Miten PTSD:stä kärsivät pärjäävät jos bentsoja ei enää määrätä?
Itsekin jouduin äsken ottamaan 30mg opamoxia.
Ptsd ja c-ptsd ei oo leikin asia
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tavallisessa elämässä ei pärjää ilman jotain pillereitä niin se on voi voi.
sanotko syöpä ja sydän sairaille näin myös?
Aika iso ero. Jos syöpää sairastava ei saa lääkettä niin hän kuolee. Jos sinä et saa rauhoittavia niin et kyllä kuole
Kyllä siinä voi hirsipuu houkutella ajan myötä.
Ei mulla ainakaan lääkkeillä hoidettu ptsd ja c-ptsd vaan terapialla
Mulle tarjottiin joskus unilääkkeitä ja mielialalääkkeitä, mutta kumpiakaan en juuri käyttänyt
Antavat jotain neurolepteja ja muita aivoja ja suorituskykyä pysyvästi tuhoavia lääkkeitä tilalle, tietenkin.
Suomessa pitää ihmisen kärsiä arvokkaasti.
En näköjään mitenkään kun lääkäri oli kirjannut 15 mg opamoxin ja imovanen käytön lääkeriippuvuudeksi 👍
Voisko joku auttaa mua noiden ryhmien kanssa?
Kaikki diagnoosista kärsivät ei tartte lääkkeitä. Mulla auttany terapia
Vierailija kirjoitti:
Kaikki diagnoosista kärsivät ei tartte lääkkeitä. Mulla auttany terapia
Tosi kiva et sua on auttanut, kaikkia ei auta ja jäävät kokonaan ilman apua tuskaisuuteen eikä sitä kaikki kestä loputtomiin tai joutuvat hakemaan apunsa kadulta.
Ei kai sitä mitenkään. En enää jaksa enkä halua sietää niitä oloja enää. Ei elämän pitäis olla pelkk sietämistä ja tuskaa.
Hyvä ja lääkkeetön hoitomuoto PTSD:hen on esim. silmänliiketerapia. Siinä muistista pyyhitään pois se ikävä kokemus. Jo muutama käynti auttaa, joskus jopa yksi.
Mutta ethän sinä, kun sä tykkäät napsia bentsoja sillä tekosyyllä, että sulla on "TRAUMA" :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumelääkkeitä ei ole tarkoitettu pitkäaikaiseen käyttöön.
Joillekin tuo lääke tulisi tatpeen muutama kerta kuukaudessa, eikä niin satunnainen käyttö aiheuta riippuvuutta.
Ei vähäistä käyttöä kukaan lääkäri ole estämässä. Vain ongelmatapauksilta lääke otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
En näköjään mitenkään kun lääkäri oli kirjannut 15 mg opamoxin ja imovanen käytön lääkeriippuvuudeksi 👍
Riippuu varmaan miten paljon noita tarvitset. Minulla on ollut vuosikausia samat lääkkeet käytössä ja niitä menee noin 30-60 kpl vuodessa.
Se ptsd pitää käsitellä.
T joukkoraiskattu ja muita väkivaltarikoksia kohdannut, ilman lääkkeitä asiansa käsitellyt
Ptsd on muisto, ja muistoja kontrolloi vain ja ainoastaan muiston haltija. Voit siis tehdä sille mitä tahansa. Kun muiston korjaa mielikuvittelemalla sellaiseen muotoon, ettei se ole itselle enää satuttava, se ei enää nouse pintaan
Muistojen manipuloinnissa on hienoa myös se, että niihin eivät päde esimerkiksi fysiikan lait tai muut lainalaisuudet, jotka tosielämään. Voit siis vaikka ampua kaikki, jotka sinuun koskivat
Katukauppa tulee vilkastumaan, kun ei virallisia reittejä pitkin enää saa lääkkeitä.