Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vera kun piti sitä puhettaan, miksi hänen pitäisi päästä treffeille eli edes hetkeksi talosta ulos, kuten asian ilmaisi, tuli mieleen, että ottaako hän Joelia mukaansa ollenkaan?
Veran ja Joelin keskusteluista välittyy myös aika selkeää kuvaa siitä, kuinka paljon Veraa oikeasti kiinnostaa tutustua Joeliin henkilökohtaisesti. Veran kysymykset ja kehut Joelille koskevat lähinnä häntä itseään; esim. "puhuit kauniisti parinvalinnassa", "oliko helppo valinta?" jne.
Ihmisen ajattelumaailmasta sekä suhtautumisesta itseensä ja muihin kertoo aika paljon se, missä suhteessa käyttää sanoja 'minä' ja 'sinä'.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Joelin sukunimi? Kiitos jos joku kertoo!
joelren ig ainakin
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää miten Patrik koko ajan hinkuttaa tai sivelee tai hiplaa Emiliaa jostain kohtaa.
Sulla on nyt joku kosketukseen ja läheisyyteen liittyvä ongelma. En keksi miksi muuten käyttäisit hellyydestä sanaa ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää miten Patrik koko ajan hinkuttaa tai sivelee tai hiplaa Emiliaa jostain kohtaa.
Sulla on nyt joku kosketukseen ja läheisyyteen liittyvä ongelma. En keksi miksi muuten käyttäisit hellyydestä sanaa ällöttävä.
Onkohan sama, jota ällöttää myös toisten syöminen. Kaikki on "ällöttävää".
Lestatutka piippas; tiesin heti et Joel ex-lesta. Ja yllätyys, taas joku sukittaja, kuten Paulus. Tyypillinen "vl-ammatti". t.lesta
Ja haulla löytyi jo missä on töissä ja tietysti siellä on omistajana/töissä muitakin lestoja/ex-lestoja. Taitaa olla omistaja pariskunta ex-lestoja; sukunimistä tunnistaa ja kun hakee facesta niin eiköhän kavereina/kuvien kommnetoijina lestanimiä.
https://suomenvesiturva.fi/yhteystiedot/
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Love Island 50+ ?
Hyvä kun verkkokalvot kestää näiden parikymppisten tyttöjen paljaat kankut. Siinä voisi silmämunat palaa kiinni, kun minä ja mun 50+ ystävättäret kirmailtaisiin uima-allasta ympäri..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joelren ig ainakin
Eli Rentola, kiitos!
Onpa muuten ollut superhyvännäköinen nuorempana <3
Vierailija kirjoitti:
Lestatutka piippas; tiesin heti et Joel ex-lesta. Ja yllätyys, taas joku sukittaja, kuten Paulus. Tyypillinen "vl-ammatti". t.lesta
Ja haulla löytyi jo missä on töissä ja tietysti siellä on omistajana/töissä muitakin lestoja/ex-lestoja. Taitaa olla omistaja pariskunta ex-lestoja; sukunimistä tunnistaa ja kun hakee facesta niin eiköhän kavereina/kuvien kommnetoijina lestanimiä.
Rentola, Kurtti, Göös, Autio..siinä ainakin lestanimiä ja facen perusteella kaverit lestoja/ex.
Patrik taitaa tykätä isoista tytöistä. Emilia on aikas tuhdissa kunnossa. Vaihtaako laihempaan heti, kun ohjelma on ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee Love Island 50+ ?
Hyvä kun verkkokalvot kestää näiden parikymppisten tyttöjen paljaat kankut. Siinä voisi silmämunat palaa kiinni, kun minä ja mun 50+ ystävättäret kirmailtaisiin uima-allasta ympäri..
Huh joo, ajatuskin karmii..
Vierailija kirjoitti:
Huomisen jaksossa lisää Emilisn mustasukkaisuutta, kertoi voice over torstai-jakson lopussa. Voi ei! Mä kyllä symppaan Emiliaa, hänellä kun on nyt ikäänkuin lähtenyt mopo käsistä tuon mielenpahoittamisen kanssa. Varmaan tuolla saarella kaikki tunteet saa normaalia isommat mittasuhteet, kun kykitään koko ajan yhdessä samalla pienellä alueella uikkareissa...
Emilialla varmaan pms päällä pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joelren ig ainakin
Joel Rentola
Hain vaan "viemäri sukitus jyväskylä joel", niin heti klikkaa eka firma ja siellä yhteystiedoissa on Joel Rentola kuvineen. Hyvin löytyi :) Ja se tieto myös et on ex-lesta, kun on lestaomisteinen firma, tai siis näyttäs olevan ex.. kun korviksetkin ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole normaalia hellyyttä. Vaikuttaa enemmän jonkinlaiselta kontrolloinnin sivuhaaralta.
Vera vedättää mielestäni rumasti Joelia. Torstain drinkki treffit nähtyä juuri Myötäilee, kun Joel sanoo heistä kahdesta jotain, vaikka ei tosiaankaan ole kiinnostunut Joelista. Joel kertoo kameralle kuinka heillä voisi olla jotain kyllä tässä tuloillaan.
No ei tosiaankaan.
Peppinan rakkauskuplasta tunnistan itseni.
Olin kylläkin itse 15 vuotias tuossa tilanteessa, kun kundi puhui ympäripyöreitä ja luulin hänen tunteiden olevan yhtä voimakkaat kuin minun.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vera vedättää mielestäni rumasti Joelia. Torstain drinkki treffit nähtyä juuri Myötäilee, kun Joel sanoo heistä kahdesta jotain, vaikka ei tosiaankaan ole kiinnostunut Joelista. Joel kertoo kameralle kuinka heillä voisi olla jotain kyllä tässä tuloillaan.
No ei tosiaankaan.
Peppinan rakkauskuplasta tunnistan itseni.
Olin kylläkin itse 15 vuotias tuossa tilanteessa, kun kundi puhui ympäripyöreitä ja luulin hänen tunteiden olevan yhtä voimakkaat kuin minun.
Ei mulla muuta.
En usko, että Joelkaan on ihan eilisen teeren poikia. Tietää kyllä missä mennään. Ei luule, että Vera on häneen lääpällään.
Vierailija kirjoitti:
Patrik taitaa tykätä isoista tytöistä. Emilia on aikas tuhdissa kunnossa. Vaihtaako laihempaan heti, kun ohjelma on ohi?
Seurustelevat ja Emilia asuu Tampereella. Että sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Joosua näyttää omaan silmään Titanicin Hockleylta :) Komea ja miellyttävä mies.
Mun mielestä Joosua näyttää Joosualta. Ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Milla tuli aamiaiselle persus paljaana, narupöksyt jalassa. Hyvää ruokahalua!
Hyi hitto katoin samaa. Kivasti pimppi tyrkyllä aamiaispöydässä. Ei jatkoon. Wee Tee isolla Weellä ja Teellä.
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan tää olla Joelin isä, eikö vähän samaa virnettä hymyssä?
https://www.kaleva.fi/suviseuroissa-puhutaan-monenlaisesta-rakkaudesta/…;
Huomisen jaksossa lisää Emilisn mustasukkaisuutta, kertoi voice over torstai-jakson lopussa. Voi ei! Mä kyllä symppaan Emiliaa, hänellä kun on nyt ikäänkuin lähtenyt mopo käsistä tuon mielenpahoittamisen kanssa. Varmaan tuolla saarella kaikki tunteet saa normaalia isommat mittasuhteet, kun kykitään koko ajan yhdessä samalla pienellä alueella uikkareissa...