Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
461/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Joosua ollut Turkulainen, voisko se selittää tuon hänen huumorityylinsä ? Tai kun asuin siellä pari vuotta niin huomasin et siinä kaupungissa oli aika yleistä tollanen vettuilu-huumori ?

Vierailija
462/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paljastuksia-love-island-suomi-ohje…

Naisilla ei juurikaan tatuointeja eli tasokasta porukkaa löytynyt tällä kertaa.

Olen kanssa kiinnittänyt huomiota tämän kauden naiskisaajien korkeaan ulkonäön tasoon. Kauniita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä unpopular opinion, mut mua kyllä harmitti enemmän Emman tippuminen, kuin Melinan. Toisinkuin Melina, tuo Emmahan ei ehtinyt olla yhtään kenenkään parina tuolla joten käytännössä oli valitettavasti ihan turhaan tuolla, mikä on harmi. Toki luulen et ehti saamaan sentään kavereita tuolta, mut silti aika meh tuuri hänellä. :(

Mua harmitti myös, Emma oli kaunis ja hänellä olis varmaan ollut paljon annettavaa tuolla.

Vierailija
464/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse katsoin samaa järkyttyneenä!!!!!

Hirveät läski jalat EI VOI OLLA ikinä edes käynyt salilla muuta ko ottamassa selfie.....

Vierailija
465/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kauden Veeralla on maailman kaunein peppu.

Vierailija
466/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terroristijärjestölle kuuluu koppihoitoa.

Vierailija
467/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että jaksot on kuvattu aikaa sitten? Ennen tämä lähetettiin lähestulkoon reaaliajassa. On kyllä iso miinus, että näin ei enää ole.

Todella huono uudistus. Se lähes reaaliaikaisuus (vain vuorokauden viive) oli nimenomaan se juttu, joka teki ohjelman seuraamisesta kutkuttavaa! On paljon mielenkiintoisempaa seurata tuoreita tapahtumia eikä mitään puolen vuoden takaisia juttuja.

Oli myös ihanaa, kun Love Island Suomi -sovelluksella sai äänestää ja itse vaikuttaa tapahtumiin! Ja sovelluksessa sai päivittäin vihjeitä seuraavan jakson tapahtumista (esim. uuden villalaisen saapuminen). Nyt ei ole mitään jännitystä, kun ei saa itse vaikuttaa mihinkään. Monille katsojille oli tärkeää saada äänestää sitä omaa suosikkiaan/suosikkipariaan. Tuo "superfanien" joukko on varmaan niin pienikin, että tulevat vastaukset äänestyksiin lienee jatkossa helppo arvata.

AAMEN!

Vierailija
468/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi lässähti kahdessa viikossa?

Kolmella parilla on toki käynyt tuuri, kun ihastus löytyi alkumetreillä, mutta katsojan kannalta asetelma on tylsä. Jos Oona ja Patrik lasketaan mukaan, on vakiintuneita pareja neljä :O

Uudet asukkaat Emilia ja varsinkin Joosua olisivat saaneet pysyä kotimaassa.

Toivottavasti ohjelma on vielä pelastettavissa.

Vierailija
469/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vera on kaunein naisista, hänessä on ihan kansainvälisen mallin näköä ja tasoa

Kaunis on. Veikkaan kuitenkin, että kv mallitoimistot laittaisivat hänet vielä kiristämään dieettiä. Samoin tämänhetkinen pari romahduttaa "tasoa".

Miten niin romahduttaa tasoa? Päin vastoin, tuollaiselle mallinaiselle, jolla on ilmiselvä kansainvälinen look, sopii myös kansainvälisen näköinen ja oloinen mies, ovat heittämällä paras pari tuolla💞.

Onko sinulle ainoa kansaivälisen näköinen ihminen afrikkalainen?

Ei, minulle ei maanosalla tai ihonvärillä ole mitään väliä, otan aina ihmisen ihmisenä, toisin kuin te rasset, joille ihmisen ihonvärikin on ongelma😢.

