Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Erittäin huono maku Benjaminilla jos edes vilkuilee Jasmineen päin, nuuskaava huonoryhtinen, ei liikunnallinen kieroilija. Mutta kauneus on toki katsojan silmässä.
Kuten sanoin minä en usko mutta sika näyttää
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono maku Benjaminilla jos edes vilkuilee Jasmineen päin, nuuskaava huonoryhtinen, ei liikunnallinen kieroilija. Mutta kauneus on toki katsojan silmässä.
Siis aika näyttää...
Vierailija kirjoitti:
Mikä google hakuun että löytyy Benjamin tiktok?
Mikä tämä sana on jota Henry tunkee joka väliin, joku...text tai teeks...tai jotain vastaavaa??
Merisairassurffari taitaa olla käyttäjätunnus googlen mukaan. Itsellä ei avaudu Tiktokin sisältö selaimessa enkä halua kyseistä sovellusta ladata, joten jää kommentitkin näkemättä. Mulle riittää ihan pelkkä Instagram.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voin sanoa, että Benjaminin suhde on paljastunut ja seurustelee kyllä erään saarelaisen kanssa.
Eli Peppinan? Täällähän jotkut raportoi, että Jodelilaisten mielestä Benkun tiktok-videot(?) oli selvästi Peppinalle kohdennettu. Eli sekö muka on se vedenpitävä "todiste"?
Jos tämä pari on edelleen yhdessä, eikös syy ole selvä? Voittajaparin äänestys on vasta tulossa, kausi päättyy muutaman viikon päästä. Heillä on vielä mahdollisuus voittaa rahulia, eli tottakai yhdessä ollaan siihen saakka.
Siis onko äänestys vasta tulossa? Luulin että tää ohjelma on taputeltu jo syksyllä kun ohjelma on kuvattu. No onpa hyvä uutinen :)
On kuvattu muilta osin purkkiin jo syksyllä, mutta finaali kuvataan vasta nyt alkukes
Tämä selitettiin aikoinaan niin, että neljän finaaliparin kohdalla on mahdollinen voittohetki (ja rahapalkinnon saanti) kuvattu jokaisesta parista jo etukäteen silloin syksyllä kauden päätteeksi.
Ei siis välttämättä ole tarvinnut pinnistellä yhdessä tähän saakka - toki on suotavaa ettei pari ole spoilannut eroaan ainakaan kovin julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieto että käyttää nuuskaa? Kuka muu saarelaista nuuskaa tai tupakoi. Mulle olisi heti suuri turn off. Ei ole kiva suuteloida haisevaa suuta enkä ymmärrä miksi kukaan haluaa tuhota omat ikenet, hampaat, kurkun ja keuhkot.
Kun kirjoitat benkku tiktok selaimeen niin pääset Benkun tiktokiin.
Minulla ainakin toimii vaikken ole sovellusta ladannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieto että käyttää nuuskaa? Kuka muu saarelaista nuuskaa tai tupakoi. Mulle olisi heti suuri turn off. Ei ole kiva suuteloida haisevaa suuta enkä ymmärrä miksi kukaan haluaa tuhota omat ikenet, hampaat, kurkun ja keuhkot.
No siltä se ainakin ohjelmassa näytti että käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voin sanoa, että Benjaminin suhde on paljastunut ja seurustelee kyllä erään saarelaisen kanssa.
Eli Peppinan? Täällähän jotkut raportoi, että Jodelilaisten mielestä Benkun tiktok-videot(?) oli selvästi Peppinalle kohdennettu. Eli sekö muka on se vedenpitävä "todiste"?
Jos tämä pari on edelleen yhdessä, eikös syy ole selvä? Voittajaparin äänestys on vasta tulossa, kausi päättyy muutaman viikon päästä. Heillä on vielä mahdollisuus voittaa rahulia, eli tottakai yhdessä ollaan siihen saakka.
Siis onko äänestys vasta tulossa? Luulin että tää ohjelma on taputeltu jo syksyllä kun ohjelma on kuvattu. No onpa hyvä uutinen :)
On kuvattu muilta osin purkkiin jo
No johan on... 4 x feikki "Hei jee, Iik, mahtavaa, ei oo totta, me voitettiin" :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä selitettiin aikoinaan niin, että neljän finaaliparin kohdalla on mahdollinen voittohetki (ja rahapalkinnon saanti) kuvattu jokaisesta parista jo etukäteen silloin syksyllä kauden päätteeksi.
