Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla tuli aamiaiselle persus paljaana, narupöksyt jalassa. Hyvää ruokahalua!
Hyi hitto katoin samaa. Kivasti pimppi tyrkyllä aamiaispöydässä. Ei jatkoon. Wee Tee isolla Weellä ja Teellä.
Hei - mä asun Itä-Helsingissä ja tiedän miltä WT näyttää :D Milla ei ole sinne päinkään!!!
Mä asun kehäkolmosen ulkopuolella ja tiedän miltä näyttää aidosti kaunis ihminen ilman turbopakkelia ja mitään lisäkkeitä. Milla ei ole sinne päinkään!!!
Nyt paloi verkkokalvoille (ja ei todellakaan hyvällä tavalla) Patrik kauhomassa muovikiposta lapio-otteella ("kraaps kraaps kraaps - koli koli koli") lusikasta pitäen jotain syötävää taaksepäin vetäytyvä leuka väpättäen ja järkky lusikan kolina hampaita vasten, kieltä ulos lusikkaa suuhun viedessä... voin pahoin, hyi helvetti!!! MIkä juntti!! Taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Lina brassailee kyllä sanoilla tietämyksistään. On tainnut nousta päähän, kun on tullut "suuren yleisön tietoon".
Mä luulen, että hän on selaillut kotona jotain sanakirjaa ja kirjannut itelle tärppilistaa, mistä voi droppailla muka näppärästi repliikkeihin sopivia sanoja. Kommentit kuulostavat niin päälle liimatuilta, eivät tule aidosti kuten brittivoiceoverin välispiikit.
Vierailija kirjoitti:
Nyt paloi verkkokalvoille (ja ei todellakaan hyvällä tavalla) Patrik kauhomassa muovikiposta lapio-otteella ("kraaps kraaps kraaps - koli koli koli") lusikasta pitäen jotain syötävää taaksepäin vetäytyvä leuka väpättäen ja järkky lusikan kolina hampaita vasten, kieltä ulos lusikkaa suuhun viedessä... voin pahoin, hyi helvetti!!! MIkä juntti!! Taas kerran.
Ja Emilian nokkahuulet veivaamassa voileipää. Voi elämän kevät mikä näky!
Murjottaessaan Emilia imaisee ylähuulen taas nenää kohti ja työntää alahuulen pitkälle. Onkohan hän ikinä katsonut peilistä itseään murjottaessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik taitaa tykätä isoista tytöistä. Emilia on aikas tuhdissa kunnossa. Vaihtaako laihempaan heti, kun ohjelma on ohi?
Kykykisassa luuli varmaan näyttävänsä seksikkäältä, kun yritti tehdä niitä fitness poseja. Tuli lähinnä myötähäpeä. Laihdutuskuuri tekisi hyvää.
Ihan sama miten sinä hänet koet. Selvästi sinulla on ongelmia, jos muiden läskit noin aiheuttaa myötähäpeää.
Ei ihmisen pidä olla laiha, vaikka luuletkin, et vain laihat ihmiset kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
"Niinku... ja näin näin näin nii... niinku sillee... niinku..." Kuka ikinä jaksais kuunnella tälläistä puhetyyliä pidempään? (Henry kyseessä).
Tänään kuitenkin käytti sanaa kananlihalla <3
mummo tsemppaa, kyllä se kielitaitokin siitä
Vierailija kirjoitti:
Emilialla kivat selkämakkarat narubikineissä.
Isäsikö opetti, että naisella ei saa olla selkämakkaroita? Surullista että et ole kokenut hyväksyntää lähimpien taholta, totta kai se tuomitsevuus jatkaa sinussa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Love Island 50+ ?
Hyvä kun verkkokalvot kestää näiden parikymppisten tyttöjen paljaat kankut. Siinä voisi silmämunat palaa kiinni, kun minä ja mun 50+ ystävättäret kirmailtaisiin uima-allasta ympäri..
Olisko kannattanut pitää huolta siitä kehostaan ja en tiedä.. vaikka vähän jumpata 😁
Miks? Pitäiskö olla milfy hautaan saakka?
Aikuiseksi kasvaminen on sitäkin, ettei enää koita miellyttää hankalia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lestadiolaisten jutuista mitään, mutta eikö tuo ole hieman outoa (ikävää) käytöstä, että täällä kaivetaan Joelin lähipiirin nimiä, linkitetään hänen työpaikkaansa ja kaiken kukkuraksi vielä oletetun isänkin kuvaa/uutisjuttua? Mistä tällainen överiksi menevä tonkimishalu johtuu? Nämä palstan tonkijat ilmeisesi ex-lestoja itsekin? Mitä tämä käytös kertoo teistä?
