Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
2761/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen myös kuullut, että Benjamin seurustelee yhden ihan muun kuin Peppinan kanssa.

Onko tämän vai aiemman LIS-kauden osallistuja? 

Tämän kauden osallistuja.

Vierailija
2762/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tässä onkin kun ei ole Peppina.

Oona tai Melina?

Eivätkös hekin sanoneet, että ovat tällä hetkellä parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Benjamin ja Julia olisi ulkoisesti yhteensopiva pari. Mutta toisaalta en kyllä halua, että Henrille ja Julialle olisi tullut ero, koska tykkään Henrin luonteesta enemmäm kuin Benkun.

Vierailija
2764/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt vaan suoraan kuka on Benjaminin tämänhetkinen kumppani, jos se on jo laajasti tiedossa tiktokkaajillekin? Tai antakaa joku vinkki miten asian voi kukin itsenäisesti selvittää? Please..:)

Vierailija
2765/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä onkin kun ei ole Peppina.

Oona tai Melina?

Eivätkös hekin sanoneet, että ovat tällä hetkellä parisuhteessa.

Mä veikkaan Oonaa tai Jaaazzzminea

Vierailija
2766/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että Benjamin ja kyseinen saarelainen ovat/olivat hyvin läheisiä saarella.

Vierailija
2767/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas uskon, ettei Benjaminilla ole ollut rohkeutta vaihtaa Peppinasta toiseen, koska pelkää katsojien reaktiota eikä halua maineeseen säröä. Jos ei sitten ole tullut jotain tosi isoa konfliktia ja Peppina on itse halunnut pistää poikki.

Vierailija
2768/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Benkun instaa läpi ja on kyllä todella valokuvauksellinen tyyppi ja mukavan tuntuinen. Saarella on jotenkin harvahampainen peikko joka puhuu teennäisesti kameralle.

Vierailija
2769/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että Benjamin ja kyseinen saarelainen ovat/olivat hyvin läheisiä saarella.

Ei tuohon oikein sovi muu kuin Jasmine.

Oonan kanssa eivät ehtineet lähentyä. Hän oli emotionaalisesti ihan Patrikissa kiinni vielä pudotushetkelläkin.

Vierailija
2770/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassi?

Ainoa hetki saarella, kun Benkulta on valunut liikutuksen kyynel, on ollut Lassin poistumisen johdosta.

Vierailija
2771/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voin sanoa, että Benjaminin suhde on paljastunut ja seurustelee kyllä erään saarelaisen kanssa.

Eli Peppinan? Täällähän jotkut raportoi, että Jodelilaisten mielestä Benkun tiktok-videot(?) oli selvästi Peppinalle kohdennettu. Eli sekö muka on se vedenpitävä "todiste"?

Jos tämä pari on edelleen yhdessä, eikös syy ole selvä? Voittajaparin äänestys on vasta tulossa, kausi päättyy muutaman viikon päästä. Heillä on vielä mahdollisuus voittaa rahulia, eli tottakai yhdessä ollaan siihen saakka.

Siis onko äänestys vasta tulossa? Luulin että tää ohjelma on taputeltu jo syksyllä kun ohjelma on kuvattu. No onpa hyvä uutinen :) 

Vierailija
2772/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vera ja Henry olleet sviitissä ja nyt Vera käskytti heille treffit, nuo muut todella pelkää Veraa joka on näköjään todella itsekäs 😠

Benkulla ja Pepsulla oli juuri ollut pelistä voitetut treffit villan ulkopuolella, ja Henrikin ehti juuri järjestää Julialle omatoimiset treffit. Eli varmaan siksi nuo 2 paria antoivat tilaa muille. Nyt olisi ehkä ollut Empun ja Paten vuoro, mutta haluavat varmaan mielummin odottaa sitä parempaa eli seuraavaa sviittivuoroa. Treffit olisi sopinut parhaiten ehkä Joosualle ja Millalle, jotta voisivat tutustua paremmin. 

