Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Rumat tatskat Peppinalla. Epäsuhta pari jotenkin myös Benjaminin kanssa. Peppina ei yhtään taiteellisen oloinen.
Aika mitään sanomatonta porukkaa saarella, parhaat lähti kotiin vain bimpot jäi.
Vierailija kirjoitti: Lapsellista leikkiä, ilmankos miehinen mies M Parikka jätti pestin ja moisen hiekkalaatikon.
Mikko Parikka ole koskaan juontanut Love Islandia
Emilia ja Lassi. Ei sovi yhtään.
Oot niiiin kateellinen. Luuseri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilläkävelyä perzebikineissä kirkkaassa auringonpaisteessa..... kivasti näkyy sellut. Ei ehkä niin imartelevaa.
Minä taas katsoihn ihaillen et wau miten taitava ja urheilullinen, ja vielä helteessä.... En nähnyt sellua, olisiko pitänyt katsoa tarkemmin.
Katso ihmeessä uudelleen. Hyllyvät raejuustopakarat eivät voi jäädä huomaamatta. En tiedä miksi pitää jalkoväliään levitellä bikineissä tuolla tavalla.
Oot niiin kateellinen. Noloa :D
Vierailija kirjoitti: Lapsellista leikkiä, ilmankos miehinen mies M Parikka jätti pestin ja moisen hiekkalaatikon.
Ei vaan Mikko ei päässyt enää saarelle, koska mustis vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nää sopii. Lassi on pieni söpö mies pienelle söpölle lapsenpyöreälle Emilialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilläkävelyä perzebikineissä kirkkaassa auringonpaisteessa..... kivasti näkyy sellut. Ei ehkä niin imartelevaa.
Minä taas katsoihn ihaillen et wau miten taitava ja urheilullinen, ja vielä helteessä.... En nähnyt sellua, olisiko pitänyt katsoa tarkemmin.
Katso ihmeessä uudelleen. Hyllyvät raejuustopakarat eivät voi jäädä huomaamatta. En tiedä miksi pitää jalkoväliään levitellä bikineissä tuolla tavalla.
Oot niiin kateellinen. Noloa :D
LOL - Todellakin, Sinäpä sen sanoit :DDDD Haluan myös raejuustopyllyn, puttepossuposket sekä ihania tussipiirrostatuointeja sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Aika mitään sanomatonta porukkaa saarella, parhaat lähti kotiin vain bimpot jäi.
"El Bimpo on vain mies..........."
Vera on kaunein naisista, hänessä on ihan kansainvälisen mallin näköä ja tasoa
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on. Veikkaan kuitenkin, että kv mallitoimistot laittaisivat hänet vielä kiristämään dieettiä. Samoin tämänhetkinen pari romahduttaa "tasoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä, peruspalstamammalle hän on varmaan hoikka ja mallitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nää sopii. Lassi on pieni söpö mies pienelle söpölle lapsenpyöreälle Emilialle.
Tatuoinnit pois niin saattais ollakin söpö.
Melko harva osallistuja kykenee tuottamaan ymmärrettävää ja selkeää puhetta. Jatkuva tietsä niinku vibes sillee finglishin mongerrus vaatisi tekstityksen tai tulkkauksen, että siitä saisi mitään selkoa. Miehistä Lassi vaikuttaa kirkkaasti selkeimmältä ulosannissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on. Veikkaan kuitenkin, että kv mallitoimistot laittaisivat hänet vielä kiristämään dieettiä. Samoin tämänhetkinen pari romahduttaa "tasoa".
Miten niin romahduttaa tasoa? Päin vastoin, tuollaiselle mallinaiselle, jolla on ilmiselvä kansainvälinen look, sopii myös kansainvälisen näköinen ja oloinen mies, ovat heittämällä paras pari tuolla💞.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen katsonut kaikki Suomen LI-kaudet, ensimmäistä lukuun ottamatta, ja muistan kyllä suurimman osan osallistujista edelleen, vaikken heistä ketään seuraa somessa. Joidenkin nimet pitää ehkä tarvittaessa tarkistaa, mutta kasvot, luonteet ja tapahtumat muistan hyvin."
Tuo jos mikä on red flag :O Eikö sinulla tosiaan ole muuta elämää?
Miten niin red flag ja ei ole muuta elämää? Aika monella on tapana katsoa ohjelma/sarja alusta loppuun. Millä tavalla ei ole elämää? Juurihan kirjoitin, etten edes seuraa ketään LI-osallistujaa somessa, mitä taas tekee moni innokkaampi sarjan fani. Se, että minulla on hyvä muisti, ei tarkoita sitä ohjelma veisi kaiken vapaa-aikani, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Eka jakso vasta katsottu, mutta siis haluaako kaikki naiset nykyään tumman miehen? Tuntu vähän pahalta, kun muut miehet jäi ilman ja seurasi vierestä
No tuskinpa juuri ihonväri oli se ykkösasia! Vaan ulkonäkö (=kasvonpiirteet, vartalo) ja ensivaikutelma (itsevarmuus, huumori, leikkisyys, hymy, tms). Ja ehkä Henryllä oli myös hyvät suutelutaidot, hänhän pussaili ennen ekaa parinvalintaa aika monen kanssa.
Outoa, miten jotkut kommentoijat täällä näkee pelkän ihonvärin ja vetää siitä mitä kummallisimpia johtopäätöksiä.
Ihanaa tähän saa tekstityksen . Sössötyksen varalle , jee !!
Lapsellista leikkiä, ilmankos miehinen mies M Parikka jätti pestin ja moisen hiekkalaatikon.