No minkä takia koet/näet, että Henry on kansainvälisen näköinen? Ettei nyt vain olisi se ihonväri kuitenkin... Oma veikkaukseni on, että kun muut miehet villalla ovat valkoisia, niin tämä ainoa tumma on sitten sun silmiin heti kansainvälisen näköinen.

Ja onhan meidän presidenttimmekin todennut monikulttuurisuuden olevan rikkaus. Sanoi myös, että "Itäkeskus on kuin Somalia, se on hieno paikka".

Vierailija
470/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsilläkävelyä perzebikineissä kirkkaassa auringonpaisteessa..... kivasti näkyy sellut. Ei ehkä niin imartelevaa.

Minä taas katsoihn ihaillen et wau miten taitava ja urheilullinen, ja vielä helteessä.... En nähnyt sellua, olisiko pitänyt katsoa tarkemmin.

Katso ihmeessä uudelleen. Hyllyvät raejuustopakarat eivät voi jäädä huomaamatta. En tiedä miksi pitää jalkoväliään levitellä bikineissä tuolla tavalla.

On siinä taas kommentointia..🤦🏼 Mites sinun sellut? 🧐

Vierailija
471/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIESTIIII, VIESTII huutomölinä🤬

Vierailija
472/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vera on kaunein naisista, hänessä on ihan kansainvälisen mallin näköä ja tasoa

Kaunis on. Veikkaan kuitenkin, että kv mallitoimistot laittaisivat hänet vielä kiristämään dieettiä. Samoin tämänhetkinen pari romahduttaa "tasoa".

Miten niin romahduttaa tasoa? Päin vastoin, tuollaiselle mallinaiselle, jolla on ilmiselvä kansainvälinen look, sopii myös kansainvälisen näköinen ja oloinen mies, ovat heittämällä paras pari tuolla💞.

Onko sinulle ainoa kansaivälisen näköinen ihminen afrikkalainen?

Ei, minulle ei maanosalla tai ihonvärillä ole mitään väliä, otan aina ihmisen ihmisenä, toisin kuin te ras

Pressa asuu vitivalkoisessa Westendissä. Hänen vävykokelas on mustaihoinen.

Vierailija
473/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia vaikutti alkuun pirtsakalta, mutta onkin itsekeskeinen ja lapsellinen, eikä muiden tunteista piittaa. Toivottavasti nolottaa katsoa jaksoja jälkikäteen, minulle ainakin iski valtava myötähäpeä. Käyttäytyy kuin esiteini 23v nainen.

Mä tykkäsin tästä ylläristä kun Mickey joutui lähtemään. Oikein Emilialle.

Se myös osoitti et alpha Lassin varpaille ei kannata hyppiä. Joutuu muuten kotiin kuten Mickey Mouse xD

Kyllähän tuollaisen puutarhatontun varpaille voi astua vaikka ihan vahingossa kun ei näe noin pientä poikaa siellä alhaalla. 

Manletit on muutenkin usein tuollaisia, että yrittävät vimmatulla bodaamisella kompensoida sitä lyhyttä pituutta, mutta lopputulos on yleensä melko koominen; aivan kuten Lassilla. Siihen vielä kallumaiset tatskat ja eihän tuota kaveria voi nauramatta katsoa.

Vierailija
474/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetytti, miksi kukaan pöydässä ollut ei keskeyttänyt Joosuan inhottavaa läpänheittoa? Ei Benjamin, ei Henri eikä edes naisena Emilia. Jälkimmäinen varmaan tunsi vahingoniloa, ettei pilkka osunut häneen vaan toiseen naiseen. 

Tämä on loppupeleissä kisa. Kyllähän siinä Benjamin ja Henri varmasti laskeskeli mielessään, että oikein mainiota kun uusi jannu mokaa itsensä ja lentää pian villalta ulos kuin leppäkeihäs ja he itse ovat turvassa.

