Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on tyyppiesimerkki nykyajan nuoresta naisesta, joka kuvittelee ja kuvailee itsensä hoikaksi, timmiksi ja URHEILULLISEKSI.
Toisaalta, onko se sulta tai multa pois?
On se sikäli, et jos olet itse saanut kasvatuksen, et vain hoikat saa pitää itseään hoikkina, niin tuntuuhan se väärältä, jos joku muu ajattelee eri tavalla, jopa itsestään hyvää.
Ja ei, Emilia ei ole lempi-ihmiseni, mutta silti ihailen sitä ettei hän mollaa kroppaansa. Moni muu haukkuis, itsekin.
Ihan hirveää puhetta toisten ihmisten kehoista. Emilian kehossa ei ole todellakaan mitään vikaa, päinvastoin.
Aikamoinen kontr
Apua onko sama :O En olis tunnistanut, todellakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia oli kyllä hävytön näky kykykisassa Henrin kanssa lavalla. Miten voi olla noin lihava alavartalosta. Varmaan isäukon kiva katsella tytärtään noin rivossa näyssä telkkarissa.
Uimapuku on leikkaukseltaa sellainen, että alavartalon mittasuhteet vääristyvät ja niukkuudessaan ehkä hävytön, mutta Emilialla on alavartalossaan myös suuret lihakset tuon pinnan alla, ei se ole vain läskiä. Bikinifitness lienee laji, jossa aika paljon näkyy, joten isä on varmaan tottunut siihen tai sitten ei katso.
Miettikääpä miltä Emppu tulee näyttämään, kun lopettaa treenaamisen.............. ei taida persaus mahtua enää pariovista sen jälkeen. Urheiljat kun lopettavat urheilun, niin läskiä kertyy heittämällä tuplaten se, mitä treenaamattomalla ikätoverilla. Hah, sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Pirita saa eniten kehuja lättänästä takapuolestaan?
Varmaan se rupeaa noiden jättiperseiden jälkeen näyttämän jo tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Emppu raukka Patrikille:
"Pirita on niin kaunis sisäisesti ja ulkoisesti, niin mikset sä tykkäis siitä. Ja kun mä oon vaan tämmönen."
Säälitti.
Mua ei säälittänyt, mutta hämmästyin miten kauniisti sanottu Empulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verneri oli kiinnostava ja ihanan rauhallinen. Harmittaa, kun tippui. Miksi kaikkien pitäisi olla niin kovia pälättäminen nykyään?
Taisi olla kyllä vähän väärässä ohjelmaformaatissa. Sosiaalisesti täysin kömpelö, eikä olis ollut luultavasti mitään mahdollisuuksia tässä ohjelmas noiden naisten suhteen ja siltä se vähän vaikuttikin
Verneri on mielestäni ollut vastenmielisin tyyppi tällä kaudella. Hänellä oli naurettavan suuret luulot itsestään ja kuvitteli tuosta vaan nappaavansa jonkun tasokkaan mimmin. Vaikutti jopa lapsellisen tyhmältä arvioidessaan että kuka naisista olisi hänen tasoaan. Puhetyyli oli ala-arvoista, kun puhui naisista. Ja enpä kyllä keksi mitään kehuttavaa ulkonäössäkään.
Anteeksi mutta edelleenkin käsitit tuon taso-puheen väärin. Tarkoitti, et Milla on ihan omaa tasoaan, eli paremmalla tasolla kuin muut tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Emppu raukka Patrikille:
"Pirita on niin kaunis sisäisesti ja ulkoisesti, niin mikset sä tykkäis siitä. Ja kun mä oon vaan tämmönen."
Säälitti.
Mua ei säälittänyt, mutta hämmästyin miten kauniisti sanottu Empulta.
Eihän Emilia ole yhtään ilkeä. Päinvastoin. Hyvä sydän sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuo Emilian mustasukkaisuus oikeen on?!? 😂 Luulin aluksi, että se on vitsiä, mutta kun mustiskohtauksia vaan tulee ja tulee ja tulee...
Eihän toi tyttö pysty kenenkään kanssa parisuhteeseen, kun pelkää niin totaalisesti hylätyksi tulemista. Ei kukaan jaksa tollasta sairaanloista mustasukkaisuutta pidemmän päälle.
Erikoista kyllä. Koko ajan olen ajatellut, et Emilialla on paras itsetunto tuolla. Mut nythän se ei niin olekaan, oliko vain kuorta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällä kaudella kisaajat suutele toisiaan suulle?? Se on tuon pussaa, kosi ja piirakan tarkoitus luoda draamaa. Tylsää katsottavaa näin katsojana noi poskipusut.
Totta. Tätä olen myös kritisoinut jo aiemmin. Ulkomaisissa formaateissa harjataan hampaat ja vedellään kielareita ristiin rastiin ihan estottomasti ja puolihuumorilla. Suomalaisilla tulee paska housuun jos pitää vierasta suudella...
Mikä pointti noilla kielareilla olisi sinusta? Herättääkö tunteita, ihastusta tai inhoa, siksikö?
Vierailija kirjoitti:
Tulee sulle taas yllärinä, et makuja on monia. Minäkin tunnen lättäpylly-faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Patrik villan miehistä se täysin päihteetön? Vai joku muu..?
Tää olikin jo päässyt unohtumaan. Ei mitenkään tule esiin, kun ei villalla muutenkaan tarjoilla alkoa tms. Ja sitäpaitsi mitä Patrik päihteettömyydellään nettoaa, se on jo moneen kertaan menetetty muiden negatiivisten ominaisuuksien ja käytöksen suhteen.
Mikä sulla on Patrikia vastaan? Minusta varsin neutraali hahmo, ei suosikki muttei inhokkikaan. Oikeastaan mitäänsanomaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällä kaudella kisaajat suutele toisiaan suulle?? Se on tuon pussaa, kosi ja piirakan tarkoitus luoda draamaa. Tylsää katsottavaa näin katsojana noi poskipusut.
Totta. Tätä olen myös kritisoinut jo aiemmin. Ulkomaisissa formaateissa harjataan hampaat ja vedellään kielareita ristiin rastiin ihan estottomasti ja puolihuumorilla. Suomalaisilla tulee paska housuun jos pitää vierasta suudella...
Hyi saakeli. Kuka tuollaista edes haluaa nähdä?
No muiden maiden versioissa tätä nähdään ihan joka kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti noilla kielareilla olisi sinusta? Herättääkö tunteita, ihastusta tai inhoa, siksikö?
Lähinnä halusin korostaa sitä, että suudellaan KUNNOLLA eikä mitään "Hui nyt huulemme tuikkaantuivat millin pinta-alalta yhteen.... kamalaa, äkkiä irti". Suutelemalla testataan myös tietynlaista yhteensopivuutta ja se ei poskipusuilla selviä.
Jos joku haluaisi pussata poskelle kisassa, kääntäisin hänelle perseposken ja sanoisin, että pistä tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee sulle taas yllärinä, et makuja on monia. Minäkin tunnen lättäpylly-faneja.
Eiks kasari-lättäperä ole taas kuuminta hottia? Jättiperseiden aika alkaa olla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Patrik villan miehistä se täysin päihteetön? Vai joku muu..?
Tää olikin jo päässyt unohtumaan. Ei mitenkään tule esiin, kun ei villalla muutenkaan tarjoilla alkoa tms. Ja sitäpaitsi mitä Patrik päihteettömyydellään nettoaa, se on jo moneen kertaan menetetty muiden negatiivisten ominaisuuksien ja käytöksen suhteen.
Mikä sulla on Patrikia vastaan? Minusta varsin neutraali hahmo, ei suosikki muttei inhokkikaan. Oikeastaan mitäänsanomaton.
Minulle hän on suunnattoman vastenmielinen. Kaikilla tavoin. Sataprosenttinen "ick".
Onko multa mennyt ohi että Peppiina asuu Joensuussa,vaikka ennen kautta julkaistussa IL esittelyssä asuinpaikkana on mainittu Helsinki? Jäin miettii kun jauhoivat Benjaminin kanssa siitä pitkästä välimatkasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks kasari-lättäperä ole taas kuuminta hottia? Jättiperseiden aika alkaa olla ohi.
Jos on myös isot rinnat ja pieni vyötärö niin kuin kasarin aikoihin oli kauneusstandardi niin ei haittaa NIIN paljoa jos on lättäperse
Pirita sai Patrikista hauskemman puolen esiin, samoin Joosua näytti heräävän viimein.
Sitä on kiva seurata kun ns. tutusta tyypistä tulee uutta esille kun seura vaihtuu. Varsinkin "vapautumisen" huomaa
Julia on jotenkin vähän outo lintu tuolla villassa, en voi sille mitään, mutta minulle hänestä tulee lesta-vibat, estynyt kaikessa, mitä seksiin ja läheisyyteen tulee, sääliksi käy Henriä, tämän sanon siis miehenä.
Tais olla tuotannon määrittelemät "idolit". Mitä jos olisivat halunneet laulaa Coldplaytä tai Taylor Swiftiä?