdunlaskeuma tai jotain, mutta kun ei häiritse mitenkään missään tilanteissa niin en usko et olis laskeumaa?!

Eikä lopputarkastuksessakaan lääkäri sanonu mitään siitä. Täytyypä seuraaval gynekäynnillä muistaa kysyä...

Vierailija
9/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisinko sitten allerginen kortsuille... eli ei toivon mukaan liity tähän pallukkaan mitenkään.

ap

Vierailija
10/10 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten vetäytyi piiloon. Tokan sektiosynnytykseni jälkeen ei mitään tullut näkyville. Ei varmaan ole mitään sen kummempaa, jumppailu toki kannattaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi