Paljonko teillä on rahaa säästötilillä?
Tai tileillä ylipäätään? Nyt ei kiinnosta kiinteä omaisuus, sijoitukset tai rahastot, vaan ihan puhtaasti säästöt. Jos tekee mieli kirjoittaa, ettei tileillä kannata makuuttaa rahoja, niin me kaikki tiedetään se jo - joten älä kirjoita.
Kommentit (33)
Pelkään sijoituksia ja huijauksia eli ihan säästötilillä noin 110 000 e. Vanhuutta ja sairauksia varten, tosin nyt niin huono taloudellinen tilanne että joudun syömään säästöjäni. Kirjaimellisesti;)
Mä en viitti pilata sun päivääs joten jääköön arvoitukseksi.
60000 kahden eri pankin säästötileillä.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen 450€. Perjantaina on tilipäivä ja riittää sinne oikein hyvin. Osakesäästötilin saldo on noin 1350€ miinuksella eli olen melkein tonnin pakkasen puolella.
osakesäästötilin SALDO ei voi olla koskaan pakkasen puolella. Osakesäästötilin TUOTTO voi mutta SALDO on aina 0 tai suurempi.
Noin 20 000. En oikeastaan suunnittele säästäväni omiin hautajaiskuluihin. Jälkeläisiä ei ole. Viime kädessä yhteiskunta maksaa, ketään ei jätetä hautaamatta.
Käyttötilillä noin pari tonnia ja säästötilillä 54 000 euroa. Oon 44-vuotias, asunto ollut jo pitkään velaton, joten olen pystynyt helposti säästämään palkasta. On nähty sekin aika kun kaikki säästöt laskettiin satasissa, joten olen kiitollinen nykytilanteesta.
Säästötileillä 800 € ja käteisenä muutama satanen. Talvella oli vielä aika paljon enemmän säästössä. Sitten ostin vapaa-ajan paikan järven rannalta.
Sijoituksissa 115k.
Tilillä 230€, mutta laskut odottaa maksuja. Nettosaldo on about 40€. En maksa ennen kuin on pakko, jotta on vähän pelivaraa jos joku hätä sattuu iskemään ja pitäisi vaikka taksilla kulkea sairaalaan.