En ole lesta. Olen tavattoman utelias, ja rakastan tällaisia "nuo on serkuksia ja nämä taas ystäviä"- juttuja :)
Pahoittelen jos olen ylittänyt rajan! Enkä ole linkittänyt kuin tuon potentiaalisen isän kuvan.
Henri Julialle " Kosin sinua, koska täällä ei ketään muuta jota haluaisin kosia."
Tyytyykö Henri nyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto katoin samaa. Kivasti pimppi tyrkyllä aamiaispöydässä. Ei jatkoon. Wee Tee isolla Weellä ja Teellä.
Hei - mä asun Itä-Helsingissä ja tiedän miltä WT näyttää :D Milla ei ole sinne päinkään!!!
Mä asun kehäkolmosen ulkopuolella ja tiedän miltä näyttää aidosti kaunis ihminen ilman turbopakkelia ja mitään lisäkkeitä. Milla ei ole sinne päinkään!!!
? Ai kehä III ulkopuolella muka ei näy lisäkkeitä, hah!
Stadissa asuu paljon hyväitsetuntoisia, meikittömiä ja persoonallisia tyttöjä. Vai onko piirini vain liian akateemiset ja hyväosaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauloiko voice over Lina Schiffer sen leipää-laulun? Sillähän on mahtava ääni.
Ei laulanut vaan Arja Korisevan kappale "Leipää, lempee, lämpöö" soi taustalla. Sopikin hyvin jakson leipägate-teemaan.
Siis oikeasti tämän ohjelman musiikit on sellaista junttihumppaa ettei paremmasta väliä.
Jaa, ihan hyviä biisejä siellä on soinut. Ehkä et ikäsi puolesta, muistanut Arjan kappaletta. mutta hyvin on biisit sopineet tilanteisiin😀
Kyllästyttää enemmän ja vähemmän kaikki, paitsi Joosua ja Pirita. Tympii oikein katsoa noita muita.
Joku kirjoitti aiemmin, että Joelin habituksesta/puhetyylistä tulee mieleen taikurit. Minulle tulee mieleen myös hypnotisoijat (Sami Minkkinen jne). Rauhallinen, pehmeä hypnotisoijan ääni, artikuloitu puhe, intensiivinen katse, elegantit käsiliikkeet, jne. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joosua näyttää omaan silmään Titanicin Hockleylta :) Komea ja miellyttävä mies.
Komppaan tätä. Heti kun Joosua villalle tuli tää tuli mieleen ja uusimman jakson kajaali meikit tätä mielikuvaa taas korosti.
Enemmäm näyttää saman näyttelijän Twin Peaks -hahmolta. Näyttelijä on ko. sarjassa hieman nuorempi ja hiukset on vähemmän sliipatut (vrt. Titanic-hahmo).
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää enemmän ja vähemmän kaikki, paitsi Joosua ja Pirita. Tympii oikein katsoa noita muita.
Miksi sitten katsot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Ai kehä III ulkopuolella muka ei näy lisäkkeitä, hah!
Stadissa asuu paljon hyväitsetuntoisia, meikittömiä ja persoonallisia tyttöjä. Vai onko piirini vain liian
Asun itse kehä III ulkopuolella ja todellakin täälläpäin nuoret naiset vasta ovatkin turbopakkelit naamassa ja edelleenkin (vaikka on täysin out jo) kilometrin pituisissa tekoripsissä. Ja olen kyllä siitä samaa mieltä, että pk-seudulla nuoret naiset ovat enemmän ajan tasalla mikä meikkaus on nyt in ja mikä ei. Eli valitettavasti noita turbo-överi-meikkejä näkee muualla suomessa paljon enemmän kuin kehä III sisäpuolella, jossa toki on niitäkin, joilla on minun makuuni ihan liikaa meikkiä naamassa.
Aloin katsomaan perjantain jaksoa ihan hyvällä tuulella, mutta äkkiä alkoi tympimään.
Peppiina on kaiken sen suunnattoman ärsyttävyyden lisäksi alkanut naukumaan voi Beenjaaamiiiiin, Beeenjaaamiiin.
Henryllä ei ole mitään sanottavaa. Ja jos edes vähän jotain olisi, niin ei saa sitä sanottua.
Emilia skitsoilee ja Patrik lässyttää.
Julia ja Henri on niin harkitseva ja vakavia.
Vera. Varsinainen "sanoittaja".
Ainoa valopilkku on Joosua ja Pirita. :)
Tää oli kyllä hupaisaa katsottavaa :D:D