Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Henri näyttää must vähän vanhemmalta kuin 15v. Ehkä vois jostain 18-vuotiaasta mennä vielä, mutta en kyllä uskoisi hetkeäkään jos väittäisi olevansa 15v.
Ehkä hän sen takia yrittää pitää tuota kiitoratapartaa, että vaikuttaisi vähän aikuisemmalta.
Näyttää nuorelta pojan klopilta mutta noista villan miehistä silti aikuismaisin
superfanit, joopa joo...
vera sanoi että sviitti oli tärkeä,sai puhua rauhassa
ylläriii..peppinaa vihjailee tarvitsevansa sviittiyön tai treffit
aivan perseestä tää kausi, jos uusia *uhkaillaan* että älä ota mua
ja tuotanto eli superfanit pitää feikki itkijä peppinaa väkisin katsojien riesana
Vierailija kirjoitti:
voi luoja tuota peppiinan parkumista ... päiväkotikäytöstä
Alahuuli vetää vinoon entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä miehenä tajua mikä tossa Patrikissa viehättää, ei ole kuitenkaan kovin komeakasvoinen, älykäs, ja hauska, ja vaikka taitaa olla vähän pituutta ja lihaksia niin ei se kuitenkaan mikään +190cm bodari ole. Kertokaapa naiset mikä tossa kiehtoo :D
Samaa ihmettelin ketjussa aiemmin naisena. Minulle vastattiin vain, että pituus. Itse en viehäty pitkistä miehistä, jos kasvot ja luonne ei miellytä. On myös ihan liian tatuoitu omaan makuuni. Näyttää enemmän Temptation Island- kuin Love Island -osallistujalta.
Vetoja niin Patte ja Emppu nähdään temppareissa tulevalla kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku Jasminen supervihaaja? Eksä tai joku katkera talosta?
Olen jo yhden kommentin poistanut.
Ihmettelen, miten iloinen ja kasvoiltaan klassisen kissamainen nainen voi saada tuollaisia kuraa? Hän on ehkä vähiten ärsyttävä ihminen talosta.
Justus on ankea peesari, hyvä jos lähtee, täysin laimea.
Justus on kyllä kovin setä tähän porukkaan. Vähän kuin Jasmin oli täti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku uusi kilpaileva rokkarijäbä tuonne Benkun kiusaksi. Ja Henrylle kilpailijaksi joku kuuma yliopistoa käyvä, keskustelutaitoinen ulkomaalaistaustainen hottis.
Miksi pitäisi olla ulkomaalaistaustainen kilpailija Henrylle? Mustat vaan donkkaa tykimmin vai onko Vera sellainen "snowbunny"?
Ja onko Vera siis yliopistossa jotain opiskelemassa kun hänelle toivotaan yliopistoa käyvää miestä?
Mun käy Benkkua vähän jo sääliksi. Miten jaksaa roikkua Peppiinan parina. Haistattais nyt miesten valintavuorolla huilut jo itkupillille ja ottais ihan kenet tahansa uuden parin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Henri näyttää must vähän vanhemmalta kuin 15v. Ehkä vois jostain 18-vuotiaasta mennä vielä, mutta en kyllä uskoisi hetkeäkään jos väittäisi olevansa 15v.
Ehkä hän sen takia yrittää pitää tuota kiitoratapartaa, että vaikuttaisi vähän aikuisemmalta.
Näyttää nuorelta pojan klopilta mutta noista villan miehistä silti aikuismaisin
Tai sitten hänestäkin on näytetty vain edullisia pätkiä. Luulimmehan Veraakin aikuismaiseksi ja järkeväksi, vaan nyt on väläytelty erilaista puolta hänestä. KUKAAN ei lopulta ole sitä miltä näyttää.
Onko näiden horoskooppeja tullut jo esiin jossain? Meitä horoskooppi-ihmisiä kiinnostelee...
Kyllä huumorintajuisuus on yksi vahva seksuaalinen vetovoimatekijä. Oon miettinyt, et mikä Joosuassa tökkii vaikka sinänsä on komea ja nyt osannut käyttäytyäkin.
