Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenkin sanaton ton Veran käytöksen kanssa. Alkuun tuntui, että hänellä on tosi hyvät tunnetaidot ja taitava ulosanti ja antoi empaattisia ja fiksuja neuvoja muille saarelaisille. Mut mut... siis toi käytös Millaa kohtaan on aivan hirveää, Henry on ihan tossun alla, itkuvuodatukset juoruiluineen Henrille on vaivaannuttavia. Oivoi.
Peppiinan käytös torstaisessa jaksossa oli myös naurettavaa: ensin itketään Benzille, että en tykkää kun nukut niin lähellä Jazzia ja sit kun J joutuu jättämään talon, vedetään räkäitkut lattialla. Siis mitä helevettiä mun silmät oikein näki o.O
Joo siis katoin samaa haavi auki että mitä aktuaalista pskaa. 👀 "Paras kaveri lähti yhyy" Siis mitä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä BC:llä? Voi olla 1 tai 2 kumppania, joiden kanssa ollut todella aktiivinen ja "kaiken testannut" seksielämä, niin että on erittäin kokenut ja itsevarma petikumppani. Se numero ei kerro paljoakaan.
Minusta taas kertoo. Pystytkö sitoutuneeseen ja pitkäjänteiseen suhteeseen ja liittoon vai et.
Se että olet aktiivinen avioliitossa on uskovaisillekin vain hyvä, raamatunmukainen juttu.
Höps. Itse olin 15 vuotta naimisissa (jossa oli paljon seksiä), suhteen jälkeen minulla oli vieläkin viriilimpi aika ja Tinderistä bongasin miehiä. Nyt olen taas pitkässä parisuhteessa (jossa on paljon seksiä).
Ei kiinnosta av-mammojen ja -pappojen oma seksielämä. Keskitytään Love Island -jaksoihin, kiitos. Vauva.fi-sivustolta löytyy muita ketjuja, joissa voi jakaa omia henkilökohtaisia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Patrick näyttää jyrsijältä naamasta. Muutenkin jotenkin tosi limanen jätkä.
Nythän on Hollywoodissa "rottamiehet" kuuminta hottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kysyttiin, kuka haluaa järjestää treffit parilleen, Vera sanoi Henrylle lähes kivahtamalla "käsi ylös!" ja Henry nosti käden ylös. Mulla on tunne, ettei Henry halua niin voimakasta naista. Hänhän sanoi jo Patrickille, että kun uusi nainen tulee villaan, hän katsoo vain maahan. Ei hyvä ole nyt Henryn tilanne.
"Nainen hiljaa seurakunssa!" jne. Onneksi ollaan tultu noista ajoista pidemmälle ja nainen saa olla tänä päivänä vahva ja itsenäinen. Kaikille se ei tietenkään ja sovi ja onkin hauska nähdä miten esim. niin moni ulkomaalaisvastainen persukansanedustaja on hakenut kiltin ja kuuliaisen puolison ulkomailta. Sellaisesta kulttuurista, jossa mies on perheenpää ja nainen palvelee.
Paljastitpa nyt, ettet ymmärrä ainakaan Raamatun näkemystä perheen päänä olemisesta.
Ei mitään uskontopaskaa tähän ketjuun 🤮🤢 Yhtä suuri turn off kuin horoskooppeihin uskominen.
Ei se kai salaisuuskaan ole. B ja J ovat yhdessä.
Ohjelman jaksoissa ei oltu kyllä millään muotoa tuotu esille sitä, että Peppina ja Jasmine olivatkin yllätysbestikset!
Peppina "itki" helpotuksesta.
Säälittää Henri. Miten se jaksaa kuunnella tuota Veran tyhjänpäiväistä ja negatiivista sontamonologia?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kai salaisuuskaan ole. B ja J ovat yhdessä.
Aikamoista, mutta ei toisaalta yllätä.
Harmi vain, ettemme päässeet näkemään tämän suhteen kehittymistä romanttiseen suuntaan ja täyteen kukoistukseen itse ohjelmassa. Sitä varmaan harmittelee tuotantokin. Olisi myös ollut mielenkiintoista nähdä Peppinan reaktiot tähän kaikkeen. Ovatkohan edelleen parhaat kaverit ulkomaailmassa...🙃
Toivoisin, että Jasmine tekisi jossain vaiheessa paluun saarella ja nämä käänteet nähtäisiin silloin, mutta todennäköisyydet pienet.
Luonteeltaan ja itsetunnoltaan Jasmine kyllä sopii Benkulle paremmin.
Yllätyin muuten vähän, että Benjamin onkin jo 29-30v. eli ei heillä ole Jazzin kanssa ikäeroakaan. Jotenkin Benkku näyttää ikäistään nuoremmalta ig-tilillään (pukeutuu kuin skeittari), ajattelin että on jotain 22-25v.
Mutta onnea heille, jos ovat pari! <3
Mä en kyllä usko tohon ollenkaan, että Benjamin ja Jasmine olisivat nyt jotenkin sitoutuneesti yhdessä. Kavereita voivat olla, tavatakin joskus ja kenties jotain friends with benefits juttuja mutta mihinkään vakavaan sitoutuneeseen suhteeseen heidän välillään en usko. Jasminella sitä pyrkiä oli mutta Benjamin sanoi kyllä moneen kertaan suoraan ettei Jasmine ole hänen tyyppiään vaikka heillä hauskaa yhdessä olikin. Jos tällaista väitetään niin ehkä se on samanlaista Jasminen harjoittamaa sabotointia mitä te teki koko ajan ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voin sanoa, että Benjaminin suhde on paljastunut ja seurustelee kyllä erään saarelaisen kanssa.
