Oletteko ikinĂ€ hankkineet kostokroppaa? đ
Ootteko? Siis treenanneet itseÀnne fitiksi jonkun inhottavan ihmisen jÀlkeen
Kommentit (51)
KyllÀ! Yhden k A k k A p À À n jÀljiltÀ turhautti, itketti, suututti (siis mies petti minua). Purin turhautumista juoksemiseen ja treenamiseen. KesÀ koitti ja yks kaks huomasin, ettÀ vaatteet istuu paremmin yms. KesÀllÀ sitten törmÀsin kyseiseen mieheen ohi mennen ja kyllÀ hiveli itsetuntoa, kun katsoi pitkÀÀn. Ja yritti tottakai lÀmmitellÀ vanhaa suhdetta. MinÀ viis vÀlitin, ja annoin katsella kateellisena, kun muut miehet tulivat juttelemaan. Tuntui hyvÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Miten Senja voi selÀttÀÀ henkiset lukkonsa?
Revenge Body with Martina Aitolehti
TÀssÀ nÀhdÀÀn naisten hypergamia:
Nainen kauhea syöttöporsas ja mies komea ja timmi kuin mikÀ.
Miksi mies tyytyy noin pullavaan naiseen?
En, miksi ihmeessÀ??
Olen pitÀnyt itseni sellaisessa kuosissa ettei ole ollut tarvetta kostoon. Lapsellista touhua joku kostaminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Pari kertaa olen eron jÀlkeen ottanut entistÀ parempikroppaisen naisen. Se on kovin kosto exÀlle, mitÀ mies voi tehdÀ.
KyllÀ pahin kosto on kertoa ettei tuntenut koko aikana mitÀÀn.
Jep. Ja tunnustaa vielÀ nÀytelleensÀ orgasmin ja se valkoinen lentÀvÀ mÀlli oli kermaviiliÀ.
Miten hankitaan kroppa? YritÀn kyllÀ kasvattaa massaa, ettÀ en olis niin nÀkymÀtön.
Itse en viitsinyt, vaan aloin mussuttamaan irtokarkkeja kilokaupalla. Lihoin 27 kiloa mutta kosto se on sekin...
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ! Yhden k A k k A p À À n jÀljiltÀ turhautti, itketti, suututti (siis mies petti minua). Purin turhautumista juoksemiseen ja treenamiseen. KesÀ koitti ja yks kaks huomasin, ettÀ vaatteet istuu paremmin yms. KesÀllÀ sitten törmÀsin kyseiseen mieheen ohi mennen ja kyllÀ hiveli itsetuntoa, kun katsoi pitkÀÀn. Ja yritti tottakai lÀmmitellÀ vanhaa suhdetta. MinÀ viis vÀlitin, ja annoin katsella kateellisena, kun muut miehet tulivat juttelemaan. Tuntui hyvÀlle.
KyllÀ varmaan.
KyllÀ. Suoraan sanottuna vtutti niin paljon, ettÀ olin roikkunut tyhjÀpÀÀn ja -taskun kanssa monia vuosia. Aloin treenata hullun lailla ja pÀÀson parikymppisen mittoihin. Sitten pystyikin valitsemaan valiomiehen itselleen. Pukeutuminenkin muuttui. Joskus yhteisissÀ juhlissa - lasten vuoksi - nà htiin. HÀn hÀmmÀsteli timmiÀ kuntoani, minÀ valoin vielÀ suolaa haavoihin korjaamalla puolihuolimattomasti stay upin reunaa.
NÀmÀ kosto-jutut on siitÀ typeriÀ, ettÀ sitÀ ukkoa ei kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn mitkÀÀn kostot, jos se lÀhti jonkun toisen mukaan. Sen sijaan kosto osoittaa, ettÀ et ole pÀÀssyt yli, ja olet löytÀnyt entisestÀ itsestÀsi vikaa, jonka olet nyt korjannut. Tavallaan hyvÀ lopputulos, vaikka motivaation lÀhde on kyseenalainen.
