Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko juoruja tästä viikosta? Erityisesti B&P parista ja H&V + M kolmiodraamasta?
Jos kiinnostaa, niin kannattaa lukea ketjusta tänään aamulla /aamupäivällä kirjoitetut viestit. Silloin kun ennakkojaksojen katsojat on kertoneet viikon tapahtumista.
Ei sieltä oikein irronut mitään. Onko tulossa tylsä viikko
No sitten varmaan oli tylsä viikko, jos ei irronnut mitään.
Itse löysin maininnat riidasta, joka syntyi kun Benkku halasi pelissä Alinaa, joka oli juuri tölväissyt Peppinaa hänen koosta, sviitistä ja seksistä (Peppina ratsasti), ja siitä, että Julia ja Emppu epäili P&B:n suhteen aitoutta.
Ja toisen kysymäsi aiheen osalta löysin maininnat H&V:n erosta, Millan ja Henryn flirttailuista ja lähentymisestä, Veran iskemisestä silmänsä Joosuaan, joka kuulemma pelkää vähän Veran hyökkäävyyttä.
Ja parinvalinnoista: P&B jatkaa parina, Joosua valittiin Venlan pariksi ja Vera valitsi Patrikin pariksi.
En muista oliko heistä vielä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että jos Verneri vähän petraa suullista ulosantiaan, niin hän on täydellinen pakkaus. Kukapa ei haluaisi palomies-vapaaottelijaa. On mies ainakin fyysisesti terässä.
Minä en haluaisi. Vapaaottelu on itselle iso turn off.
Niinpä. Ylipäänsä huonoja kokemuksia miten noilla tappelulajien harrastajilla voi napsahtaa päässä. Etenkin ammattilaisilla isona tekijänä otteluita varten vedettävät mömmöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mikä olisi soveliaampi tapa vastata ihmiselle, joka tarjoaa XS-kokoiselle omia L/XS-koon vaatteitaan? Miten sanoa hienovaraisesti ja loukkaamatta, että ne näyttää ehkä liian isolta sen toisen päällä..?
Eihän siihen olisi tarvinnut vastata mitään, kun ei ollut mekkoa lainatakaan.
Tämä! Alina on sivistymätön urpå
Patrik ja Emilia sitä kiihkeätä vetovoima jatkuvasti. Peppiina ja Benjamin on sitä tykkäätkö sä musta ? Toinen tykkää enemmän ja toinen ei selvästi niin paljon. Julia ja Henri ovat aito rauhallinen pari. Ei tarvitse todistella kameroille jatkuvasti oloaan. Toivottavasti voittavat.
Hyvä, että Henry lähti toksisesta suhteesta. Vera on niin uuvuttava, raskasta katsottavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan muuten mitä tahansa, mutta ammattien puolesta isot propsit uusille miestulokkaille. Kun hätä on suurin, niin palomiehen ja viemäriremontoijan arvot ovat arvaamattoman suuret.
Kun asiat menevät pieleen, saapuu persvakomiehet paikalle. Rispekti hienoille ammateille.
Todellakin. Siinä jäävät personal trainerit ja turhat vaikuttajat kakkoseksi heittämällä.
Kuka villalla on personal trainer?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Henry lähti toksisesta suhteesta. Vera on niin uuvuttava, raskasta katsottavaakin.
Tämä on niin totta! Vera on liian analyyttinen ja raskas. Osaa keskustella niin että kenessäkään ei ole mitään vikaa ja kaikki on fine. Mutta se kuulostaa jotenkin täysin teennäiseltä ja opetellulta. Hänen soisi lähtevän jo kotiin.
Nyt pikkusen enemmän kossua kehiin ja kunnon bileet, niin saatais nähdä ja kuulla mitä parit on oikeesti toisistaan mieltä. Tämähän on peli, jonka voi voittaa myös feikkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan muuten mitä tahansa, mutta ammattien puolesta isot propsit uusille miestulokkaille. Kun hätä on suurin, niin palomiehen ja viemäriremontoijan arvot ovat arvaamattoman suuret.
Kun asiat menevät pieleen, saapuu persvakomiehet paikalle. Rispekti hienoille ammateille.
Todellakin. Siinä jäävät personal trainerit ja turhat vaikuttajat kakkoseksi heittämällä.
Kuka villalla on personal trainer?
Patrik?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mikä olisi soveliaampi tapa vastata ihmiselle, joka tarjoaa XS-kokoiselle omia L/XS-koon vaatteitaan? Miten sanoa hienovaraisesti ja loukkaamatta, että ne näyttää ehkä liian isolta sen toisen päällä..?
Mä oon ite ollut samassa tilanteessa... Toki mulla pitää olla paita XL ihan vaan rintojen takia, muuten sitten oon M/L kokoinen... Mutta asiaan: mulla on kaveri joka on ehkä M/L yläosastaan, ja se koittaa kovasti mun kaapilta löytää päälle pantavaa, joten oon sanonut aivan suoraan, että alaosa voi mennä kyllä, mutta yläosa ei vaan sovi, kun mulla on enemmän rintavarustusta, jonka takia pitää ostaa isompaa paitaa päälle.