Ei siis välttämättä ole tarvinnut pinnistellä yhdessä tähän saakka - toki on suotavaa ettei pari ole spoilannut eroaan ainakaan kovin julkisesti.
Jaiks. Just kun ajattekin, ettei voi enää feikimmäksi mennä...
Toivon, että katsojaluvut notkahtaisivat ja tajuttaisiin palata takaisin aiempaan reaaliaikaisempaan tekotapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin näytti aina välillä, et onko Jasminella nuuska ylähuulessa, siis ihan katsoin et olis.
Vähemmän pahalta tupakka minusta haisee kuin monen normihengitys...
eri
Minäkin huomasin, että Jasminilla oli nuuskapussi ylähuulen alla meikatessaan.
Sorja vartalo, jossa liikkumattomuus ikävä kyllä näkyy jo tiossa iässä. Pakarat roikkuu, ryhti huono.
Itseppä elää kehossaan. On esimerkkinä mitä nykyisin kovastikin uutisoitu lasten ja nuorten liikkumattomuus tekee keholle.
Vierailija kirjoitti:
No kun rakkaus ei lopulta liity tähän. Se täydellinen kroppa ja naamakaan ei takaa rakkautta.
Lapsellista kuvitella, että meillä normaalin näköisillä ei olisi rakkautta. Meidän puolisoillamme siis on "huono maku"?
Mutta taitaa kommentoida olla nuori ja naiivi vielä, Tinder-pintamaailma vääristänyt.
Benjamin on tapaillut Jasminea ohjelman jälkeen, kaksikko on nähty yhdessä tapailuun viittaavissa merkeissä ja Jasminen läheinen on sanonut, että ne tapailee ja se on levinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sorja vartalo, jossa liikkumattomuus ikävä kyllä näkyy jo tiossa iässä. Pakarat roikkuu, ryhti huono.
Itseppä elää kehossaan. On esimerkkinä mitä nykyisin kovastikin uutisoitu lasten ja nuorten liikkumattomuus tekee keholle.
Jep, Jasmine se onkin ollut villan pahin esimerkki liikkumattomuudesta! Eiku...
Jasmine ja Benjamin näyttää äidiltä ja pojalta. Tai isosiskolta ja pikkuveljeltä. Benkulla on somessa tuore hissiselfie ja sen perusteella veikkaisin tämän pörröpään iäksi 17-19 vee 😅 Benkun hius- ja vaatetyyli tekee paljon. Jasminea taas vanhentaa liian vahva silmämeikki ja itseruskettavan käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin on tapaillut Jasminea ohjelman jälkeen, kaksikko on nähty yhdessä tapailuun viittaavissa merkeissä ja Jasminen läheinen on sanonut, että ne tapailee ja se on levinnyt.
Jospa vaan tapailevat ja hengailevat ilman mitään sen vakavampaa? Kaverisuhde, jossa flirttiä?
Seuraako Peppina molempia ig:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun rakkaus ei lopulta liity tähän. Se täydellinen kroppa ja naamakaan ei takaa rakkautta.
Lapsellista kuvitella, että meillä normaalin näköisillä ei olisi rakkautta. Meidän puolisoillamme siis on "huono maku"?
Mutta taitaa kommentoida olla nuori ja naiivi vielä, Tinder-pintamaailma vääristänyt.
Tuo luonteen kierous ehdottomasti on ainakin mun mielestä suurin turn-off.
Jos olisin kultainen sydän ja kaunis käytös niin siinä varmaan unohtuisi rahdit sun muut mutta tällä naisella ei ole. Oikeastaan päin vastoin. Vastenmielinen käytös saa koko ihmisen vaikuttamaan ikävältä
Vierailija kirjoitti:
No on niitä pahempiakin kehoja nähty. Ei Jasminella ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo luonteen kierous ehdottomasti on ainakin mun mielestä suurin turn-off.
Jos olisin kultainen sydän ja kaunis käytös niin siinä varmaan unohtuisi rahdit sun muut mutta tällä naisella ei ole. Oikeastaan päin vastoin. Vastenmielin
Miten Jasmine on ohjelmassa kieroillut?
Tuleeko sinulle yllätyksenä, että moni katsoja tykkää realityistä sen takia, että niissä on myös draamaa ja konflikteja? Ei se ole yhtä kuin että nauttii nähdä ihmisiä itkemässä. Se itkuosuus on epäkiinnostavin juttu tässä kaikessa ja itse ainakin mieluiten kelaan räkäitkukohtausten ohi.