Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia ja sen unilelu, voi hyvää päivää mikä itku ja draama siitäkin.
nai nallukka kainalossa, päätä nyt ootko iso tyttä vai haluutko leikkii nalluilla ja nukeilla ja vähän kotsaa.
Millähän tavalla nämäkin poissulkee toisensa. Miksi olet niin rajoittunut? Ahdistaako kun ihmiset toimii eri tavoilla kuin sinä?
infantiilisuus,aikuisuus,seksuaalinen käytös kuuluu vain aikuiselle. ei normaalia olla pehmolelujen kanssa puuhastelija ja raivoo jos lelu pyydetään poistamaan ns parisuhdevuoteesta, kornia nussutella nalle viekussa, naurettavaa. ehkä aika mennä kotiin kasvamaan pariksi vuodeksi. kyll monelta miehiseltä mieheltä halut menee jos muijalla nukke,pupu tai pehmolelu viekussa joka helv&n
No voi, jos "miehiseltä mieheltä" menee halut niin sitten vaan jättää nusaisematta?
En ymmärrä miten pehmolelu liittyy seksuaalisuuteen tai parisuhteeseen. Mielestäni teet ongelman asiasta joka sitä ei ole.
Toki sinä saat itse kiertää pehmoleluiset ihmiset kaukaa. Mut jospa annat muiden itse miettiä, kuinka paljon ne haittaa elämää?
Vierailija kirjoitti:
"Missin ei tarvitse puhua, riittää et hymyilee :)
Mutta mistähän oikeasti johtuu et menee noin vinoon?"
Valtaosalla ihmisistä on epäsymmetriset kasvot, mutta sitä ei huomaa ellei erityisesti tarkkaile asiaa.
Kyllä missin täytyy nykyään puhua paljonkin.
Vielä enemmän ihmettelen, että Iris, jonka hampaat ovat aivan yksiristikaksi, on päässyt missiehdokkaaksi.
Kyllä kai hänenkin kouluvuosina tehtiin oikomishoitoa? Eikö ole halunnut vai mikä on ollut syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on näin paljon vihaisia kommentteja etenkin naisia kohtaan? :( Tosi surullista lukea itsekin nuorena naisena Sitten palstalla vähän väliä keskusteluja joissa ihmetellään ja haukutaan koulukiusaajia ja muita ilkeilijöitä. Oletteko itse parempia?
Itse sain nuorena naisena ilkeää kohtelua vanhemmilta naisilta. Nyt haluan itse kypsempänä naisena tukea nuorempia naisia. :)
Ihan hyvä. Kannattakaa toki muistaa sekin, että jos mummi pyytää lapsenlastaan pukemaan jotain päälleen, niin se ei ole ilkeilyä, vaan rakkautta. Jos oikeasti välität jostakin ihmisestä, niin silloin pyrit myös ohjeistamaan häntä toimimaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Emilia kyllä nätti unelmatreffeillä. Mulla on suurinpiirtein samanverran laardia, mutta mulla se tulee mahaan ja tisseihin. Antaisin mitä vaan, että rasva menisi perään kuten Emilialla.
Itsellä juuri Emilian tyylinen vartalo. Nykyään osaan nauttia siitä ja sen naisellisuudesta, mutta nuorempana sitä ärsytti kun muiden hoikat jalat näyttivät erilaiselta mekon kanssa. :D Onneksi nykyään erilaiset vartalot saavat näkyvyyttä ja ihailua ja ihailee monenlaisia vartaloita itsekin.
Eihän päärynävartalo edes ole mitenkään harvinainen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on näin paljon vihaisia kommentteja etenkin naisia kohtaan? :( Tosi surullista lukea itsekin nuorena naisena Sitten palstalla vähän väliä keskusteluja joissa ihmetellään ja haukutaan koulukiusaajia ja muita ilkeilijöitä. Oletteko itse parempia?
Itse sain nuorena naisena ilkeää kohtelua vanhemmilta naisilta. Nyt haluan itse kypsempänä naisena tukea nuorempia naisia. :)
Ihan hyvä. Kannattakaa toki muistaa sekin, että jos mummi pyytää lapsenlastaan pukemaan jotain päälleen, niin se ei ole ilkeilyä, vaan rakkautta. Jos oikeasti välität jostakin ihmisestä, niin silloin pyrit myös ohjeistamaan häntä toimimaan oikein.
En ole mummi, eikä mummi minua ohjeistanut. Minulla oli vanhemmat, jotka kasvattivat minut. Täysi-ikäistyttyäni olen huolehtinut itse itsestäni.
Ilkeisiin vanhempiin naisiin olen törmännyt harjoittelu- ja työpaikoissa sekä asiakaspalvelutilanteissa.
