Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
421/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka jakso vasta katsottu, mutta siis haluaako kaikki naiset nykyään tumman miehen? Tuntu vähän pahalta, kun muut miehet jäi ilman ja seurasi vierestä

No tuskinpa juuri ihonväri oli se ykkösasia! Vaan ulkonäkö (=kasvonpiirteet, vartalo) ja ensivaikutelma (itsevarmuus, huumori, leikkisyys, hymy, tms). Ja ehkä Henryllä oli myös hyvät suutelutaidot, hänhän pussaili ennen ekaa parinvalintaa aika monen kanssa.

Outoa, miten jotkut kommentoijat täällä näkee pelkän ihonvärin ja vetää siitä mitä kummallisimpia johtopäätöksiä. 

Toiset tytöt kiertää kaukaa jääkiokkoilijat, toiset kiertää tummat pojat. Johtopäätösten veto ei välttämättä johdu suoraan ihonväristä.

Itse vierastan tummia poikia siksi, kun lähes kaikki luulee olevansa joitakin räppäreitä.

Lisäksi omat kohtaamani on mammanpoikia ja laiskoja - en arvosta.

Vierailija
422/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on viimeksi tulleen Henrin sukunimi, tietääkö joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia ja Lassi. Ei sovi yhtään. 

Mun mielestä nää sopii. Lassi on pieni söpö mies pienelle söpölle lapsenpyöreälle Emilialle.

Tatuoinnit pois niin saattais ollakin söpö. 

Lassi oli jostain syystä lippis päässä heti paremman näköinen?

Vierailija
424/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko harva osallistuja kykenee tuottamaan ymmärrettävää ja selkeää puhetta. Jatkuva tietsä niinku vibes sillee finglishin mongerrus vaatisi tekstityksen tai tulkkauksen, että siitä saisi mitään selkoa. Miehistä Lassi vaikuttaa kirkkaasti selkeimmältä ulosannissaan.

Tähän saa tekstityksen katsomon kautta.

Vierailija
425/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi jo!

Vierailija
426/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko harva osallistuja kykenee tuottamaan ymmärrettävää ja selkeää puhetta. Jatkuva tietsä niinku vibes sillee finglishin mongerrus vaatisi tekstityksen tai tulkkauksen, että siitä saisi mitään selkoa. Miehistä Lassi vaikuttaa kirkkaasti selkeimmältä ulosannissaan.

Tästä olen täysin samaa mieltä. Lassi osaa vammastaan huolimatta hienosti sanoittaa tunteitaan ja ajatuksiaan. Muut voisivat ottaa hänestä oppia.

Vierailija
427/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vera on kaunein naisista, hänessä on ihan kansainvälisen mallin näköä ja tasoa

Kaunis on. Veikkaan kuitenkin, että kv mallitoimistot laittaisivat hänet vielä kiristämään dieettiä. Samoin tämänhetkinen pari romahduttaa "tasoa".

Miten niin romahduttaa tasoa? Päin vastoin, tuollaiselle mallinaiselle, jolla on ilmiselvä kansainvälinen look, sopii myös kansainvälisen näköinen ja oloinen mies, ovat heittämällä paras pari tuolla💞.

Onko sinulle ainoa kansaivälisen näköinen ihminen afrikkalainen?

Vierailija
428/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka jakso vasta katsottu, mutta siis haluaako kaikki naiset nykyään tumman miehen? Tuntu vähän pahalta, kun muut miehet jäi ilman ja seurasi vierestä

No tuskinpa juuri ihonväri oli se ykkösasia! Vaan ulkonäkö (=kasvonpiirteet, vartalo) ja ensivaikutelma (itsevarmuus, huumori, leikkisyys, hymy, tms). Ja ehkä Henryllä oli myös hyvät suutelutaidot, hänhän pussaili ennen ekaa parinvalintaa aika monen kanssa.

Outoa, miten jotkut kommentoijat täällä näkee pelkän ihonvärin ja vetää siitä mitä kummallisimpia johtopäätöksiä. 

