Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni veli otti tasoaan huonomman naisen

Vierailija
26.03.2025 |

Hän olisi saanut hoikan, kauniin ja korkeasti koulutetun naisen, joka useaan kertaan oli tälle sanonut että haluaisi seurustella. Mies vaan pelasi rulettia, ja lopulta nainen kyllästyi ja etsi itselleen parisuhteen. 

Nyt ystäväni veli seurustelee hieman pyöreähkön päiväkodin tädin kanssa. Auttakaa ymmärtämään? 🥲

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ole. Mitään. Tasoja.

Rakkaus voittaa.

Vierailija
2/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mitä se sulle kuuluu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ole. Mitään. Tasoja.

Rakkaus voittaa.

No ei muuten voita 😅 ootko joku ikuisesti yksin elävä, katkeroitunut palstamamma.

Vierailija
4/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa vertailla toisten ulkonäköä. Ulkonäöllä on loppujen lopuksi tosi pieni merkitys parisuhteessa. Maailman kauneinkin ihminen alkaa kyllästyttämään pitkässä parisuhteessa. Luonne merkitsee eniten.

Vierailija
5/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ole. Mitään. Tasoja.

Rakkaus voittaa.

No ei muuten voita 😅 ootko joku ikuisesti yksin elävä, katkeroitunut palstamamma.

En todellakaan. Seison tukevasti sanojeni takana. 

Vierailija
6/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa vertailla toisten ulkonäköä. Ulkonäöllä on loppujen lopuksi tosi pieni merkitys parisuhteessa. Maailman kauneinkin ihminen alkaa kyllästyttämään pitkässä parisuhteessa. Luonne merkitsee eniten.

Miks naurettavaa? Itsekö otat mieluummin ihmisen joka ei visuaalisesti miellytä, kuin hyvännäköisen ja hyväkroppainen? Öö.

Vierailija
7/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein otti, kuten tavaran kaupan hyllystä.

Vierailija
8/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tasoja. Rakkaus ja muu siihen liittyvä ratkaisee.

Vierailija
9/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nää ei ole tasoja- tyypit on itse just jotain tantahtavia tätejä, jotka eivät ole oikein koskaan kelvanneet kenellekään. Ap, ymmärrän ihmetyksesi, ja vastaukseni on että miesten itsetunto ei aina kestä todella kauniita naisia, jonka takia valitsevat hieman tasoaan alemman.

Vierailija
10/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks naurettavaa? Itsekö otat mieluummin ihmisen joka ei visuaalisesti miellytä, kuin hyvännäköisen ja hyväkroppainen? Öö.

Et ole näköjään vielä huomannut, että luonteessakin on tasoja.

Vierailija
11/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä heidän luonteet sopii yhteen niin, että on ihana ja helppo olla yhdessä. Se on loppujen lopuksi useimmille pitkissä parisuhteissa tärkeämpää kuin ulkonäkö. Jotkut, kuten minä, oppii sen kantapään kautta, aikansa jahdattuaan nuorena kumppaneita vain ulkonäkö edellä, ja päätyen toistuvasti onnettomiin, riitaisiin suhteisiin. Lopulta sitten kun jo keski-ikä alkoi kolkutella ovelle, tajusin että ei sillä ulkonäöllä tee mitään jos arki on helvettiä, ja etsin itselleni mukavan naisen jonka kanssa on helppo olla yhdessä eikä tule riitoja. Hän on tavallisen näköinen, vähän pyöreäkin, mutta innokas sängyssä ja aidosti mukavaa seuraa ihan missä vaan, arjessa, matkoilla... 

Vierailija
12/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nää ei ole tasoja- tyypit on itse just jotain tantahtavia tätejä, jotka eivät ole oikein koskaan kelvanneet kenellekään. Ap, ymmärrän ihmetyksesi, ja vastaukseni on että miesten itsetunto ei aina kestä todella kauniita naisia, jonka takia valitsevat hieman tasoaan alemman.

Olen "ei ole tasoja"- tyyppi. Olen kelvannut usein, en ole tantahtava (tai hu...ava sen puoleen). Satun vain luottamaan siihen miltä toinen ihminen tuntuu enemmän kuin siihen miltä hän näyttää tai paljonko tienaa tai millä autolla ajaa.

Vierailija
13/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla melko yksinkertainen ihminen 

Vierailija
14/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin samaa. Ap tuntuu olevan aika yksinkertainen tyyppi.

Vierailija
15/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tämmöinen ei tasoja -tyyppi, ja olen kyllä kelvannut, lapsiakin on muutama saatu, ja nuorena oli paljonkin liehittelijöitä. Tässä tasojutussa minua eniten korpeaa se, miten se keskittyy pelkkään ulkonäköön. Harvoin ainakaan älykkäät ihmiset valitsee kuitenkaan elämänkumppania ja lastensa toista vanhempaa ulkonäkö edellä. En minäkään ottanut komeinta joka olisi ollut saatavilla, vaan yhteensopivimman. Nämä tasotyypit voisi sanoa että hän on huonotasoinen, koska on lyhyt ja kaljuuntuva eikä mitenkään erityisen näköinen, mutta minä pidän häntä huipputasoisena, koska hän on äärimmäisen kunnollinen ja kiva ihminen, älykäs, korkeasti koulutettu (yliopistolehtori).. 

Vierailija
16/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut oon. Olen parisuhteessa ja meillä on lapsi.

Vierailija
17/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla melko yksinkertainen ihminen 

Aloittaja taitaa olla se hoikka ja korkeakoulutettu seurusteluun halukas, joka jäi nuolemaan näppejään?

Vierailija
18/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinusta luonteella ei ole väliä? Sinä varmaan ottaisit hyvännäköisen mutta luonteeltaan kusi päisen ihmisen? Olisiko kiva seurustella sellaisen ihmisen kanssa? Eikö menisi hermot?

Vierailija
19/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinusta luonteella ei ole väliä? Sinä varmaan ottaisit hyvännäköisen mutta luonteeltaan kusi päisen ihmisen? Olisiko kiva seurustella sellaisen ihmisen kanssa? Eikö menisi hermot?

Sellasiaha naiset ottaaki. Ja turpiinsa samoilta tyypeiltä

Vierailija
20/54 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään päiväkodin tätejä. Lastentarhanopettajat ovat hyvin koulutettuja, samoin lastenhoitajat. He tekivät vastuullista varhaiskasvatustyötä. Isäsi sisko on tätisi, ei muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi