Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Peppiina jaksaa kehua kuinka Benjamin sanoi sitä ja tota
Minulle tuli tunne tästä esittämisestä, kuin pelattaisiin voitosta. En usko, että kestää ulkomaailmassa.
Onkohan heillä ollut tilaisuutta sopia, ;vedetään tämä maaliin asti ja voitetaan.
Minä en vain näe Peppiinaa Benjamin mielitiettynä.
Minun on pitänyt kelata eteenpäin Peppiinan jutut. On varmasti kiva tyttö, mutta en vain jaksa.
Voi Vera jätä jo Joosua rauhaan
Jos jompikumpi pareista olisi tippunut nyt maanantaina jaksossa niin oltaisiin vihdoin saatu edes joku twisti tähän ohjelmaan, mutta ei. Sehän oli ihan selvää, että vanhat saarelaiset pelastetaan
Vierailija kirjoitti:
Onko Joel ex-lesta tms?
Miten niin? Minusta Julian Henri voisi olla uskis. Habitus on sellainen.
Mikä ihmeen chtti ? Onko siellä bottikin.
Pirita on kyllä ihana! Ja niin kauniskin vielä! Voisi olla hyvä match Joosuan kanssa.
Emilia voi voi, ja Bettina toinen oi voi. Mustasukkaisuus tappaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Patrickista tykätä täällä palstalla? Limaiseksi on haukuttu, onko jotain muitakin argumentteja? Mun mielestä hän on kiva eikä ole toiminut väärin, kiimanen varmasti on mutta ei kai se ole syy palstalaisten tuomitaan?
t: 37v nainen
Tunnen hänet ulkomaailmasta ja on kyllä limanen ja ärsyttävä jätkä. Ei yhtään haittaa että saa haukkuja täällä
Niin, se että Patrik antoi pakit sinulle koska ei pitänyt sinusta, ei tee hänestä limaista eikä ärsyttävää. Ei tarvitse mustamaalata täällä häntä siksi, ettet sinä sattunut hänelle kelpaamaan. Et vaan ollut hänen TYPEE.
Oho, onko joku Patrikin lähipiiristä tai hän itse kirjoittanut tämän viestin, kun automaat
Patrik on päällepäsmäri. Tykkää Emiliasta, koska hän saa sanella miten asiat ovat ja Emppu vaan silmät kierossa nyökkäilee ja hymyilee.
Emilia näyttää vähän siltä Selänteiden tyttäreltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan olisi tulossa takaisin....
No mutta näin kuitenkin tulee perjantaina tapahtumaan, uskot tai et.
Korjaus: pe vasta kerrotaan, että näin tulee tapahtumaan, mutta itse paluu taidetaan näyttää vasta ensi maanantain jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tulija on Oona.
Peppinan naama venähti sen verran, että pakko olla Jasmine.
Peppinan naama venähtää, vaikka tulija olisi Anita Hirvonen 😁😱
Mitä murretta Joel puhuu? Oliko hän Jyväskylästä?
Puhuiko Joel muuten treffeillä ollenkaan englantia cocktailbaarin henkilökunnalle? Vai eikö vaan saanut Veralta suunvuoroa 🤭
Joosua muistuttaa kasvoiltaan vähän ex-bloggaaja Mungo-Annan miestä Villeä.
Mistä kaikista asioista Emilia suuttui tällä viikolla:
Siitä, että Patrikin "energiat oli muuttuneet" Piritan treffien jälkeen?
Siitä, että Patrik veti talent showssa tanssin Piritan kanssa?
Siitä, että Patrik jutteli Piritan kanssa liian pitkään ja Emilia joutui odottamaan leipien kanssa?
Siitä, että häntä ja Patrikia ei valittu treffeille vaan Vera voitti äänestyksen paremmalla puheella?
Siitä, että niin moni nainen iski pelissä piirakan Patrikin naamaan, mikä kuulemma liittyi jotenkin Paten flirttailuun?
Unohtuikohan vielä joku mökötyssessio?
Onko ohjelman sponsori jokin suomalainen levy-yhtiö tai radiokanava vai miksi ohjelman kaikki taustamusiikki on pelkkää kotimaista epävireistä ujelluspoppia? Ihan karseita kappaleita soittavat.
Onko varmaa, että palaava mies on juuri Mickey eikä esim. Lassi 😅
Sama juttu ja todellakin on kiva tyttö, ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tulija on Oona.
Peppinan naama venähti sen verran, että pakko olla Jasmine.
Peppinan naama venähtää, vaikka tulija olisi Anita Hirvonen 😁😱o
Kuka on Anita Hirvonen?
Peppina puhuu paljon siitä, miten Benjamin on villassa niin sosiaalinen, hauska, suosittu, meneväinen ja kaikkien frendi. Tuo ei kyllä oikein välity ohjelmaa katsoessa. Vai onko ne kaikki Benkun hassuttelut ja sosiaaliset kohdat leikattu pois? Yleensä kun Benkkua kuvataan, hän joko juttelee Peppinan kanssa tai sitten lausuu lyhyesti jotain latteuksia suhteestaan boys' chatissa. Ei ole näkynyt mitään muita puolia hänestä. Vain yksi hassutteluhetki on päätynyt jaksoon silloin Jazzminen kanssa.
Patrik narsistina nauttii Emilian mustasukkaisuuskohtauksista. Ja samalla uuden naisen huomiosta.