Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Joel on ruma. Kaljuuntuu vauhdilla, suu epämääräinen, kapeat vinot huulet ja harvat hampaat, no eipä niillä paljon hymyillä. Ankea tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Lauloiko voice over Lina Schiffer sen leipää-laulun? Sillähän on mahtava ääni.
Ei laulanut, tuli nauhalta. Arja Korisevan kappale, jonka Arja lauloi. Äänestä, ei voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista Patrikilta ja Emilialta jäädä vääntämään Veran ja Joelin pääsystä treffeille vielä jälkikäteen. Porukka äänesti kukin pari mielensä mukaisesti ja that's it. Tulos on demokraattinen ja hyväksyttävä. Piste. Turha ulista. Onneksi eivät päässeet nuoleskelemaan treffipariksi. Ja kyllä olen puhtaasti vahingoniloinen tässä tapauksessa.
Juuri näin, vaikka nyt kuinka ollaan ihastuneita ja mustasukkaisia niin tuo kadehtiminen on todella lapsellista. Ja sviittiä eivät tarvitse, näyttää sujuvan kaikki niin sohvalla kuin sängyssäkin, viis muista. Henri ja Julia käyttäytyvät fiksusti ja ansaitsisivat sviitin
Eikö siellä ole psykologi paikalla?
Emilia on jo sairaan mustasukkainen ja takertuva. Tuohan pilaa muidenkin mielialan tuolla. Kellotti Piritan ja Patun keskusteluhetken eikä kestä Patun Millan ja Piritan keskinäistä huulenheittoa. Patu tukahduttaa oman elämänsä jos Emilian kanssa jatkaa. Onko pesä sen arvoinen.
Tulisipa Migge sinne takaisin.
Joel vois vähän sävyttää jäljellä olevia hiuksiaan. Nyt nekin vähät jää päänahan varjoon. Tai vetäisi kaljuksi.
Hampaat voisi kyllä fiksauttaa hammaslääkärillä. Näkee, että kärsii itsekin niistä. Hymyillessään yrittää ikenillään peittää hampaansa.
Just noin. Emilia on kiukutteleva pikkukakara ja tapa, jolla hoiti aiemmat virityksensämaaliin tuo esiin hänen epäkypsyytensä. Lisäksi puhuu jatkuvasti muista pahaa näiden selän takana. Eka pari vaihdettiin lennossa toiseen ja kun se jäbä joutui kotimatkalle, puserrettiin muutama krokotiilin kyynel ja eiku seuraavan uhrin kimppuun. Toivottavasti Pate tajuaa, ettei homma tule toimimaan ulkomaailmassa - ellei sitten ole valmis jalkapantavalvontaan... Run, Pate, run!
Entäs 50+ miehet korjaamassa alituiseen vitjamuniensa asentoa punaisissa tangoissaan. Jos käsi pallomahan yli muniin yltää.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin: Jos tulee joku uusi niin katso ihmeessä, en loukkaannu.
Peppina: Mä en kestä, ollaankse me niinku suljettu ovet!
Tyttö ymmärtää päinvastoin, ajattelee niinkuin haluaa, tosiseikoista viis :D
Kuulosti siltä että Benjamin toivoi että Peppiina ihastuisi johonkin toiseen
Oon koko ajan yrittänyt ymmärtää saarelaisten fiiliksiä, mutta nyt meni multakin ymmärrys yli Emilian kiukuttelusta 🙄 Kakkugaten jälkeen olisin Patrikina sanonut että Ookoo pidä tunkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista Patrikilta ja Emilialta jäädä vääntämään Veran ja Joelin pääsystä treffeille vielä jälkikäteen. Porukka äänesti kukin pari mielensä mukaisesti ja that's it. Tulos on demokraattinen ja hyväksyttävä. Piste. Turha ulista. Onneksi eivät päässeet nuoleskelemaan treffipariksi. Ja kyllä olen puhtaasti vahingoniloinen tässä tapauksessa.
Juuri näin, vaikka nyt kuinka ollaan ihastuneita ja mustasukkaisia niin tuo kadehtiminen on todella lapsellista. Ja sviittiä eivät tarvitse, näyttää sujuvan kaikki niin sohvalla kuin sängyssäkin, viis muista. Henri ja Julia käyttäytyvät fiksusti ja ansaitsisivat sviitin
Minustakin tuo oli ainoastaan huonoa ja lapsellista käytöstä. Mielensä saa toki pahoittaa, mutta aikuinen ihminen ei ala kiukutella muille ja osoittaa mieltään itkuisena. Tuossahan aliarvioitiin myös niitä, jotka olivat äänestäneet Veraa ja Joelia, ikäänkuin he eivät osaisi käyttää omaa harkintakykyään ollenkaan vaan tekisivät vaan Veran tahdon ja puheiden mukaan. Vaikeaa tulee olemaan elämässä, jos pillahtaa itkuun joka kerta, kun asiat eivät mene oman mielen mukaan.
Nämä kaikki toistaa tuota samaa mantraa:" juttu luistaa, keskustelu luistaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Love Island 50+ ?
Hyvä kun verkkokalvot kestää näiden parikymppisten tyttöjen paljaat kankut. Siinä voisi silmämunat palaa kiinni, kun minä ja mun 50+ ystävättäret kirmailtaisiin uima-allasta ympäri..
Olisko kannattanut pitää huolta siitä kehostaan ja en tiedä.. vaikka vähän jumpata 😁
Eikö ohjelmaan oikeesti löydy naisia joilla on RINNAT!!
Siis tätä itsekkin ihmettelin ja mietin jopa kuulinko/ymmärsinkö keskustelun väärin,kun B tuntui sanovan että "jos uusi tulee niin katso vaan,en loukkaannu" Ja toinen vastaa."oooo ollaanko sun mielestä suljetut ovet?" Siis täh? :-D Ensin luulin että B osaa heittää läppää vakavalla naamalla eli kiusottelis P:tä mut sit tajusin et ei voi koska siitö seurais loukkaantuminen...mut outo keskustelu oli tää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti siltä että Benjamin toivoi että Peppiina ihastuisi johonkin toiseen
Siis tätä itsekkin ihmettelin ja mietin jopa kuulinko/ymmärsinkö keskustelun väärin,kun B tuntui sanovan että "jos uusi tulee niin katso vaan,en loukkaannu" Ja toinen vastaa."oooo ollaanko sun mielestä suljetut ovet?" Siis täh? :-D Ensin luulin että B osaa heittää läppää vakavalla naamalla eli kiusottelis P:tä mut sit tajusin et ei voi koska siitö seurais loukkaantuminen...mut outo keskustelu oli tää!
Vierailija kirjoitti:
Oli todella outo keskustelu, mietin että ei kai sitä ollut jotenkin editoitu kuulostamaan erilaiselta, miten keskustelu oikeasti meni?
En meinannut tämän päivän jaksossa saada selvää mitä Pirita puhui, väärä taajuus mun korville?
Mutta olipa ihanaa katsella kun Joosua on aivan ihastunut ja heitti Piritan roikkumaan olkapäilleen ohimennessään. Söpöä! <3
Pirita puhuu kyllä tosi nopeasti.