Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
4081/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin vaikuttaa myös bändinsä tiktokeissa ikävältä ja ylimieliseltä tyypiltä. Toivottavasti nuoret naiset osaavat nyt varoa kun tuo on näytetty valtakunnan tv:ssä. Aluksi oli hämmentävää kuulla että hän todella täyttää seuraavaksi 30v, vuosia on kertynyt, aikuisuutta ei niinkään. Toki voi toivoa että tämä sarjan myötä saatu kritiikki ja negatiivinen palaute nopeuttaa hänen kasvuprosessiaan. 

Ei sen palautteen saaminen varmasti ole helppoa - ajattelen kuitenkin hän ansaitsee saada nenilleen. Ikävä tietysti sanoa näin, mutta ei voi mitään, niin kuitenkin ajattelen

Vierailija
4082/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi noi uudet tyypit. 

Niinpä. Venlakin vaikuttaa tosi kiltiltä ihmiseltä ja jäänyt tuolla aivan näkymättömäksi. 

Onneksi sentäs ovat Joosusan kanssa kavereita ja juttelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Joosua  on minusta saaren paras mies. Pisteet nousee. 

Siis sama mies joka nälvi yhtä naisista tämän syömisestä ja kropasta? Ookoo.

Tää on jännä. Joosuan alku oli järkyttävä, mut sen jälkeen on ollut ihan eri mies. Mikä on totuus?

Voiko olla, että oikeasti se toksinen ruokapuhe oli vain jätkäroolia ja törkyhuonoa läppää, eikä aidosti tarkoittanut loukkaavasti?

Kyllä ne läpät usein silti vaan jostain tiukassa olevista asenteista kumpuaa.

Vierailija
4084/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Venlakin vaikuttaa tosi kiltiltä ihmiseltä ja jäänyt tuolla aivan näkymättömäksi. 

Jos nyt Julia tulisi tuonne, kävisi samoin.  Nämä hiljaisemmat, hyväkäytöksiset tytöt jäävät tuolla ihan seinäkukkasiksi. Myös sympaattinen, viehättävä  Emma kuului tähän joukkoon. 

Ulkonäkö vaikuttaa myös. Venla ei ehkä ihan sopivin siinä mielessä tähän formaattiin, vaikka minusta hyvin nätti onkin. Samoin nämä pari uutta jäbää. Täytyy olla tietyn muodin mukainen ja todella laittautunut, niin miehenä kuin naisena tuolla.

Venla on minusta todella nätti, ihanat hymykuopat ja suloiset kasvot, hyvä kroppa jne. Mutta tuolla näköjään meikataan kunnon sotamaalaukset ja ollaan käytökseltä rohkeita ja ulospäinsuuntautuvia. Julia löysi parin hyvin alussa. Nyt olisi vaikeuksissa tuolla.

Vierailija
4085/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Alina saanut yhtään ruusua tai omenaa? Talon väki taitaa tietää jotain mitä me katsojat emme 🤔

Niinpä, tämä tuli mullekin mieleen. Peppina sen sijaan sai useita, jopa Millalta <3

Vierailija
4086/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Alina saanut yhtään ruusua tai omenaa? Talon väki taitaa tietää jotain mitä me katsojat emme 🤔

Niinpä, tämä tuli mullekin mieleen. Peppina sen sijaan sai useita, jopa Millalta <3

Siinä taisi tietää sekä Milla että Peppina että tässä pelataan. 

Vierailija
4087/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instan perusteella Peppinakin on nyt ottanut täytettä huuliin.

Vierailija
4088/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Patrickista tykätä täällä palstalla? Limaiseksi on haukuttu, onko jotain muitakin argumentteja? Mun mielestä hän on kiva eikä ole toiminut väärin, kiimanen varmasti on mutta ei kai se ole syy palstalaisten tuomitaan?

t: 37v nainen

Vierailija
4089/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Joosua  on minusta saaren paras mies. Pisteet nousee. 

Siis sama mies joka nälvi yhtä naisista tämän syömisestä ja kropasta? Ookoo.

Tää on jännä. Joosuan alku oli järkyttävä, mut sen jälkeen on ollut ihan eri mies. Mikä on totuus?

Voiko olla, että oikeasti se toksinen ruokapuhe oli vain jätkäroolia ja törkyhuonoa läppää, eikä aidosti tarkoittanut loukkaavasti?

Kyllä ne läpät usein silti vaan jostain tiukassa olevista asenteista kumpuaa.

Varmasti näinkin, mutta ei automaattisesti aina. Joskus joku vaan möläyttää jotain typerää ennen kuin ajattelee miltä se kuulostaa ääneen sanottuna. Niin se vaan menee et me ihmiset ollaan erehtyväisiä. Joosua ei oo antanut itestään mitään kusipään kuvaa, vaikka alku menikin penkin alle. En jaksa uskoo et ois mikään mulkku. Sen someakin ku seuraa (ig) niin aika iso ja kirjava kaveripiiri sillä on, jota tuskin olisi jos hän ois ihan idiootti asenteiltaan ja käytökseltään. Kuten sanoin, fiksukin tyyppi voi tehdä emämunauksen ihan vaan ajattelemattomuuttaan. 

