Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Henry lähti toksisesta suhteesta. Vera on niin uuvuttava, raskasta katsottavaakin.
Tämä on niin totta! Vera on liian analyyttinen ja raskas. Osaa keskustella niin että kenessäkään ei ole mitään vikaa ja kaikki on fine. Mutta se kuulostaa jotenkin täysin teennäiseltä ja opetellulta. Hänen soisi lähtevän jo kotiin.
Nyt pikkusen enemmän kossua kehiin ja kunnon bileet, niin saatais nähdä ja kuulla mitä parit on oikeesti toisistaan mieltä. Tämähän on peli, jonka voi voittaa myös feikkaamalla.
Onneksi tätä sarjaa ei ole tehty kossun voimalla ja siksi tätä on kiva seurata. 😍
Näitä kossu hörhöjä näkee viikonloppuisin ihan tarpeeksi baaritiskillä notkumassa ja temppareissa ( joka on muuten aivan ala-arvoinen ohjelma).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mikä olisi soveliaampi tapa vastata ihmiselle, joka tarjoaa XS-kokoiselle omia L/XS-koon vaatteitaan? Miten sanoa hienovaraisesti ja loukkaamatta, että ne näyttää ehkä liian isolta sen toisen päällä..?
Mä oon ite ollut samassa tilanteessa... Toki mulla pitää olla paita XL ihan vaan rintojen takia, muuten sitten oon M/L kokoinen... Mutta asiaan: mulla on kaveri joka on ehkä M/L yläosastaan, ja se koittaa kovasti mun kaapilta löytää päälle pantavaa, joten oon sanonut aivan suoraan, että alaosa voi mennä kyllä, mutta yläosa ei vaan sovi, kun mulla on enemmän rintavarustusta, jonka takia pitää ostaa isompaa paitaa päälle.
Se on ihan asenne kysymys miten nää ottaa, ite oon aivan tietoinen omasta yläkropan mallista, että ei nyt ihan hirveästi hetkauta, jos joku tulee täräyttämään että oon isompi. S
Miksi noi muijat jää supattamaan keskenään ????
Miksi Bettina ei sanonut suoraan Alinalle mikä mättää. Onko se niin vaikeaa aukaista suunsa ja sanoa sanottavansa takaisin.Alinakin voisi tehdä oivalluksen käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Henry lähti toksisesta suhteesta. Vera on niin uuvuttava, raskasta katsottavaakin.
"En kaipaa vierelleni prinsessaa, tiedän ongelmia niistä saa..." kyllä Popedan Pate tiesi
Seiskan uutisjutun mukaan Alinan kommentti Peppinalle meni näin (kun Peppinalla ei ollut punaista mekkoa lainata): "Ei mitään. En tiedä, ollaanko samankokoisia, että se olisi mennyt minulle muutenkaan. Mitä sä yleensä käytät? Mulla on XS. Onko sulla S? Alina tiedustelee."
Eikö tuo ole pikemminkin imartelevaa, jos Alina erehtyi luulemaan Peppinan olevan kokoa S?
Vierailija kirjoitti:
Seiskan uutisjutun mukaan Alinan kommentti Peppinalle meni näin (kun Peppinalla ei ollut punaista mekkoa lainata): "Ei mitään. En tiedä, ollaanko samankokoisia, että se olisi mennyt minulle muutenkaan. Mitä sä yleensä käytät? Mulla on XS. Onko sulla S? Alina tiedustelee."
Eikö tuo ole pikemminkin imartelevaa, jos Alina erehtyi luulemaan Peppinan olevan kokoa S?
Ihan normaalia puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mikä olisi soveliaampi tapa vastata ihmiselle, joka tarjoaa XS-kokoiselle omia L/XS-koon vaatteitaan? Miten sanoa hienovaraisesti ja loukkaamatta, että ne näyttää ehkä liian isolta sen toisen päällä..?
Mä oon ite ollut samassa tilanteessa... Toki mulla pitää olla paita XL ihan vaan rintojen takia, muuten sitten oon M/L kokoinen... Mutta asiaan: mulla on kaveri joka on ehkä M/L yläosastaan, ja se koittaa kovasti mun kaapilta löytää päälle pantavaa, joten oon sanonut aivan suoraan, että alaosa voi mennä kyllä, mutta yläosa ei vaan sovi, kun mulla on enemmän rintavarustusta, jonka takia pitää ostaa isompaa paitaa päälle.