Ja eipä nuo Nikon Treffikioskin treffivaihtoehdot kovin kaksisia olleet, joten tuskin niitä jäi kukaan kadehtimaan 🤭 Benkku ja Peppinahan suoritti vähän samanlaisen aktiviteetin jo aiemmin kun kuivasivat lattialle kastunutta vesilätäkköä paperinpaloilla, joihin taiteilivat ruumiinosiensa jälkiä...halvat on villassa h

Juu, oli kyllä aikas ankeat treffit :D Mutta noin niin kuin periaatteessa en itse olisi kehdannut noin kovalla äänellä vaatia niitä treffejä itselleni, jos olisin ollut Vera. 

Vierailija
2773/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä BC:llä? Voi olla 1 tai 2 kumppania, joiden kanssa ollut todella aktiivinen ja "kaiken testannut" seksielämä, niin että on erittäin kokenut ja itsevarma petikumppani. Se numero ei kerro paljoakaan.

Minusta taas kertoo. Pystytkö sitoutuneeseen ja pitkäjänteiseen suhteeseen  ja liittoon vai et.

Se että olet aktiivinen avioliitossa on uskovaisillekin vain hyvä, raamatunmukainen juttu. 

Vierailija
2774/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin on nähty useaan otteeseen tämän saarelaisen kanssa ja naisen läheinen on myös levittänyt eteenpäin tätä.

Vierailija
2775/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Benjaminin TikTok-kommentteja, sieltä tulee hyvin suoraan ilmi.

Vierailija
2776/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voin sanoa, että Benjaminin suhde on paljastunut ja seurustelee kyllä erään saarelaisen kanssa.

Eli Peppinan? Täällähän jotkut raportoi, että Jodelilaisten mielestä Benkun tiktok-videot(?) oli selvästi Peppinalle kohdennettu. Eli sekö muka on se vedenpitävä "todiste"?

Jos tämä pari on edelleen yhdessä, eikös syy ole selvä? Voittajaparin äänestys on vasta tulossa, kausi päättyy muutaman viikon päästä. Heillä on vielä mahdollisuus voittaa rahulia, eli tottakai yhdessä ollaan siihen saakka.

Siis onko äänestys vasta tulossa? Luulin että tää ohjelma on taputeltu jo syksyllä kun ohjelma on kuvattu. No onpa hyvä uutinen :) 

On kuvattu muilta osin purkkiin jo syksyllä, mutta finaali kuvataan vasta nyt alkukesästä. Eli katsojat saa päättää voittajaparin, sitä ei jätetty pelkästään superfanien kontolle.

On kyllä vähän erikoinen konsepti mielestäni, koska kameroiden sammuminsesta on jo yli puoli vuotta aikaa --> ei todellakaan ole itsestäänselvää, että kaikki finaaliin päässet parit ovat enää edes yhdessä :D

Vierailija
2777/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä BC:llä? Voi olla 1 tai 2 kumppania, joiden kanssa ollut todella aktiivinen ja "kaiken testannut" seksielämä, niin että on erittäin kokenut ja itsevarma petikumppani. Se numero ei kerro paljoakaan.

Minusta taas kertoo. Pystytkö sitoutuneeseen ja pitkäjänteiseen suhteeseen  ja liittoon vai et.

Se että olet aktiivinen avioliitossa on uskovaisillekin vain hyvä, raamatunmukainen juttu. 

Höps. Itse olin 15 vuotta naimisissa (jossa oli paljon seksiä), suhteen jälkeen minulla oli vieläkin viriilimpi aika ja Tinderistä bongasin miehiä. Nyt olen taas pitkässä parisuhteessa (jossa on paljon seksiä). 

Vierailija
2778/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppina vai Julia: "eihän siitä (pusuttelusta) edes kuulu normaalisti ääntä". Haloo no kuuluuhan, nimen omaan pusuttelusta kuuluu. Kielarit sitten asia erikseen.

Vierailija
2779/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppina vai Julia: "eihän siitä (pusuttelusta) edes kuulu normaalisti ääntä". Haloo no kuuluuhan, nimen omaan pusuttelusta kuuluu. Kielarit sitten asia erikseen.

Mä taas jäin miettimään, että tuliko se ääni ihan jostain muualta

Vierailija
2780/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick näyttää jyrsijältä naamasta. Muutenkin jotenkin tosi limanen jätkä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan