Mitä pahaa Elon Musk on tehnyt kun väki peruu Tesla kauppoja?
Naapuri kehotti myymään Teslan mutta en myy. Mitä niin järkyttävää minulta on mennyt ohi?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vastustaa wokea.
Höpö höpö, persu.
Tuhoaa demokratiaa, ja muuttaa maan nasseSaksaksi.
Näin tesla kaatuu ja näin spaceXXX kaatuu myös
Päivitetäänpäs yksi vanha kupla volkkari vitsi nykyaikaan
Tiedättekö, miksi Elon Musk pitää Teslalla ajaessaan oikeata kättä eteenpäin ja ylös ojennettuna, matkalla skimbaamaan Vermontiin samaan mestaan mihin Vance (ennekuin hän lähtikin venäjälle hiihtelemään)?
Ei, Elon Musk ei tee Hei| #itler tervehdystä, hän vaan kokeilee puhaltaako Teslan lämmityslaite lämmintä ilmaa tuulilasille.
sinä et sitten uutisia paljon seuraile, ap?
Mitä pahaa elon musk on tehnyt kun osake tippuu ja teslasta halutaan eroon.
Jääköön sinulle apeee ikuiseksi arvoitukseksi.
Ei se sen jätkän kukkarosta ole kuin 300 miljoonaa pois pitkällä tähtäimellä.
Ei haluta tulla kytketyksi Elonin ajatusmaailmaan. Jos ajat Teslalla, olet kuin mini-Elon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustaa wokea.
Höpö höpö, persu.
Ei tee kumpaakaan, vasuri ei itsekään tiedä miksi oikeasti vihaa Muskia vaan menee virran mukana kuin pässi, bää!
Kuunnelkaa välillä mitä Musk itse sanoo, eikä sitä disinformaatiota ja vääristelyä mitä oma paskamediamme tuuttaa.
Elon Musk Joe Roganin kanavalla, enää puuttuisi tosiaan ne nasseliput ja valkoiset huput
Uhri lavastaa pahantekijää. Vielä ei tiedetä, minkä kaiken kohteeksi uhri on joutunut. Tekijä on kuitenkin Musk, sen verran tiedetään.
Levittää häpeilemättä venäjän propagandaa, sabotoi USA:n hallintoa ja koettaa kammeta Trumpia venäjän puolelle. Valehtelee jatkuvasti Ukrainasta ja haukkuu hävittäjälentäjiä ja astronautteja maanpettureiksi vaikka on itse Etelä-Afrikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustaa wokea.
Höpö höpö, persu.
Ei tee kumpaakaan, vasuri ei itsekään tiedä miksi oikeasti vihaa Muskia vaan menee virran mukana kuin pässi, bää!
Kuunnelkaa välillä mitä Musk itse sanoo, eikä sitä disinformaatiota ja vääristelyä mitä oma paskamediamme tuuttaa.
Muistatko kun Musk pelasi selvästi jonkun muun korkealle tasolle nostamalla hahmolla ikään kuin se olisi todistanut hänen olevan taitava pelaaja, vaikkei hän tiennyt edes perusasioita (mihin paikkoihin hahmo voi mennä kartalla, mitä esineitä kannattaa poimia ylös...)? Sen jälkeen hänen sanaansa on ollut mahdoton luottaa näin pelien pelaajana. Mistä minun on tarkoitus tietää, puhuuko hän totta vai valehteleeko taas häpeämättä?
No mitäs luulet? Sähköautot on so last season.
Paska "auto". Oikeatkin autonvalmistajat ovat alkaneet valmistaa sähkövatkaimia, ja onhan ne nyt houkuttelevampia kuin tuo katsastustilastojen hylkykuningas.
"En muista, enkä ole tietoinen. Laita ihmeessä linkkiä."
Olepa hyvä:
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000010969581.html
T: Eri
Swasticar