Vierailija
4090/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt Julia tulisi tuonne, kävisi samoin.  Nämä hiljaisemmat, hyväkäytöksiset tytöt jäävät tuolla ihan seinäkukkasiksi. Myös sympaattinen, viehättävä  Emma kuului tähän joukkoon. 

Emmalla oli oudot silmät. Toinen oli puolet pienempi ja jotenkin kiinni.

Vierailija
4091/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, jos noista ei mitään oikeita pareja synny. En usko edes, että villassa tunteita teeskennellään, vaan tuo lähes virikkeetön ympäristö, maataan aurinkotuoleissa, valinnanvaraa on vähän, todellisuus hämärtyy. Pakko pariutua jonkun kanssa. Tunteita koetaan varmaan jossain määrin aidostikin, mutta ajatelkaa, kun noille pareille koittaa vapaus ja arki. Koko villakupla puhkeaa, on omat sosiaaliset ympyrät kaikilla, on mahdollisuus tavata muita ihmisiä jne. Kun ulkomaailma avautuu, heitetään hellät hyvästit ja jokainen jatkaa omaan suuntaansa, on mun veikkaus. Jopa Henrillä ja Julialla. 

He kyllä taitavat onnekseen olla edelleen yhdessä <3

Vierailija
4092/8799 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kausi. Sami Kuronen tuonne soittelemaan gongia.

Vierailija
4093/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Ei nyt yhtäään ole mulle uskottavaa Veralta tuo Joosuan varmistelu parikseen tuolla (mun mielestä) teennäisellä kiinnostuksella. Vera vaikuttaa jo täysin epätoivoiselta. Joku on löydettävä ja on nyt "kiinnostunut" Joosuasta :/

Vierailija
4094/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin itse aiheuttaa ristiriitaisella käytöksellään sen, että Peppinan on vaikea luottaa ja ymmärtää, mitä Benjamin oikeasti tarkoittaa. 

Peppina on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään. Niin se on, vaikka hänen mielestään vika on aina muissa.

Voiko joku täällä muka oikeasti väittää, että Benjamin toimii fiksusti saati että vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta? Joo ei! 

Vierailija
4095/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taisi tietää sekä Milla että Peppina että tässä pelataan. 

Mulle ei nyt avautunut ollenkaan, mitä peliä tässä oli, jos Milla antoi Peppinalle ruusun? 

Vierailija
4096/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyvideossa Peppina kertoo opiskelevansa kasvatustieteitä Joensuussa.  Kävin kurkkaa hänen instaa ja siellä hän on näyttelijä, juontaja ja sisällöntuottaja.

Vierailija
4097/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin itse aiheuttaa ristiriitaisella käytöksellään sen, että Peppinan on vaikea luottaa ja ymmärtää, mitä Benjamin oikeasti tarkoittaa. 

Peppina on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään. Niin se on, vaikka hänen mielestään vika on aina muissa.

Siis näinhän nää toksiset suhteet toimii. Gaslightataan ja sekoitetaan sen toisen osapuolen pää ettei hän enää tiedä mikä on totta ja mikä ei, ja esitetään hyvää jätkää kaikille muille mikä Benkulta kyllä onnistuu koska on positiivinen tyyppi ulospäin, ja saadaan se toinen osapuoli näyttämään sekopäältä koska se reagoi inhottaviin asioihin mitä sille tehdään ja toistuviin rajojen ylityksiin. Haloo nyt valot päälle.

Vierailija
4098/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosua erottuu tuolta joukosta kyllä todella. Muut vielä poikia, hän miehinen mies. Ulkoisesti hyvin komea, mutta löytyy myös iso määrä sisäistä varmuutta ja jämäkkyyttä. 

Vierailija
4099/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näinhän nää toksiset suhteet toimii. Gaslightataan ja sekoitetaan sen toisen osapuolen pää ettei hän enää tiedä mikä on totta ja mikä ei, ja esitetään hyvää jätkää kaikille muille mikä Benkulta kyllä onnistuu koska on positiivinen tyyppi ulospäin, ja saadaan se toinen osapuoli näyttämään sekopäältä koska se reagoi inhottaviin asioihin mitä sille tehdään ja toistuviin rajojen ylityksiin. Haloo nyt valot päälle.

Siis just näin!! Oon tosi hämmästynyy, että eikö ihmiset oikeasti nää tuota Benjaminin todella epätervettä toimintaa? 

Vierailija
4100/8799 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne muut sen tuolla huomaa missä mennään, mutta eivät sano mitään, koska Benkku haluaa voittaa. Eivät siis uskalla.