Eli Peppinan? Täällähän jotkut raportoi, että Jodelilaisten mielestä Benkun tiktok-videot(?) oli selvästi Peppinalle kohdennettu. Eli sekö muka on se vedenpitävä "todiste"?
Jos tämä pari on edelleen yhdessä, eikös syy ole selvä? Voittajaparin äänestys on vasta tulossa, kausi päättyy muutaman viikon päästä. Heillä on vielä mahdollisuus voittaa rahulia, eli tottakai yhdessä ollaan siihen saakka.
Siis onko äänestys vasta tulossa? Luulin että tää ohjelma on taputeltu jo syksyllä kun ohjelma on kuvattu. No onpa hyvä uutinen :)
On kuvattu muilta osin purkkiin jo syksyllä, mutta finaali kuvataan vasta nyt alkukes
Tässä voittajat todella joutuu ansaitsemaan rahansa, kun on pitänyt panostaa suhteeseen väliajankin :)
Mikä google hakuun että löytyy Benjamin tiktok?
Mikä tämä sana on jota Henry tunkee joka väliin, joku...text tai teeks...tai jotain vastaavaa??
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaista väitetään niin ehkä se on samanlaista Jasminen harjoittamaa sabotointia mitä te teki koko ajan ohjelmassa
Mitä sabotointia Jasmine harrasti ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä google hakuun että löytyy Benjamin tiktok?
Mikä tämä sana on jota Henry tunkee joka väliin, joku...text tai teeks...tai jotain vastaavaa??
Oisko "tiäks"? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peter Franzeniakin pidettiin aikoinaan kuumana, sanoi itseään rotannaamaksi ja kieltämättä vähän näköä onkin.
Jyrsijöissä ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kysyttiin, kuka haluaa järjestää treffit parilleen, Vera sanoi Henrylle lähes kivahtamalla "käsi ylös!" ja Henry nosti käden ylös. Mulla on tunne, ettei Henry halua niin voimakasta naista. Hänhän sanoi jo Patrickille, että kun uusi nainen tulee villaan, hän katsoo vain maahan. Ei hyvä ole nyt Henryn tilanne.
"Nainen hiljaa seurakunssa!" jne. Onneksi ollaan tultu noista ajoista pidemmälle ja nainen saa olla tänä päivänä vahva ja itsenäinen. Kaikille se ei tietenkään ja sovi ja onkin hauska nähdä miten esim. niin moni ulkomaalaisvastainen persukansanedustaja on hakenut kiltin ja kuuliaisen puolison ulkomailta. Sellaisesta kulttuurista, jossa mies on perheenpää ja nainen palvelee.
Paljastitpa nyt, ettet ymmärrä ainakaan Raa
Sorry!
Sikäli vain, kun edellinen käytti "perheen pää"- sanaparia, ja se kuitenkin tulee kyseisestä kirjasta, ja pakko oli korjata kun aivan päinvastoin oli tämä asian ymmärtänyt.
Mut nyt takaisin LI!
Minusta oli selvää että Jasmine oli kiinnostunut Benjaminista ja olisi kyllä mennyt siihen väliin jos olisi pystynyt. Katso jaksot, mm se kiehnääminen B lähellä, väkisin syliin tunkeminen ym. Vastenmielinen nainen minun mielestäni
"Olisi myös ollut mielenkiintoista nähdä Peppinan reaktiot tähän kaikkeen. "
Mielenkiintoista? Kuinka ilkeä pitää olla, että toisen itku (jota nähdään muutenkin liikaa) on jostakusta mielenkiintoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peter Franzeniakin pidettiin aikoinaan kuumana, sanoi itseään rotannaamaksi ja kieltämättä vähän näköä onkin.
Jyrsijöissä ei ole mitään vikaa.
"Rottamiehinä" pidetään myös Timonthee Chalametia, Barry Keoghania, Adrian Brodya, Benedict Cumberbatchia, jne. Kyllä nuo on enemmän mun makuun kuin Patrik.
Paljastitpa nyt, ettet ymmärrä ainakaan Raamatun näkemystä perheen päänä olemisesta.
Miehen tulee olla perheen pää = hänen tulee palvella ja rakastaa vaimoaan, kuten Kristus rakasti meitä, eli vaikka antamalla henkensä tämän edestä. Perheen päänä olo on kovaa työtä, nöyränä rakkauden tekoja, vaikka vaimo ei tuntuisi ansaitsevan sitä rakkautta.
Ei se vaimon osakaan helppo ole: pitäisi kunnioittaa miestä, joka voi olla kaikkea muuta kuin kunnioituksen arvoinen. Mutta näin se Raamatussa sanotaan.
Lopputulos: syntisiä ja puutteellisia ollaan kaikki, yksikään ei onnistu olemaan lähellekään täydellinen puoliso. Onneksi on anteeksianto <3