Oletteko ikinä hankkineet kostokroppaa? 🍑
Ootteko? Siis treenanneet itseänne fitiksi jonkun inhottavan ihmisen jälkeen
Kommentit (51)
Mulla on upea kostokroppa.
M46 157kg
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hankkia sellainen?
Näyttääkseen eksälle mistä tämä jää paitsi.
Kuntosali oli Kain pelastus
Revenge Body with Martina Aitolehti
Kosto kroppa? Nehän ovat aivan järkyttävän näköisiä ne fitit. Eivät edes näytä naisilta enää... Mies
Kun eron jälkeen jää aikaa, voi tehdä niitä ruokia mitä haluaa tai jättää syömättä ja jos kotona seinät kaatuu päälle ja tuulettaa päätä liikkumalla, niin kyllähän se vaikuttaa ulkonäköön. Onko siinä jotain väärää? En ymmärrä.
Kostomekko-termi on tullut siitä, kun prinsessa Diana meni eronsa jälkeen juhliin ja oli pukeutunut juhlamekkoon. Verkkareissa vai trikoohameessako sen olisi pitänyt sinne mennä? Kai nyt jokainen saa pukeutua juhliin miten haluaa? Vai olisiko hänen pitänyt jäädä kotiin itkemään?
Ei toimi suomessa :D
Suomalaiset perämerestä rantautuneet ryhävalaat ei pysty koskaan tuohon. Irttarit, suklaa, sidukka & sipsi sekä kela-elätys ja demarisyöpä eli f e m a k k o i s u u s pitää siitä huolen, että on ja tulee olemaan vastaisuudessakin ä m m i e n voimafantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hankkia sellainen?
Näyttääkseen eksälle mistä tämä jää paitsi.
Eli selkeästi ei mistään. Osoittaa vain ,että se kostokropan omaava on katkera erosta (mikä taas on johtunut jätetksi tulleen idioottimaisesta luonteesta), eikä osaa mennä elämässään eteenpäin.
T: se lainaamasi kirjoittaja.
Tavallaan, mutta en miehen takia, vaan entisten kiusaajien. Olin lapsena pullukka, en ole enää, ja kieltämättä kivaa katsella miten nämä entiset kiusaajat ovat kaikki levinneet samalla kun itse kaunistun.
Useimmat treenaajat eivät jaksa treenata valtavia määriä vuosia tai vuosikymmeniä. Ehkä 10 % korkeintaan?