Vastaus: hän on vähän vakavamielinen ja totinen. Ihan kuin kärsisi ummetuksesta, ei ole sellainen kepeä tyyppi pilkettä silmässä, mikä ainakin minulle olisi todella tärkeää. No, totisemmillekin löytyy sopiva kulta.
mä luulen, että benkku on tuolla rahan vuoksi, siks pitää peppiinasta kiinni
Henry on ihmeen herkkä ja lutunen. Ei sellainen kovis jolta aluksi vaikutti.
Mahtaa siellä haista nuo sohvat ja tyynyt perseelle kun akat keikkuu naru persvaossa ja makoilevat sohvilla, kova perseenpesu kun käyvät vessassa.. miehet siivosti shortseissa, voishan niilläki olla naru persvaossa, mutta sehän olis varmaan kaikista aivan oksettavan näköstä...
Vierailija kirjoitti:
Onko näiden horoskooppeja tullut jo esiin jossain? Meitä horoskooppi-ihmisiä kiinnostelee...
Osaatko kertoa, millä tavalla taivaankappaleiden asento syntymähetkellä vaikuttaisi näihin ihmisten luonteisiin? Millä mekanismilla ovat keskenään samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa, millä tavalla taivaankappaleiden asento syntymähetkellä vaikuttaisi näihin ihmisten luonteisiin? Millä mekanismilla ovat keskenään samanlaisia?
Tai siis millä mekanismilla muka olisivat samanlaisia. Kun otetaan tarpeeksi iso otanta, löytyy samaa ja eriä, ihan meissä jokaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en tykkää Emiliasta, niin nyt meni Patrikista täysin maku pupugaten myötä. Kuinka huono itsetunto on "miehellä", kun ei kestä pehmopupua sängyssä? Lähes kaikkien muiden miesten huumorintajun olettaisin kestävän tämän (ehkä Henryä ja Joosuaa lukuunottamatta) ilman mitään "haluan aikuisen naisen" -kitinöitä. Häpeä Patrik!!
Patrikille on selvästi tärkeää esittää kovaa äijää jolle nainen on vain seksiväline ja ainoastaan seksuaalinen kanssakäyminen on sitä "kivaa tekemistä". Hyi hitto mikä limanuljaska.
Vetoja että kun herra tyhjähousulle tulee vaikea paikka niin on itse ulisemassa ja halailsmassa tyynyä ja kerjäämässä myötätuntoa. Niin tyypillinen leijona. Itsekeskeinen paska. Minäminäminä ja minun minikikkelini.
Horoskooppeihin uskovan ihmisen mielenmaisema näyttää juuri tällaiselta: harhaiselta ja täysin normaalin ulkopuolella olevalta. Uskottavuus ihan 0/5.
Henrissä on vain yksi huono puoli: esittelyvideo, jonka perusteella tuli negatiivinen ensivaikutelma. Mutta veikkaan, että noihin esittelyvideoihin vaaditaan tarkoitukdella tuollaista sisältöä, jonka perusteella kaikki näyttää ylimielisiltä ja itserakkailta douchebageiltä. Tosin nyt kun mietin, niin ei Henrin video edes kovin paha tainnut olla. Yritin vaan tyhjästä nyhjästä jotain kritiikkiä :) Henri edelleen paras mies tuolla.
Justus jäi suutariksi. Jotenkin tossukka. En ihmettele yhtään, että äitinsä taisi olla se, joka hänet ilmoitti mukaan ohjelmaan..? Seuraavaksi sitten Napakymppiin.
Vierailija kirjoitti:
Jasminessa ei ole kyllä mitään aitoa. Feikkirusketus (tai oranssihan se on), feikkihiukset, feikkiripset, feikkikynnet (järkyttävät, omat kynnet näkyy sieltä alta), liekö feikki rintavarustuskin. Sitten takapuoli roikkuu kun tyhjennetty ilmapallo. Miten kukaan mies voi pitää tuota viehättävänä.
Se on kuules IHAN OIKEA MISSI! Ettäs tiedät. Suomessa missiksi pääseminen tarkoittaa tietyille (nais)ihmisille tehtaan takuulla virallista super-kauneutta. Tätä ei tietenkään saa kyseenalaistaa, sillä eihän missiksi pääse kuin ne...niin, super-kauniit naiset.