Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Iris on? Todella outo. Onko hänkin näyttelijä? Roolina tuoda ohjelmaan tyyppi, jolle koulutus on se kaikkein tärkein asia parisuhteessa. Jos on aito, niin en ihmettele sinkkuutta.
Pirita vähän samanlainen. Ohjelman kiintiövihreä, niinkö? Millä perusteella ihmisiä ohjelmaan valitaan. Taitaa olla täyttä viihdettä. Ihme, että edes kaksi paria on muodostunut.
Olihan Verakin vihreä/vasemmistolainen. Kiinnostunut ihmisoikeuksista yms. Puhui paljon arvomaailmojen tärkeydestä.
Minä olen enemmän oikeistolainen (en ääri) kuin vassari ja olen myös kiinnostunut ihmisoikeuksista. Ei se ole vain vasemmiston etuoikeus, ei kukaan voi omia itselleen.
Mielikuva jota pidetään yllä on, et vihervasemmistolaiset on hyviä ihmisiä, muut pahoja. Tällaisessa kuplassa jotkut elävät...
Joo ei lapsia kyllä kiinnosta saada ja tää vauvajakso vaan vakuuttaa asiasta vaikka leluvauvoja onkin. Huonoin jakso.
Vierailija kirjoitti:
Miks pojat pääs juhlimaan ja naiset joutuu vahtimaan noita kakaroita edelleen?
Ehkä tästä saatais vähän eripuraa, keskustelua ja sisältöä ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
"Eikö Iris aiemmin yhtään ihmetellyt miksi "kauppakorkeakoulun" käynyt työskenteli putkimiehenä...😏"
Ymmärtääköhän Iris, että putkimies tienaa enemmän kuin moni akateeminen.
ei-niin-hyvätuloinen-akateeminen
En usko, että on kyse rahasta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän yllärinä tuo, että Iris on yliopistossa ja haaveilee tutkijatohtorin urasta. Minä olin jotenkin kuvitellut, että hän on esim. parturi-kampaaja, tarjoilija, vaateliikkeen myyjä, toimistoapulainen, tms. Harvemmin näkee yliopisto-opiskelijoilla tuollaisia tekoripsiä, joten ehkä ne hämäsi.
Ei kerro Iiriksestä vaan susta. Olet ennakkoluuloinen.
Ihan tottahan se on, että harvemmin tuollaisia katuharjoja yliopistolla kenenkään silmissä näkee.
Eri
Mä tiedän monia laittautujia yliopistoissa. Onko kivaa ollla noin ilkeä ihminen ja haukkua toisen ulkonäköä?
Laittautuminen on aivan eri asia kuin tuollaiset jättimäiset tekoripset. Ei ole tarvetta haukkua, mut faktat faktoina.
Tekoripset ei ole toisen ulkonäkö, vaan nimenomaan feikkiys häiritsee. Olisi kauniimpi luomumpana.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän yllärinä tuo, että Iris on yliopistossa ja haaveilee tutkijatohtorin urasta. Minä olin jotenkin kuvitellut, että hän on esim. parturi-kampaaja, tarjoilija, vaateliikkeen myyjä, toimistoapulainen, tms. Harvemmin näkee yliopisto-opiskelijoilla tuollaisia tekoripsiä, joten ehkä ne hämäsi.
Ihan tottahan se on, että harvemmin tuollaisia katuharjoja yliopistolla kenenkään silmissä näkee.
Eri
Mä tiedän monia laittautujia yliopistoissa. Onko kivaa ollla noin ilkeä ihminen ja haukkua toisen ulkonäköä?
Laittautua voi tyylikkäästikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Laittautuminen on aivan eri asia kuin tuollaiset jättimäiset tek
Silti aika ahdasmielinen maailmankuva sulla ja ahdistavaa olla tollanen ihminen joka näkee negaa muiden ripsissä. Kasva aikuiseksi. Helpottaa.
Benjamin on kuin joka askelella aina syvemmälle suohon uppoava mies. Minua naurattaa, koska olen itse ollut monta kertaa samassa tilanteessa. Olen yrittänyt kaikkeni jarrutellakseni mutta toinen osapuoli ei vaan ole ottanut kuuleviin korviinsa. Pakko myöntää, että olen lopettanut tuohon suuntaan menneet jutut aika tyylittömästi, kertailmoituksella ilman mitään suurempia selityksiä. Mutta oli pakko, kun ei tullut yhtään kuulluksi ja toinen oli kuin höyryjyrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Samaa olen minä katsonut, että eikö näe peilistä millaiset nuo "katuharjat" ovat, hyvä kun silmät pysyvät auki. Ja ihmettelen ehkä vielä enemmän miehiä, että oikeastiko tuollainen tyyli tekee vaikutuksen, nuo ripset on suoraan sanoen naurettavat.
Mä en onnistu äänestämisessä, yritin 4 kertaa. Katsomossa tulee äänestys oikealle ja vaikka kukn nopeasti painoin ok, ok... Niko ehtii vas.tulla muiden ohjelmien mainoksia ja ne painamani loput ok:t menee siihen, eikä enään äänestykseen. HITTO! Kuis muilla?
Ääni annettu Henrille ja Julialle 🏻
Äänet lähtee J ja H. Miksi äänestää P ja B , kun ei Benjamin täysillä mukana tunteensa kanssa ja itse myöntänyt sen.
Olen huonosti katsonut, sori onneksi jonkun kaveri kuitenkin, etten ihan höpöjä puhunut.
Ihmettelinkin kun niin erilainen persoona 😘
Vihaan tota kiukuttelevaa, lapsellista ja itsekeskeistä mutruhuuli-Emiliaa.
Alkoi löytyä Joelista vikaa kun hän ei olekaan korkeakoulutasoa?
Vierailija kirjoitti:
Miten Emilia on nyt kiukutellut viimeisimmissä jaksoissa? Suhteeseen kuuluu myös paljon tunteita varsinkin aluksi. Nuoria ovat. Ja toiseksi, miksi pitää haukkua aina sitä ulkonäköä jos ei pidä ihmisestä? Lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Sama, onneks ei tartte kauaa enää kattoo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Millähän alalla Iris on?
Hänhän kertoi olevansa yliopistossa kirjoilla, aikoo väitellä ja tituleeraa itseään akateemiseksi naiseksi. Eli tuskin millään alalla oikeasti.