Se on ihan asenne kysymys miten nää ottaa, ite oon aivan tietoinen omasta yläkropan mallista, että ei nyt ihan hirveästi hetkauta, jos joku tulee täräyttämään että oon isompi. Se on mitä se on, kehokuva pitää olla itselle hyvin selkeä. Kuten myös huomaa, ihminen ei ole välttämättä läski, mikäli käyttää isompaa yläosaa, siihen vaikuttaa rinnat, hartiat ja muut. Alaosassa vaikuttaa lantio.
Mun mielestä oli se Peppinan ystävällisyys aivan ihana.. Mutta toisen töksäytys ja se, että katso hieman alaspäin Peppinaa oli hyvin oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Niko juontaesssaan puhuu niin tuimasti näyttäen jopa vihaiselta? Jotenkin töksäyttelee vaan asioita ja tosiaan vihaiselta näyttää!
Kasvojen kiristysleikkaukset saa usein näyttämään vihaiselta koko ajan. En tiedä, onko tässä siitä kyse.
Ei sitä ole leikelty mutta botoxia ottaa naamaan ja sehän tekee kasvoista luonnottomat. Tai rajoittaa tai korostaa joitain ilmeitä. Niko on siis ihan avoimesti kertonut ottavansa botoxia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instasta:
Verneri "RAKASTAJA" Hakkinen
Pojan tissit on pienet kuin paidannapit, siis nännienseudut, ei iske👎
Säkö tykkäät semmoisista Viki Eerikkilä -lautasantenninännipihoista? No makunsa kullakin.
En todellakaan tykkää mistään man boobseista vaan esteettisistä ja seksikkäistä torsoista, joissa kauniit nännit ja nännipihat ovat osana sitä kokonaisuutta, esim. mukana olleella Lassilla on "huipputissit" kuten myös Paulus Arajuurella ja saksalaisella ex-keihäänheittäjä Johannes Vetterillä, muutamia nyt mainitakseni, parasta A-luokkaa kaikilla näillä🤤. https://www.instagram.com/p/BvZw_jxgY3x/?hl=fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instasta:
Säkö tykkäät semmoisista Viki Eerikkilä -lautasantenninännipihoista? No makunsa kullakin.
En todellakaan tykkää mistään man boobseista vaan esteettisistä ja seksikkäistä torsoista, joissa kauniit nännit ja nännipihat ovat osana sitä kokonaisuutta, esim. mukana olleella Lassilla on "huipputissit" kuten myös Paulus Arajuurella ja saksalaisella ex-keihäänheittäjä Johannes Vetterillä, muutamia nyt mainitakseni, parasta A-luokkaa kaikilla näillä🤤. https://www.instagram.com/p/BvZw_jxgY3x/?hl=fi
Siis mä oon ihan 100% hetero enkä ikinä katso miesten nännejä :D Man boobsit on toki sellainen, että joskus vitsailen puolisolleni että tuolla on isommat kuin mulla (A-kuppi). Mutta kaikkea sitä täältäkin oppii: miesten nännit on toisilla the juttu.
Mä tykkään miehen kainaloista :D Niitä on mukava tuoksutella, siis ei tietty mitään kauheaa hienhajua, mutta kainaloista tulee sellainen miehen ihana originelli tuoksu esiin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instasta:
En tiennut, että on olemassa ihmisiä, jotka kiinnittää noin suurta huomiota joihinkin miesten rintoihin ja nännipihoihin. Itselle aivan merkityksetöntä, mutta aina oppii uutta. Seuraavaksi ehkä kuulen, miten joku syynää saarelaisten navat, korvannipukat tai pikkurillin kynnet. Kaikkeen sitä aikaansa voikin näköjään käyttää 💁🏻
Tiistain jaksosta ei mitään keskustelua? Eikös se näy ilmaisena jo aamusta tv-katsojillekin?
45v ollu sama mies ja en oo ikinä katsonnu hänen nännejään. Siis kuin joitakin moinen kiinnostaa, uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi miehet tykkäävät usein tuollaisista babyfacesta kuin Emilia jotka myös ovat hyvin lapsellisia.
Miehiin vetoaa alitajuisesti mahdollisimman nuori nainen, joka viestii hedelmällisyydestä ja tuoreista munasoluista. Nuorta, lapsenomaista naista pidetään terveenä ja hyvänä puolisoehdokkaana. Usein myös oletetaan, että nuori nainen on seksuaalisesti koskematon/vähemmän käytetty, mikä nähdään puhtautena. Ja nuori nainen on yleensä myös henkisesti vähemmän kokenut, eli hän on paremmin miehen ohjailtavissa kuin kypsempi nainen. Monien miesten mielestä nainen/tyttö on kukkeimmillaan 16-23-vuoden iässä, sen jälkeen alkaa alamäki.
Kai muiststte, että viime ksudellakin lapsenkasvoinen Isabel oli miesten suosikki.
Terveisiä rautakaudelta!
Käsittääkseni kiinnostus miesten nänneistä on ihan yleistä homopiireissä. Outoa ihmettelyä asiasta aikuisten palstalla.
Vera keskittyi syyttelemään Henryä. Henry sanoi tosi hyvin tunteistaan. Vihdoin. Olihan tuo nähtävissä, että Vera on Henrylle liian dominoiva.