Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia vaikutti alkuun pirtsakalta, mutta onkin itsekeskeinen ja lapsellinen, eikä muiden tunteista piittaa. Toivottavasti nolottaa katsoa jaksoja jälkikäteen, minulle ainakin iski valtava myötähäpeä. Käyttäytyy kuin esiteini 23v nainen.
Mä tykkäsin tästä ylläristä kun Mickey joutui lähtemään. Oikein Emilialle.
Se myös osoitti et alpha Lassin varpaille ei kannata hyppiä. Joutuu muuten kotiin kuten Mickey Mouse xD
Vierailija kirjoitti:
Onpas lättänöitä muijia mukana.
Ja tosi tanakoita.
Tuo tatuoitu jätkä näyttää joltain Piritorin happopäältä.
Nämä tämän kauden saarelaiset ovat minusta tosi ärsyttäviä. En näe mitään mahdollisuuksia yhteenkään hahmoon kiintymiseen, miten aiemmilla kausilla on itselle käynyt.
Miten pussata huuletonta poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo tatuoitu jätkä näyttää joltain Piritorin happopäältä.
Muuten ehkä mut perus Piritorin happopää ei oo kyllä noin lihaksikas
Minua ihmetytti, miksi kukaan pöydässä ollut ei keskeyttänyt Joosuan inhottavaa läpänheittoa? Ei Benjamin, ei Henri eikä edes naisena Emilia. Jälkimmäinen varmaan tunsi vahingoniloa, ettei pilkka osunut häneen vaan toiseen naiseen.
Emilia selkeästi inhotuin tyyppi saarella. Enkä yhtään ihmettele.
Lassi käy hitaalla eli hyvä kun avasi mistä se johtuu. Itseäni häiritsisi.
E:stä tuli ruma sisältä ja ulkoa kun avasi suunsa.
E:tä inhoan minäkin. Ärsyttävä 🐝ch.
Vierailija kirjoitti:
E:tä inhoan minäkin. Ärsyttävä 🐝ch.
Niin on 😂
Näkikö joku muukin, kun Patrik pyyhki huuliaan Emilian suudelman jälkeen rodeo-pelissä? Itse en voinut ola huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Näkikö joku muukin, kun Patrik pyyhki huuliaan Emilian suudelman jälkeen rodeo-pelissä? Itse en voinut ola huomaamatta.
Huomasin. Kiusallista, muutenkin Emilian pusut vaikuttaa todella märiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa minäkin huomannut pienen kuolasiiman, mikä roikkuu suusta suuhun kun Emilia suuteloi. Muutenkin astetta intohimoisempi pusuttelija kuin muut, ei yhtään kiva seurata noita kuolanaruja.
Tämän vuoden saarelaiset käyttäytyy ihan kuin teinit rippileirillä.
Kovasti tuntui naurattavan Lassin valinta, kunnes sen seuraukset tuli ilmi XD vaihtui nauru itkuun