Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Emilia on niin mustasukkainen ettei suhteesta hänen kanssa tule yhtään mitään. Mustasukkaisuus on erittäin haitallista ja piinaavaa!
Vierailija kirjoitti:
Peppina-ressu elää valheellisissa kuvitelmissa.
Benkku tarttee ihan erilaisen naisen elämäänsä! Ja Benkku tietää sen ite!!!Benksu on ovela ja leikittelee ja pitää pientä kivaa vaan..
Ei sillä näytä edes erityisen kivaa olevan
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä saatte ajatuksen , että Julia lesta ? Jos on rauhallinen ja ei tarvitse koko ajan sitä läheisyyttä ei todellakaan lesta. Pitäisikö peitot heilua Henrin kanssa jatkuvasti ? Arvostan kyllä tuota paria. Emilia ja Patrik jo testannut sohvan ja kylppärin. Kaikki , kun ovat niin erilaisia.
Niinpää ja jos olis lesta nii niillähän nyt on pikkusen tiukemmat säännötki, ei saa meikata tai ees kattoo tv xdd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on jotenkin vähän outo lintu tuolla villassa, en voi sille mitään, mutta minulle hänestä tulee lesta-vibat, estynyt kaikessa, mitä seksiin ja läheisyyteen tulee, sääliksi käy Henriä, tämän sanon siis miehenä.
Se on varmaan perhetyttö. Ei tee televisiossa mitään, joka voisi vanhempien mielestä olla sopimatonta.
Niinhän hän eräässä jaksossa sanoikin, että toivottavasti äiti ei katso näitä jaksoja, kun joutui jotain pussailemaan Henrin kanssa jossain pelissä siten, että Henri ns. makasi hänen päällään käsivarsien varassa. Julia ei ole estynyt, hän on fiksu, normaali nuori nainen.
Miten kyllästyneen näkönen toi Benjamin on. Mietti että vielä monta päivää voiton takii pitää sietää tota hippoo. Benjamin, koita kestää!
Laittakaa tuonne muutama Ranskan, Italian, tai Kreikan mies, oooohhh! Tyttöjen silmät kyl alkaa loistaa ja tulee vipinää! Ja tulee taatusti seksiä taloon!! Oiihhh!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten kyllästyneen näkönen toi Benjamin on. Mietti että vielä monta päivää voiton takii pitää sietää tota hippoo. Benjamin, koita kestää!
No jodelissahan jo puhuttiin et B olisi jättäny Peppinan melkein heti Suomeen saavuttua. Ei kaikkein luotettavin lähde, mutta tätä showta kattomalla ei ihan tuulesta temmattua
Onko toi Joosua piilo-gay?? Nykyaikana, voi voi! Todella outo jätkä .
Puistattaa. Pois saarelta ja tilalle joku oikee Mies!!
Ei oikein hyvältä kuulostanut sekään kun Benjamin sanoi että ei varmaan ulkomaailmassa joka viikko nähdä ja ettei näe itseään viettämässä aikaa Joensuussa. Parempi itkeä nyt kuin itkeä seuraavia kuukausia tai jopa vuosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on jotenkin vähän outo lintu tuolla villassa, en voi sille mitään, mutta minulle hänestä tulee lesta-vibat, estynyt kaikessa, mitä seksiin ja läheisyyteen tulee, sääliksi käy Henriä, tämän sanon siis miehenä.
Se on varmaan perhetyttö. Ei tee televisiossa mitään, joka voisi vanhempien mielestä olla sopimatonta.
No miksi hän lähtee sitten tuollaiseen formaattiin, eikö perhetytöt löydä rakkautensa ihan muulla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Voi v mitä nynnyjä jätkiä! Tehkää nyt jotain upeita juttuja naisten eteen, niin kyllä ne jalat saadaan alta!
Miks tonne laitetaan jotain mmammanpoika-incleitä, jotka vinkuu: "mä haluun tutustuu, mut se Milla ei tuo mun luo"..
"Mä oon se pari, mut se nukkuu toisen kaa sohvalla! Äiti tuu auttaa"
😂🤣 Tämäpää on kyl aikamoiset mammanpoika vibat
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni yksi yllättävimmistä LIS-pareista on Reetu ja Rosa F. Olivat eri kausilla ja tapasivat myöhemmin. Ovat nyt olleet yhdessä jotain 4 vuotta.
Miten nää ei nyt soita kelloja lainkaan...
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Joosua piilo-gay?? Nykyaikana, voi voi! Todella outo jätkä .
Puistattaa. Pois saarelta ja tilalle joku oikee Mies!!
Tarvittiin vain oikea nainen.
Pirita ja Joosua ovat komea pari: tummia, pitkiä ja hyvässä kunnossa.
Tän viikon jaksoissa Emilia on paljastanut itsestään lapsellisen puolen, joka yrittää kontrolloida Patrikia mököttämisen avulla.
Ja Veran pitäisi varmaan treffien sijaan päästä jo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi hän lähtee sitten tuollaiseen formaattiin, eikö perhetytöt löydä rakkautensa ihan muulla tavalla?
Jep. Ja huvittavaa, miten jengi täällä keksii selityksiä ja yrittää selittää parhain päin Julian pihtaamista, kun taas jos noilla muilla mimmeillä on jotain haasteita parisuhteessa niin täällä liioitellaan niitä ja haukutaan minkä kerätään. Tuo Julian touhu tulee olemaan iso ongelma pidemmän päälle parisuhteessa. Halujen eriparisuus ja erot läheisyyden tarpeessa ovat äärimmäisen monen eron syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä sanon naisena, että mulle tulee samat uskis-vibat Henristä. Vähän samoin kuin Lassista alkuaikoina. Ei ihme, että sopivat Julian kanssa toisilleen.
Henrikkiä kuitenkin selvästi aika ajoin harmittaa, kun hän haluaisi enemmän, mutta Julia torjuu, itse en kyllä näe Henrikkiä millään tavalla uskiksena.
Ihan ymmärrettävää, ettei ala televisiossa kaiken kansan nähden rietastelemaan. Selvästi hyvin kasvatettu nuori nainen.
Tervemenoa vaan Henrikille sinne isoon joukkoon parisuhteessa olevia miehiä, jotka eivät saa läheisyyttä eikä seksiä puolisoltaan.
Juliahan itse sanoo, että hän on ihmisenä tuollainen. Henrikki ei selvästi ole samanlainen ja joutuu ikänsä joustamaan tarpeistaan, jos silti aloittaa parisuhteen Julian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juliahan itse sanoo, että hän on ihmisenä tuollainen. Henrikki ei selvästi ole samanlainen ja joutuu ikänsä joustamaan tarpeistaan, jos silti aloittaa parisuhteen Julian kanssa.
kuka Henrikki?
Just kun ajattelin, että Patrikista ei enää saa mitenkään typerämmän näköistä, niin LIERIHATTU!!! Ei saakeli... :DDDDD
Peppina-ressu elää valheellisissa kuvitelmissa.
Benkku tarttee ihan erilaisen naisen elämäänsä! Ja Benkku tietää sen ite!!!Benksu on ovela ja leikittelee ja pitää pientä kivaa vaan..