Jodelissa olisi tietysti voinut antaa down votea ja homma ois ollu paljon helpompaa. Samoin kuin täällä Vauvalla alapeukkua vaan ja kaikki näkis miten hyvä ally oletkaan ja tuomitset VIHAPUHEEN.

Vierailija
475/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E:stä tuli ruma sisältä ja ulkoa kun avasi suunsa.

VIHAPUHETTA! Välitön cancelointi!!

Vierailija
476/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E:tä inhoan minäkin. Ärsyttävä 🐝ch.

VIHAPUHETTA! Välitön cancelointi!!

Vierailija
477/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellejä kaikki.

Vierailija
478/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa Tiktokissa kommentteja tuohon Peppiina/Joosua-keissiin ja näin yli 5-kymppisenä naisena olen niin ylpeä teistä nuorista tytöistä. Te ette ota mitään paskaa ja seisotte toisten naisten (ja toki varmaan kiusattujen miestenkin ihan samalla lailla) rinnalla.

Olen aikoinaan itse kasvanut hyvin toksiseen kulttuuriin, jossa huumori oli aina ilkeää ja kohdistui yhteen ihmiseen, jolle naurettiin sitten porukalla. "Et sä nyt huumoria ymmärrä?" sanottiin vaan kasvavalle lapselle ja epävarmalle teinille.

Vasta teidän ja uuden kulttuurin kautta on viimein alkanut iskostua omaankin päähän, että se ei ole ok ja en sitä ansainnut. Toki tiennyt sen noin järjen tasolla jo kauan, mutta nyt myös viimein rikki menneiden tunteidenkin tasolla. Turha varmaan edes mainita miten suurta vahinkoa se on itselleni myöhemmässä elämässä aiheuttanut.

Aikuiseksi kasvettuani en jatkanut sitä toksista kulttuuria vaan päinvastoin, halusin tehdä toisin. Ilkeä huumori on aina ilkeää huumoria sukupuolesta (tai mistä tahansa ominaisuudesta) riippumatta. 

Vaikka nyt keskustelupalstat pursuavat ajatuksiltaan rumien inceltrollien ilkeyksiä (täälläkin), jaksetaan taistella tätä ilmiötä vastaan. Myös nuo em. trollit ovat usein kovia kokeneita ja hylkäyksien kautta vihaansa kasvaneita, vaikkei se sitä käytöstä tietysti koskaan oikeutakaan. 

Kiltteys ja lempeys kunniaan!

Vierailija
479/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollu niin että Joosua on ollu nyt kuusi vuotta sinkkuna? Oli miten oli, luulen et tuolla menolla saa olla vielä seuraavatkin kuusi vuotta sinkkuna. Ellei jopa 60 vuotta? 😂

Vierailija
480/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia vaikutti alkuun pirtsakalta, mutta onkin itsekeskeinen ja lapsellinen, eikä muiden tunteista piittaa. Toivottavasti nolottaa katsoa jaksoja jälkikäteen, minulle ainakin iski valtava myötähäpeä. Käyttäytyy kuin esiteini 23v nainen.

Mä tykkäsin tästä ylläristä kun Mickey joutui lähtemään. Oikein Emilialle.

Se myös osoitti et alpha Lassin varpaille ei kannata hyppiä. Joutuu muuten kotiin kuten Mickey Mouse xD

Kyllähän tuollaisen puutarhatontun varpaille voi astua vaikka ihan vahingossa kun ei näe noin pientä poikaa siellä alhaalla. 

Manletit on muutenkin usein tuollaisia, että yrittävät vimmatulla bodaamisella kompensoida sitä lyhyttä pituutta, mutta lopputulos on yleensä melko koominen; aivan kuten

Ihan et terve ole omine hekotteluinesi...

Mutta oikeasti, todella ruma mieli sinulla. Mikä ihme pituuskompeksi sinulla on? Miksi jokaisen miehen pitäisi olla parimetrinen?

Outo fetissi, terapiasta saattaisi olla apua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan