Oletteko ikinĂ€ hankkineet kostokroppaa? đ
Ootteko? Siis treenanneet itseÀnne fitiksi jonkun inhottavan ihmisen jÀlkeen
Kommentit (51)
Mulla on upea kostokroppa.
M46 157kg
Miksi pitÀisi hankkia sellainen?
Vierailija kirjoitti:
NÀyttÀÀkseen eksÀlle mistÀ tÀmÀ jÀÀ paitsi.
Kuntosali oli Kain pelastus
Revenge Body with Martina Aitolehti
Kosto kroppa? NehÀn ovat aivan jÀrkyttÀvÀn nÀköisiÀ ne fitit. EivÀt edes nÀytÀ naisilta enÀÀ... Mies
Kun eron jÀlkeen jÀÀ aikaa, voi tehdÀ niitÀ ruokia mitÀ haluaa tai jÀttÀÀ syömÀttÀ ja jos kotona seinÀt kaatuu pÀÀlle ja tuulettaa pÀÀtÀ liikkumalla, niin kyllÀhÀn se vaikuttaa ulkonÀköön. Onko siinÀ jotain vÀÀrÀÀ? En ymmÀrrÀ.
Kostomekko-termi on tullut siitÀ, kun prinsessa Diana meni eronsa jÀlkeen juhliin ja oli pukeutunut juhlamekkoon. Verkkareissa vai trikoohameessako sen olisi pitÀnyt sinne mennÀ? Kai nyt jokainen saa pukeutua juhliin miten haluaa? Vai olisiko hÀnen pitÀnyt jÀÀdÀ kotiin itkemÀÀn?
Ei toimi suomessa :D
Suomalaiset perÀmerestÀ rantautuneet ryhÀvalaat ei pysty koskaan tuohon. Irttarit, suklaa, sidukka & sipsi sekÀ kela-elÀtys ja demarisyöpÀ eli f e m a k k o i s u u s pitÀÀ siitÀ huolen, ettÀ on ja tulee olemaan vastaisuudessakin À m m i e n voimafantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀyttÀÀkseen eksÀlle mistÀ tÀmÀ jÀÀ paitsi.
Eli selkeÀsti ei mistÀÀn. Osoittaa vain ,ettÀ se kostokropan omaava on katkera erosta (mikÀ taas on johtunut jÀtetksi tulleen idioottimaisesta luonteesta), eikÀ osaa mennÀ elÀmÀssÀÀn eteenpÀin.
T: se lainaamasi kirjoittaja.
Tavallaan, mutta en miehen takia, vaan entisten kiusaajien. Olin lapsena pullukka, en ole enÀÀ, ja kieltÀmÀttÀ kivaa katsella miten nÀmÀ entiset kiusaajat ovat kaikki levinneet samalla kun itse kaunistun.
Useimmat treenaajat eivÀt jaksa treenata valtavia mÀÀriÀ vuosia tai vuosikymmeniÀ. EhkÀ 10 % korkeintaan?