Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oletteko ikinĂ€ hankkineet kostokroppaa? 🍑

Vierailija
27.03.2025 |

Ootteko? Siis treenanneet itseÀnne fitiksi jonkun inhottavan ihmisen jÀlkeen

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pari kertaa olen eron jÀlkeen ottanut entistÀ parempikroppaisen naisen. Se on kovin kosto exÀlle, mitÀ mies voi tehdÀ.

KyllĂ€ pahin kosto on kertoa ettei tuntenut koko aikana mitÀÀn. 

Vierailija
22/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllĂ€! Yhden k A k k A p Ă€ Ă€ n jĂ€ljiltĂ€ turhautti,  itketti, suututti (siis mies petti minua). Purin turhautumista juoksemiseen ja treenamiseen. KesĂ€ koitti   ja yks kaks huomasin, ettĂ€ vaatteet istuu paremmin yms. KesĂ€llĂ€ sitten törmĂ€sin kyseiseen mieheen ohi mennen ja kyllĂ€ hiveli itsetuntoa, kun katsoi pitkÀÀn. Ja yritti tottakai lĂ€mmitellĂ€ vanhaa suhdetta. MinĂ€ viis vĂ€litin, ja annoin katsella kateellisena, kun muut miehet tulivat juttelemaan.  Tuntui hyvĂ€lle. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Senja voi selÀttÀÀ henkiset lukkonsa?

Revenge Body with Martina Aitolehti

TÀssÀ nÀhdÀÀn naisten hypergamia:

Nainen kauhea syöttöporsas ja mies komea ja timmi kuin mikÀ.

Miksi mies tyytyy noin pullavaan naiseen?

Vierailija
24/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En, miksi ihmeessĂ€?? 

Olen pitÀnyt itseni sellaisessa kuosissa ettei ole ollut tarvetta kostoon. Lapsellista touhua joku kostaminen...

Vierailija
25/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Pari kertaa olen eron jÀlkeen ottanut entistÀ parempikroppaisen naisen. Se on kovin kosto exÀlle, mitÀ mies voi tehdÀ.

KyllĂ€ pahin kosto on kertoa ettei tuntenut koko aikana mitÀÀn. 

Jep. Ja tunnustaa vielÀ nÀytelleensÀ orgasmin ja se valkoinen lentÀvÀ mÀlli oli kermaviiliÀ.

Vierailija
26/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten hankitaan kroppa? YritÀn kyllÀ kasvattaa massaa, ettÀ en olis niin nÀkymÀtön.

Vierailija
27/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse en viitsinyt, vaan aloin mussuttamaan irtokarkkeja kilokaupalla. Lihoin 27 kiloa mutta kosto se on sekin...

Vierailija
28/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€! Yhden k A k k A p Ă€ Ă€ n jĂ€ljiltĂ€ turhautti,  itketti, suututti (siis mies petti minua). Purin turhautumista juoksemiseen ja treenamiseen. KesĂ€ koitti   ja yks kaks huomasin, ettĂ€ vaatteet istuu paremmin yms. KesĂ€llĂ€ sitten törmĂ€sin kyseiseen mieheen ohi mennen ja kyllĂ€ hiveli itsetuntoa, kun katsoi pitkÀÀn. Ja yritti tottakai lĂ€mmitellĂ€ vanhaa suhdetta. MinĂ€ viis vĂ€litin, ja annoin katsella kateellisena, kun muut miehet tulivat juttelemaan.  Tuntui hyvĂ€lle. 

KyllÀ varmaan.

Vierailija
29/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
30/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ. Suoraan sanottuna vtutti niin paljon, ettÀ olin roikkunut tyhjÀpÀÀn ja -taskun kanssa monia vuosia. Aloin treenata hullun lailla ja pÀÀson parikymppisen mittoihin. Sitten pystyikin valitsemaan valiomiehen itselleen. Pukeutuminenkin muuttui. Joskus yhteisissÀ juhlissa - lasten vuoksi - nàhtiin. HÀn hÀmmÀsteli timmiÀ kuntoani, minÀ valoin vielÀ suolaa haavoihin korjaamalla puolihuolimattomasti stay upin reunaa.

Vierailija
31/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀmÀ kosto-jutut on siitÀ typeriÀ, ettÀ sitÀ ukkoa ei kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn mitkÀÀn kostot, jos se lÀhti jonkun toisen mukaan. Sen sijaan kosto osoittaa, ettÀ et ole pÀÀssyt yli, ja olet löytÀnyt entisestÀ itsestÀsi vikaa, jonka olet nyt korjannut. Tavallaan hyvÀ lopputulos, vaikka motivaation lÀhde on kyseenalainen.