Olisihan se pitÀnyt tietÀÀ ettÀ ei tÀtÀ av mammoilta kannata kysyÀ xD tÀÀllÀ vaan mennÀÀn lÀskit heiluen
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ kosto-jutut on siitÀ typeriÀ, ettÀ sitÀ ukkoa ei kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn mitkÀÀn kostot, jos se lÀhti jonkun toisen mukaan. Sen sijaan kosto osoittaa, ettÀ et ole pÀÀssyt yli, ja olet löytÀnyt entisestÀ itsestÀsi vikaa, jonka olet nyt korjannut. Tavallaan hyvÀ lopputulos, vaikka motivaation lÀhde on kyseenalainen.
EthÀn puhu zontaa? Aika montaa ukkoa alkaa vatuttaa, kun yli nelikymppinen ex-puoliso nÀyttÀÀkin kolmikymppiseltÀ ja miehiÀ - hÀntÀ parempia - on jonoksi asti.
En. Joskus hankin nuorena iskukropan. Tulos oli pelimies ja se vaan kÀytti hyvÀksi tilannetta. Olisi ollut muukin vaihtoehto, muttei mielestÀni ihan toiminut. Homma meni siis pieleen.
Vierailija kirjoitti:
TÀtÀ logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elÀmÀni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmÀsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nÀhnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitÀ tÀllÀ ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistÀ?
RiittÀmÀttömyyden tunne itsestÀ ja siitÀ seuraava oman arvon asettaminen muiden kÀsiin ja pÀÀtettÀvÀksi. SitÀhÀn se yksinkertaisuudessaan on. JÀljet johtavat lapsuuteen ja siihen miten vanhemmat ovat kohdelleet. Onko ollut riittÀvÀ itsenÀÀn, vai onko joutunut tekemÀÀn erilaisia sirkustemppuja "ansaitakseen" rakkauden.
Tai jos vaan kirjoittaisi otsaan ettÀ ajattelen exÀÀni koko ajan. YhtÀ noloa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. KyllÀ se tuntui hyvÀltÀ olla tikissÀ.
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921âŠ
TyrmÀÀvĂ€ kroppa đđ„”đ„” KyllĂ€ eksĂ€ on katkera tuollaisesta herkkupalasta
En. LyhyenÀ (miehenÀ) olen aina vÀÀrÀn mittainen, jos olen pyöreÀkÀ niin sanotaan puutarhatontuksi, Jos olen hoikka sanotaan hukkapÀtkÀksi. Jos ja kun olen urheilullinen niin olen sitten vain epÀtoivoinen pullistelija, joka luulee, ettÀ joku pitÀisi siitÀ, ettÀ on nÀkyvÀ ns, pyykkilautavatsa, kun se on vÀÀrÀssÀ paikassa ja saa reilusti alle169 cm miehen vaikuttamaan vain ÀllöltÀ, vaikkei hÀn sanoisi sanaakaan ja itse vatsa se nÀkyisi julkisella paikalla kuin satunnaisesti uimarannalla tai uimahallissa
No, kroppa on samassa -timmissÀ- kunnossa kun ennen neljÀÀ lasta, mutta eron jÀlkeen otin kostoelÀmÀ-mentaliteetin. ExÀn mukaan joudun erossa kadulle, eikÀ kukaan huoli mua enÀÀ koskaan. Nyt en mitenkÀÀn peittele ihanaa parisuhdetta (viides vuosi lÀhti juuri) ja sitÀ, ettÀ kÀydÀÀn nyxÀn ja lasten kanssa milloin missÀkin kivassa paikassa ymsyms. ExÀ puolestaan painaa nykyÀÀn varmaan 140 kiloa, on yksinÀinen ja alkoholisoitunut työnarkomaani.
KyllÀ pahin kosto on kertoa ettei tuntenut koko aikana mitÀÀn.