Se on ihan asenne kysymys miten nää ottaa, ite oon aivan tietoinen omasta yläkropan mallista, että ei nyt ihan hirveästi hetkauta, jos joku tulee täräyttämään että oon isompi. Se on mitä se on, kehokuva pitää olla itselle hyvi
Eihän tuo ollut yhtään sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Suvi Minkkinen näköjään tuolla,vai onko sisko
Venlassa on kyllä paljon samaa näköä, tuli samaa mieleen! :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole vähän sama juttu, jos esim. Joosua loukkaantuisi, jos saarelle tullut uusi nuori mies kysyisi Joosuan ikää ja veikkasi hänen olevan n. vuoden häntä vanhempi, veikaten vaikka 25-vuotiaaksi. Ja Joosuahan on siis 30 ja näyttää 40. 🤭 Eli eikös se mielummin ilahduta, jos joku veikkaa ikää tai vaatekokoa todellisuutta pienemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoititko tummempaa Alinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan asenne kysymys miten nää ottaa, ite oon aivan tietoinen omasta yläkropan mallista, että ei nyt ihan hirveästi hetkauta,
Bettina :DDDDDDDDDDd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoititko tummempaa Alinaa?
Sori, sekoilinkin itse. En tiedä kuka Suvi Minkkinen on, sekoitin nimen siis ex-missi Suvi Miinalaan. Haen takkini.
Veran glamour alkaa murentua toden teolla. Hän ehkä sopii kauniisiin kuviin, mutta livenä häntä ei jaksa kukaan.
Verneri oli heti paljon komeampi parinvalinnassa t-paita ja farkut päällä. MIksi molemmilla tulokasmiehillä oli ne järkyttävät pappapaidat päällä tullessaan?
Siis miksi Bettina suuttui siitä, että XS-kokoinen Alina veikkasi hänen vaatekookseen S:ää??
Miettikääs mikä myrsky olisi revennyt, jos Alina olisi veikannut L:ää tai XL:ää...
Vierailija kirjoitti:
Verneri oli heti paljon komeampi parinvalinnassa t-paita ja farkut päällä. MIksi molemmilla tulokasmiehillä oli ne järkyttävät pappapaidat päällä tullessaan?
Mutta eikös nykynuorison mielestä pillifarkut ole niin out ja kamala tylimoka? Itsehän käytän uskollisesti vuosikymmenestä toiseen pillifarkkujani trendien oikuista välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto on Bettina?
Ilmeisesti Peppina. :D On muuten kaunis nimi tuo Bettina. En ole aiemmin tullut ajatelleeksi.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan asenne kysymys miten nää ottaa, ite oon aivan tietoinen omasta yläkropan mallista, että ei nyt ihan hirveästi hetkauta, jos joku tulee täräyttämään että oon isompi. S
Mä en oo ottanut kantaa siihen, etteikö Peppina olisi siitä loukkaantunut, vaan sanoin että pitää olla tietoinen omasta kehostaan, osa tietää osa ei. Toki jos oikein hätätilanne tulee, niin voi myös isompikokoista vaatettakin käyttää, sitä pystyy hyvin esim vyöllä pelaamaan jos lähtee nyt aivan täysin pilkkua viilaamaan... Mutta fakta on se, että Alinan ei olisi tarvinnut siihen enää lähteä mitään pätemään tai sanomaan ilkeästi takaisin, kun kerran mitään vaihtoehtoista asua ei olisi ollut. Aivan sama, jos olisi tilanne, että mekko olisi ollut, niin asian olisi voinut muotoilla, että mieluummin käyttää omia vaatteita, ettei halua kulkea muiden vaatteissa, siihen ei tarvitse kokoa ruveta vetämään mitenkään päin.
Muutenkin tässä keskustelussa on hyvin paljon ruodittu sitä, että millaiset reidet tai mahat tai milloin mikäkin on.. Miksei jokainen voi vaan olla oma itsensä. Ei kaikille sama maku natsaa ja se on hyvä, niin jokaiselle löytyy joku kumppani. Joku tykkää naisesta, joka on lauta, joku haluaa että on rintaa, joku haluaa että on persettä. Joku haluaa bodaaja-miehen, joku haluaa että on vähän mahaa... Joten jos lähdetään arvostelemaan toisten ulkonäköä, niin pidetään huoli, että on ite aivan hemmetin täydellinen... Luulen et kukaan ei tota kriteeriä täytä, joten annetaan muidenkin olla rauhassa. Ei varmasti tunnu hyvältä lukea, kun täällä ilkutaan jonkun huulille / tisseille / reisille etc.
Miksi näistä Love Island Suomen osallistujien sanomisista tulee tällä kaudella ihan kauheat kohut, valtamediaa myöten? Ne paisuvat somessa ja julkkiksetkin ottavat niihin kantaa. Ei kai asukkaiden heittoihin ole aiemmilla kausilla näin herkästi tartuttu? Aina kun joku sanoo pienenkin kyseenalaisen kommentin tai vitsin ja joku villalainen pahoittaa mielen, se nostetaan isoksi uutiseksi. Onko ihmiset nykyään paljon herkempiä vai onko tällä kaudella vaan huonommin käyttäytyviä saarelaisia?
Peppinahan tuossa muka oletti, että Alina käyttäisi yhtä suuria kokoja kuin Peppina. Hänhän tässä ei ole tietoinen omasta kropan mallista ja koosta. Häntähän nimenomaan hetkautti ihan pelkkä tosiasia.