Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Julia on jotenkin vähän outo lintu tuolla villassa, en voi sille mitään, mutta minulle hänestä tulee lesta-vibat, estynyt kaikessa, mitä seksiin ja läheisyyteen tulee, sääliksi käy Henriä, tämän sanon siis miehenä.
Ja minä sanon naisena, että mulle tulee samat uskis-vibat Henristä. Vähän samoin kuin Lassista alkuaikoina. Ei ihme, että sopivat Julian kanssa toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on jotenkin vähän outo lintu tuolla villassa, en voi sille mitään, mutta minulle hänestä tulee lesta-vibat, estynyt kaikessa, mitä seksiin ja läheisyyteen tulee, sääliksi käy Henriä, tämän sanon siis miehenä.
Ja minä sanon naisena, että mulle tulee samat uskis-vibat Henristä. Vähän samoin kuin Lassista alkuaikoina. Ei ihme, että sopivat Julian kanssa toisilleen.
Henrikkiä kuitenkin selvästi aika ajoin harmittaa, kun hän haluaisi enemmän, mutta Julia torjuu, itse en kyllä näe Henrikkiä millään tavalla uskiksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirita sai Patrikista hauskemman puolen esiin, samoin Joosua näytti heräävän viimein.
Sitä on kiva seurata kun ns. tutusta tyypistä tulee uutta esille kun seura vaihtuu. Varsinkin "vapautumisen" huomaa
Patrik hymyili tanssitreffeillä kuin haljennut nakki. Ei pystynyt pidättelemään tyytyväisyyttään. Taitaa sittenkin myös uusi liha kiinnostaa vaikokinkun ohella....
Patrikhan on aina hymyileväinen. Tökeröä olisi ollut, jos olisi ollut vakavana Piritan kanssa. Tuon verran täytyy käytöstapoja löytyä, et hymyilee toiselle/ toisen kanssa tanssiessa.
Minäkin hymyilen paljon ja olen oikein tyytyväinen elämääni, eikä se tarkoita et uusi liha kiinnostelis minkään nurkan takana tai edessä.
Haluat nyt vain nähdä ikäviä asioita kun et tykkää.
En ymmärrä mistä saatte ajatuksen , että Julia lesta ? Jos on rauhallinen ja ei tarvitse koko ajan sitä läheisyyttä ei todellakaan lesta. Pitäisikö peitot heilua Henrin kanssa jatkuvasti ? Arvostan kyllä tuota paria. Emilia ja Patrik jo testannut sohvan ja kylppärin. Kaikki , kun ovat niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se automaattisesti tarkoita, että on uskonnollinen? Esimerkiksi itse olen nepsy (ADHD ja tän lisäksi välttelevä kiintymyssuhde) ja just samaistun kosketukseen ja tuohon ylikuormittumiseen mistä Juliakin puhui. Helposti ihmiset rinnastaa vain fyysisen kosketuksen intiimiyteen, mutta itselle se henkinen yhteys ja tunteista puhuminen on jopa intiimimpää. Julia on sanonut, ettei ole tottunut puhumaan tunteistaan muille ja on tietoinen siitä itsekin ja osaa sanoittaa ajatuksiaan hyvin. Juliakin tarvitsee vaan sen verran tunneälykkään ja fiksun miehen, jotta vältytään väärinkäsityksiltä. Ja Henri ainakin omasta mielestäni vaikuttaa sellaiselta :)
Ymmärrän Juliaa, en itsekään tykkää "liiasta" läheisyydestä ja etenkin, jos olen kipeä, en halua ketään kylkeeni nyhjäämään. Rakastan nukkua yksin, enkä ainakaan halua olla lusikassa kenenkään kanssa. Siitä huolimatta olen neljän lapsen äiti, eli lähekkäinkin on tullut oltua 😉
Millan naurusta tulee mieleen Iina Kuustosen nauru, kivan tarttuva
Julia voi myös arastella kameroita. Voittoa toivon hänelle ja Henrille.
Miten Verasta kehkeytyi yhtäkkiä noin omahyväisen tuntuinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan perhetyttö. Ei tee televisiossa mitään, joka voisi vanhempien mielestä olla sopimatonta.
Siis ei oo Julian kohalla käynyt mielessä ees ex-lesta, mutta Joelin kohalla kävi samantien ku taisi sanoa Millalle ett sill on paljon sisaruksia. Instan mukaan sukunimi myös vanh.lest sukuun menevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrikkiä kuitenkin selvästi aika ajoin harmittaa, kun hän haluaisi enemmän, mutta Julia torjuu, itse en kyllä näe Henrikkiä millään tavalla uskiksena.
Ihan ymmärrettävää, ettei ala televisiossa kaiken kansan nähden rietastelemaan. Selvästi hyvin kasvatettu nuori nainen.
Milla näyttää Salkkareinen Evalta.
Vierailija kirjoitti:
Vieraskoreus karisi. Lisäksi esittää kovaa muijaa, koska itsetunto koki kovan kolauksen kun sai Henriltä lemput televisiossa. Yritti tosissaan Joosua ja rukkasethan sieltä tuli. Yrittää esittää, että ei tunnu missään, vaikka oikeasti Veralla on kasetti koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraskoreus karisi. Lisäksi esittää kovaa muijaa, koska itsetunto koki kovan kolauksen kun sai Henriltä lemput televisiossa. Yritti tosissaan Joosua ja rukkasethan sieltä tuli. Yrittää esittää, että ei tunnu missään, vaikka oikeasti Veralla on kasetti koetuksella.
Joosuaa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henryltä*
Voi v mitä nynnyjä jätkiä! Tehkää nyt jotain upeita juttuja naisten eteen, niin kyllä ne jalat saadaan alta!
Miks tonne laitetaan jotain mmammanpoika-incleitä, jotka vinkuu: "mä haluun tutustuu, mut se Milla ei tuo mun luo"..
"Mä oon se pari, mut se nukkuu toisen kaa sohvalla! Äiti tuu auttaa"
Tonne pitäs saada iso utareisia tyttöjä ja joilla on kapea vyötärö ja pyöreä pieni pullea speba.
Sellasia 158-163 centtisii taskuraketteja.
Ja Benjaminille oikea rotu nainen, pois toi pullukka itkuri.
Eikö nuo suomalaiset miehet osaa iskee naisia, voi juma! Lässytystä 24:7 , muttei mitään kunnon actionia!
TYLSÄ OHJELMA!!!!
Patrik hymyili tanssitreffeillä kuin haljennut nakki. Ei pystynyt pidättelemään tyytyväisyyttään. Taitaa sittenkin myös uusi liha kiinnostaa vaikokinkun ohella....