Toiset tytöt kiertää kaukaa jääkiokkoilijat, toiset kiertää tummat pojat. Johtopäätösten veto ei välttämättä johdu suoraan ihonväristä.

Itse vierastan tummia poikia siksi, kun lähes kaikki luulee olevansa joitakin räppäreitä.

Lisäksi oma

Minulle on tärkeää, että kumppanin ominaishaju ei ärsytä. Tummat haisevat kummalle, en voisi olla tästä syystä heidän lähellään (yksi monista kriteereistä).

Vierailija
429/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kikkelinroplaaja-Henri" :D Kannattais varmaan hankkia Black Horset kuten harmaapartainen setä mainoksessa neuvoo.

Vierailija
430/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on. Veikkaan kuitenkin, että kv mallitoimistot laittaisivat hänet vielä kiristämään dieettiä. Samoin tämänhetkinen pari romahduttaa "tasoa".

Miten niin romahduttaa tasoa? Päin vastoin, tuollaiselle mallinaiselle, jolla on ilmiselvä kansainvälinen look, sopii myös kansainvälisen näköinen ja oloinen mies, ovat heittämällä paras pari tuolla💞.

Minusta myös Benkku on kansainvälisen näköinen ja jopa malliainesta.  Olisi parempi valinta.

Vierailija
431/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin se Henry pitäisi laittaa puheopetukseen. Vähemmän täytesanoja ja selkeämmin ja suoremmin ydinviesti esille.

Vierailija
432/8799 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää kansainvälisen näköinen? :D

Vierailija
433/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että noi Peppinaan kohdistuvat vihakommentit villalla on otettu esiin somessa, varsinkin TikTokissa. Joosuaa cancellataan aika nopeasti ja olen nähnyt parin julkkiksenkin ottavan kantaa.

Vierailija
434/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle ainoa kansaivälisen näköinen ihminen afrikkalainen?

Ei, minulle ei maanosalla tai ihonvärillä ole mitään väliä, otan aina ihmisen ihmisenä, toisin kuin te rasset, joille ihmisen ihonvärikin on ongelma😢.

Vierailija
435/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosuan kommentit oli typeriä mut tota vähän ihmettelin et jos Peppinalle syömis-kommentit menee noin ihon alle niin miksi hän sit ite alkoi ylipäätään puhua syömisestä ollenkaan? Juttu on kuitenkin se et vaikka Joosua teki väärin, niin noita Joosuan kommentteja ei olis ikinä tullut jos P ei olis alkanut puhua syömisestä?

Vierailija
436/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas lättänöitä muijia mukana.

Vierailija
437/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Peppinaa koeteltiin...

Peppina: Oon syöny vähän iltapalaa

Joosua: Sä näytät vähän siltä

Peppina: Mun nahka on sika paljon paksumpi ku lähen täältä pois

Joosua: Kyllä tolla syömisellä

Naurettavaa käytöstä 30-vuotiaalta aikamieheltä. Voiko nin hölmö ollakaan, ettei ymmärrä tuollaisella loukkaavansa? Itse näen punaista tuollaisista Joosuan ja Benjaminin kaltaisista "läpänheitoista". Ei ole ok, koskaan!

Vierailija
438/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia vaikutti alkuun pirtsakalta, mutta onkin itsekeskeinen ja lapsellinen, eikä muiden tunteista piittaa. Toivottavasti nolottaa katsoa jaksoja jälkikäteen, minulle ainakin iski valtava myötähäpeä. Käyttäytyy kuin esiteini 23v nainen.

Vierailija
439/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuttipullo noilla on koko ajan mukana?

Vierailija
440/8799 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia vaikutti alkuun pirtsakalta, mutta onkin itsekeskeinen ja lapsellinen, eikä muiden tunteista piittaa. Toivottavasti nolottaa katsoa jaksoja jälkikäteen, minulle ainakin iski valtava myötähäpeä. Käyttäytyy kuin esiteini 23v nainen.

Mä tykkäsin tästä ylläristä kun Mickey joutui lähtemään. Oikein Emilialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi