Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Joosua on minusta saaren paras mies. Pisteet nousee.
Siis sama mies joka nälvi yhtä naisista tämän syömisestä ja kropasta? Ookoo.
No eihän nälvinyt. Oli huono läppä väärässä paikassa. Se ois varmaan heittäny saman siellä jollekin äijällekin jos ois tilanne menny niin. Nää suurentelija on kyl hiton raskaita. Kukaan ei sano mitään kun Henry sanoi Millalle et se haisee pahalle, koska Milla ei alkanut itkeen ja loukkaantunut. Miettikääpä kun Benjamin heittäis tommosen Peppiinalle, niin ihan satavarmasti nousis haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jengi ignooraa täysin sen, että Emiliakin sitä keskustelua siinä nostatti eikä Peppiina. Ja ei kenenkään pitäisi kyllä toisten kokoa kysellä ja kommentoida etenkään kun toinen sanoi, ettei ole varamekkoa. Mikä pointti sen jälkeen kokoa kysellä. Vaikka en Peppiinanna närkästyisi moisesta koska hänellä on ihan hyvä kroppa.
Mikä pointti on tarjota mekkoa, jos sitä ei edes ole? Alinakin tuossa olisi hyvin voinut loukkaantua, koska Peppina tarjoaa hänelle omia XL vaatteitaan.
Et ole varmaan koskaan XL kokoista ihmistä nähnyt.
Koot on kyllä muuttuneet vuosikymmenien saatossa. Nykyisin kaikki on isompia, eli entinen XL on nykyisin M.
kasarinuori
Vierailija kirjoitti:
Peppiina....hänellä on selkeästi tosi huono itsetunto ja muutenkin olisi ehkä hyvä jutella jonkun ammattilaisen kanssa tuosta epänormaalista mustasukkaisuudestaan ja huomionkipeydestään 🥴 Hänen pitäisi oppia hyväksymään ja kokemaan itsensä rakastamisen arvoiseksi ennen kuin voi onnistua parisuhteessa. Benkku luultavasti kestää vain voittorahat mielessään 🤔
Siellä on psykologi käytettävissä, että saa apua, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Benjamin on niin ketku ja vain pelaa Peppinan tunteilla, että se saa Peppinan ihastuksissaan toimimaan hassusti. Been there done that, vaikka en normaalisti toimi yhtään samalla tavalla kuin erään ku5ipään kanssa aikoinaan käyttäydyin. Benjamin on kävelevä redflag.
Peppinan touhussa ei ole mitään hassua. Manipulointia ja ilkeyttä sen sijaan löytyy.
Käy sääliksi noi uudet tyypit.
"Hän (P) itse tekee omassa päässään asioista ongelmia."
Sen lisäksi hän myös aina ratkaisee nämä ongelmat omilla päätelmillään, ja tulee sitten koppiin vakuuttelemaan meidätkin, miten Benkku on kuitenkin niin ihana ja rakastaa häntä.
Eli aikamoista narratiivin tekoa ensin surun syövereihin, ja sieltä sitten taas onnelaan. Raskasta hänelle itselleenkin.
Eikö Alina saanut yhtään ruusua tai omenaa? Talon väki taitaa tietää jotain mitä me katsojat emme 🤔
Nyt on pakko sanoa, että tuo naispuolinen selostaja-juontaja on uskomattoman huono työssään, jossa olisi tarkoitus olla hauska. Oli niin paljon viihdyttävämpää ekoilla kausilla, kun oli se hulvaton juontaja. Riku Sottinen ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä. Joosuan alku oli järkyttävä, mut sen jälkeen on ollut ihan eri mies. Mikä on totuus?
Voiko olla, että oikeasti se toksinen ruokapuhe oli vain jätkäroolia ja törkyhuonoa läppää, eikä aidosti tarkoittanut loukkaavasti?
Vierailija kirjoitti:
Benjamin itse aiheuttaa ristiriitaisella käytöksellään sen, että Peppinan on vaikea luottaa ja ymmärtää, mitä Benjamin oikeasti tarkoittaa.
Peppina on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään. Niin se on, vaikka hänen mielestään vika on aina muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin itse aiheuttaa ristiriitaisella käytöksellään sen, että Peppinan on vaikea luottaa ja ymmärtää, mitä Benjamin oikeasti tarkoittaa.
Peppina on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään. Niin se on, vaikka hänen mielestään vika on aina muissa.
Kyllä. Mutta ei Benkun pelaaminen tilannetta auta tai helpota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppina on ihan vapaa lopettamaan "suhteen".
Vierailija kirjoitti:
Tuo kun Benjamin kutsui Peppiinaa mussukaksi ja mutristeli hänen poskiaan/suutaan näytti enemmänkin joltain kiusanteolta ja ärsyttämiseltä.
Minusta Benjamin on alusta asti sanonut ja tehnyt tarkoituksella epäkunnioittavia juttuja ja tarkkaillut tunteettomana ja huvittuneena Peppiinan reaktioita niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä. Joosuan alku oli järkyttävä, mut sen jälkeen on ollut ihan eri mies. Mikä on totuus?
Voiko olla, että oikeasti se toksinen ruokapuhe oli vain jätkäroolia ja törkyhuonoa läppää, eikä aidosti tarkoittanut loukkaavasti?
Miksi ei vois olla näin? Mä oon ihan varma et noi on kaikki tuola ihan ok tyyppejä eikä kukaan möläyttelijä oo oikeesti mikään k***pää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Alina saanut yhtään ruusua tai omenaa? Talon väki taitaa tietää jotain mitä me katsojat emme 🤔
No eihän siellä kukaan uskaltanut toimia tehtävänannon mukaan. Ihme vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Venlakin vaikuttaa tosi kiltiltä ihmiseltä ja jäänyt tuolla aivan näkymättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppina on ihan vapaa lopettamaan "suhteen".
Benjamin samoin. Minusta kyllä tuntuu, että tajuamme Peppistä paremmin pelaamisen ihan siksikin, kun näemme miten juttelee pojille ja muille tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Venlakin vaikuttaa tosi kiltiltä ihmiseltä ja jäänyt tuolla aivan näkymättömäksi.
Jos nyt Julia tulisi tuonne, kävisi samoin. Nämä hiljaisemmat, hyväkäytöksiset tytöt jäävät tuolla ihan seinäkukkasiksi. Myös sympaattinen, viehättävä Emma kuului tähän joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt Julia tulisi tuonne, kävisi samoin. Nämä hiljaisemmat, hyväkäytöksiset tytöt jäävät tuolla ihan seinäkukkasiksi. Myös sympaattinen, viehättävä Emma kuului tähän joukkoon.
Ulkonäkö vaikuttaa myös. Venla ei ehkä ihan sopivin siinä mielessä tähän formaattiin, vaikka minusta hyvin nätti onkin. Samoin nämä pari uutta jäbää. Täytyy olla tietyn muodin mukainen ja todella laittautunut, niin miehenä kuin naisena tuolla.
Noo, hän on ollut suuri futari rapakon takana, niin enkkuu sit vaan osaa enää.