Tuostahan sen näkee ettei tuo miehen kuvatuskaan ole täysin aikuinen. Edellinen yritys oli Oona joka nukkui liikaa eikä ollut valmis antamaan läheisyyttä televisiossa(oli fiksumpi).
Uusi yrittäjä kuuli tuon ja kuiskutteli ettei hänen kanssaan ainakaan yöt mene nukkuessa.
siinä sitten on naida naksuteltu kaikki yöt. Eikä ole tietoakaan romanttisesta rakastumisesta!
seksillä alkanut suhde ei kestä, se on nähty!
Julia ihana fiksu nuori nainen, ei tarvitse koko ajan huutaa ja kirkua.
Iris heitti aivan oikean arvio voittajaa kysyttäessä, Henri ja Julia on liian persoonaton pari voittamaan. Koska en halua, että P&B voittaa, äänestän Patea ja Emppua.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ei kyllä ensisijaisesti hakenut rakkautta vaan näkyvyyttä bändilleen. Lisäksi hänellä olisi ollut lukuisia tilaisuuksia vaihtaa paria saarella mutta itsehän hän pyysi mm Justusta olemaan valitsematta Peppiinaa ja oli ilmeisesti useammalle naisellekin sanonut ettei halua tulla heidän valitsemakseen vaan on tyytyväinen Peppinan parina. Benkusta on kyllä ihan turha tässä yrittää tehdä jotakin uhria. Hän on 30v mies, ei mikään teini enää vaikkei käytöksestä aina uskoisi
Mitä se mystinen kolmekymppisen käytös on, jota Benjaminin kohdalla aina jaksetaan muistuttaa? Pitäisikö keski-ikäistyä tai kiiruusti ryhtyä lapsia laittaan? Entä jos ei ikinä halua vakiintua tai toisaalta, ei vaan ole kohdannut sitä oikeaa. Ihme vouhotusta "aikuistumisesta", voi olla villi ja vapaa aikuinen, jos vaan hoitaa työnsä ja muut vastuunsa. Minä en käsitä miten ohjelmaa seurannut ihminen ei ole nähnyt Peppinan läheisriippuvuutta, takertuvuutta ja tosiasioiden muuntelua. Tai Benjaminin varovaisia yrityksiä kertoa, että ei ole oikeasti kiinnostunut. Loppuvaiheessa ymmärrän rahan jo kiinnostavan, samoin bändin näkyvyyden lisäämisen, mutta ei se somenäkyvyys ole vieras motivaattori Peppinallekaan.
Äänestin Julia & Henri. Ihanat rauhalliset herkät rakastuneet nuoret. En kaipaa persoonallisuutta tässä valinnassa, kyllä sitä on saanut ihan tarpeeksi katsoa tällä kaudella Benkun, Emilian ja Peppinan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiinan kasvot superkauniit,on missiainesta enemmän kuin Iris
söpö,symppis naama,mutta ei malli eikä missityyppi. miniä ainesta. veeralla luusto huippumallin,huikea. alinalla oli miss suomi tyyppiset kasvot, harmi se arpi leuassa ja kroppa lyhyt,muuten suoraan miss suomeksi. kerrankin olisi entisaikojen tasoinen missi jotka menestyi ulkomailla. no luonne,,,oi oi -niinp'
Mikä harmi se nyt on? Alina on yrittäjä ja pärjää mainiosti. Paljon fiksumpaa kuin jotkut missihömpötykset.
Alina on oikein herttainen ja mukava nuori nainen.
ilkee piru,
Hän antoi kyllä herttaisen kuvan itsestään ja oli ylivoimaisesti kaunein klassisella tavalla. Lyhyt kyllä, mutta sopusuhtainen, eikä lainkaan pullukka.
Veralla taas mallin upea luusto.
Peppinalla ihan peruspärstä, jota ei oikein edes näe niiden jättiripsien ja kulmien, täytettyjen huulien ja jatkuvan ällistysilmeen takaa. Toki tämänvuotiseen missikisaan olisi voinut täytetyyppinä yltää.
Vierailija kirjoitti:
Juu ollaan. Älä lue, niin ei sureta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Emilia kyllä nätti unelmatreffeillä. Mulla on suurinpiirtein samanverran laardia, mutta mulla se tulee mahaan ja tisseihin. Antaisin mitä vaan, että rasva menisi perään kuten Emilialla.
Itsellä juuri Emilian tyylinen vartalo. Nykyään osaan nauttia siitä ja sen naisellisuudesta, mutta nuorempana sitä ärsytti kun muiden hoikat jalat näyttivät erilaiselta mekon kanssa. :D Onneksi nykyään erilaiset vartalot saavat näkyvyyttä ja ihailua ja ihailee monenlaisia vartaloita itsekin.