Vierailija
32/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisihan se pitĂ€nyt tietÀÀ ettĂ€ ei tĂ€tĂ€ av mammoilta kannata kysyĂ€ xD tÀÀllĂ€ vaan mennÀÀn lĂ€skit heiluen 

Vierailija
33/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀmÀ kosto-jutut on siitÀ typeriÀ, ettÀ sitÀ ukkoa ei kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn mitkÀÀn kostot, jos se lÀhti jonkun toisen mukaan. Sen sijaan kosto osoittaa, ettÀ et ole pÀÀssyt yli, ja olet löytÀnyt entisestÀ itsestÀsi vikaa, jonka olet nyt korjannut. Tavallaan hyvÀ lopputulos, vaikka motivaation lÀhde on kyseenalainen.

EthÀn puhu zontaa? Aika montaa ukkoa alkaa vatuttaa, kun yli nelikymppinen ex-puoliso nÀyttÀÀkin kolmikymppiseltÀ ja miehiÀ - hÀntÀ parempia - on jonoksi asti.

Vierailija
34/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. Joskus hankin nuorena iskukropan. Tulos oli pelimies ja se vaan kÀytti hyvÀksi tilannetta. Olisi ollut muukin vaihtoehto, muttei mielestÀni ihan toiminut. Homma meni siis pieleen.

Vierailija
35/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀtÀ logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Olen eronnut kaksi kertaa elÀmÀni aikana, seurustelusuhteista. Toiseen törmÀsin 10 vuotta sitten kerran ohimennen, ja toista en ole nÀhnyt sen koommin. Voisiko joku kertoa, mitÀ tÀllÀ ja kostoksi treenatulla kropalla on yhteistÀ?

RiittÀmÀttömyyden tunne itsestÀ ja siitÀ seuraava oman arvon asettaminen muiden kÀsiin ja pÀÀtettÀvÀksi. SitÀhÀn se yksinkertaisuudessaan on. JÀljet johtavat lapsuuteen ja siihen miten vanhemmat ovat kohdelleet. Onko ollut riittÀvÀ itsenÀÀn, vai onko joutunut tekemÀÀn erilaisia sirkustemppuja "ansaitakseen" rakkauden.

Vierailija
36/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai jos vaan kirjoittaisi otsaan ettĂ€  ajattelen exÀÀni koko ajan. YhtĂ€ noloa.

Vierailija
37/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. KyllÀ se tuntui hyvÀltÀ olla tikissÀ.

https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921

TyrmÀÀvĂ€ kroppa đŸ˜đŸ„”đŸ„” KyllĂ€ eksĂ€ on katkera tuollaisesta herkkupalasta

Vierailija
38/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. LyhyenĂ€ (miehenĂ€) olen aina vÀÀrĂ€n mittainen, jos olen pyöreĂ€kĂ€ niin sanotaan puutarhatontuksi,  Jos olen hoikka sanotaan hukkapĂ€tkĂ€ksi. Jos ja kun olen urheilullinen niin olen sitten vain epĂ€toivoinen pullistelija, joka luulee, ettĂ€ joku pitĂ€isi siitĂ€, ettĂ€ on nĂ€kyvĂ€ ns, pyykkilautavatsa, kun se on vÀÀrĂ€ssĂ€ paikassa ja saa reilusti alle169 cm miehen vaikuttamaan vain Ă€llöltĂ€, vaikkei hĂ€n sanoisi sanaakaan ja itse vatsa se nĂ€kyisi julkisella paikalla kuin satunnaisesti uimarannalla tai uimahallissa 

Vierailija
39/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No, kroppa on samassa -timmissĂ€- kunnossa kun ennen neljÀÀ lasta, mutta eron jĂ€lkeen otin kostoelĂ€mĂ€-mentaliteetin. ExĂ€n mukaan joudun erossa kadulle, eikĂ€ kukaan huoli mua enÀÀ koskaan. Nyt en mitenkÀÀn peittele ihanaa parisuhdetta (viides vuosi lĂ€hti juuri) ja sitĂ€, ettĂ€ kĂ€ydÀÀn nyxĂ€n ja lasten kanssa milloin missĂ€kin kivassa paikassa ymsyms. ExĂ€ puolestaan painaa nykyÀÀn varmaan 140 kiloa, on yksinĂ€inen ja alkoholisoitunut työnarkomaani.  

Vierailija
40/51 |
27.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yhdeksÀn kuusi