Eihän päärynävartalo edes ole mitenkään harvinainen Suomessa.
Ei harvinainen mutta ennen sitä tuppasi inhoamaan päärynäänsä. Nykyään taas rakastaa!:p Kiva kun on reittä ja peppua ja kapea vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missin ei tarvitse puhua, riittää et hymyilee :)
Mutta mistähän oikeasti johtuu et menee noin vinoon?"
Valtaosalla ihmisistä on epäsymmetriset kasvot, mutta sitä ei huomaa ellei erityisesti tarkkaile asiaa.
Kyllä missin täytyy nykyään puhua paljonkin.
Vielä enemmän ihmettelen, että Iris, jonka hampaat ovat aivan yksiristikaksi, on päässyt missiehdokkaaksi.
Kyllä kai hänenkin kouluvuosina tehtiin oikomishoitoa? Eikö ole halunnut vai mikä on ollut syynä?
Koska missikisat eivät ole enää suosittuja ja ponnahduslauta esim. juontotöihi tai matkusteluun, kuten takavuosikymmeninä. Misseilyä pidetään lähinnä nolona ja siksi taso on matala. On niissä semifinalisteissa muitakin ei-niin-kauniita, oikeastaan suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan sen näkee ettei tuo miehen kuvatuskaan ole täysin aikuinen. Edellinen yritys oli Oona joka nukkui liikaa eikä ollut valmis antamaan läheisyyttä televisiossa(oli fiksumpi).
Uusi yrittäjä kuuli tuon ja kuiskutteli ettei hänen kanssaan ainakaan yöt mene nukkuessa.siinä sitten on naida naksuteltu kaikki yöt. Eikä ole tietoakaan romanttisesta rakastumisesta!
seksillä alkanut suhde ei kestä, se on nähty!
Meillä on seksillä alkanut suhde kestänyt 33 vuotta, joten puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ei kyllä ensisijaisesti hakenut rakkautta vaan näkyvyyttä bändilleen. Lisäksi hänellä olisi ollut lukuisia tilaisuuksia vaihtaa paria saarella mutta itsehän hän pyysi mm Justusta olemaan valitsematta Peppiinaa ja oli ilmeisesti useammalle naisellekin sanonut ettei halua tulla heidän valitsemakseen vaan on tyytyväinen Peppinan parina. Benkusta on kyllä ihan turha tässä yrittää tehdä jotakin uhria. Hän on 30v mies, ei mikään teini enää vaikkei käytöksestä aina uskoisi
Mitä se mystinen kolmekymppisen käytös on, jota Benjaminin kohdalla aina jaksetaan muistuttaa? Pitäisikö keski-ikäistyä tai kiiruusti ryhtyä lapsia laittaan? Entä jos ei ikinä halua vakiintua tai toisaalta, ei vaan ole kohdannut sitä oikeaa. Ihme vouhotusta "aikuistumisesta", voi olla villi ja vapaa aikuinen, jos vaan hoitaa työnsä ja muut vastuunsa. Minä en käsitä miten ohjelmaa seurannut ihmine
Ohjelmassa oli Benjaminin kanssa toinenkin samanikäinen, Joosua. (J ilmeisesti vuoden vanhempi) Joosuallakin toki se alku kömpelö niin syömiskommentteineen mutta jos sen nyt antaa olla niin sanoisin ettei tarvitse kuin verrata näiden kahden olemisia, sanomista ja tekemisiä tuolla saarella. Ero on melkoinen, Joosuan eduksi. Enkä nyt jaksa alkaa kirjoitella enempää siitä miten B vaikutti ottavan Peppinan pelinappulakseen, päästeli suustaan sammakoita vähän väliä ja ylipäätään vaikutti siltä että emotionaalinen sitoutuminen on hänelle hyvin vaikeaa ellei mahdotonta. Heittää läppää ja virnuilee mutta itsensä riisuminen henkisesti paljaaksi on hankalaa. Monessa tuollaisessa tunne-elämään liittyvässä jutussa 23v Henrikin vaikutti paljon kypsemmältä.
Kaikki nämä osallistujat ovat vielä henkisesti lapsia. Ei kukaan normaali täysi-ikäinen mene tuollaiseen ohjelmaan. Johan sen näki, että jopa YHDEN yön joutuivat valvomaan lapsen (nuken) takia ja siitäkin kauheat traumat jäi kaikille.
t. 21-vuotiaana äidiksi tullut
Iiriksellä ei ole mitään varaa syyttää Joelia epäkunnioittavasta käytöksestä! Ei hyvää päivää 😂
Nättejä tyttöjä kaikki loveislandin typykät. Kaikki kelpuuttaisin mun kanssa sänkyyn eli kenenkään ei tarvis jäädä ilman
Teuvo