Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra: Olemme epäonnistuneet kaikessa

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tavallaan ihmetyttää, että miksi kaikki lasten hyväksikäyttäjät hakeutuvat nimenomaan persuihin? Tuo vapauspuolueen kaveri olisi ihan hyvin voinut olla persu kanssa. Olettavatko, että persuihin pääsee helpommin vai onko persuuden ja lasten hyväksikäytön välillä jonkinlaista korrelaatiota? Onko tätä asiaa koskaan tutkittu?

Vierailija
62/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetko vaalit persut ajatteli Purran johdolla hävitä? Milloin Purra menee vaihtoon? Kysyy entinen äänestäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tavallaan ihmetyttää, että miksi kaikki lasten hyväksikäyttäjät hakeutuvat nimenomaan persuihin? Tuo vapauspuolueen kaveri olisi ihan hyvin voinut olla persu kanssa. Olettavatko, että persuihin pääsee helpommin vai onko persuuden ja lasten hyväksikäytön välillä jonkinlaista korrelaatiota? Onko tätä asiaa koskaan tutkittu?

Ei mitään "voinut" vaan on ihan pesunkestävä ääripersu. Tämän Vapaudenliiton juurethan on vahvasti persuissa, eli se on VKK:sta ovet paukkuen lähtenyt poppoo ja VKK taas oli Ano Turtiaisen perustama lössi sen jälkeen kun hän lensi persuista mäjelle.

Vierailija
64/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa PedoPersujen vaalitelttoja.

Vierailija
65/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkki väri ei yhtään pue Riikkaa, näyttää seonneelta possulta.

😄

Vierailija
66/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SS nazzi Akka on (purra) ja orpo pikku räkänokka suurine valheineen kuin SS Akkakin(purra),molemat joutaa Puutinin kansliaan...

Vierailija
67/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä ok set tava v i n o s i l m ä l u d e kykenee ymmärtämään vastikkeettomien sopeutumisrahojensa kanssa, että keharin eväät eivät oikein riitä vastuupaikoille?! 

Vierailija
68/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulandiassa kaikki hyvin.

Vierailija
69/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Riku Pirinen ja Sasu Haapanen persujen ehdokkaana? 

Vierailija
70/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Riku Pirinen ja Sasu Haapanen persujen ehdokkaana? 

Entä Outi Kumpuniemi?

Vierailija
71/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011124833.html

Vierailija
72/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei rajoitu pelkkiin lapsiinsekaantujiin vaan myös esimerkiksi julkisella paikalla ammuskelijoihin, vasarankäyttäjiin, maanpettureihin ja Luoja yksin tietää mihin muihinkin.

Vierailija
73/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman kuitenkin toivotettiin avosylin vastaan ihan tietäen miksi ei muille kelvannut.

Vierailija
74/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkki väri ei yhtään pue Riikkaa, näyttää seonneelta possulta.

Olin juuri kommentoimassa jotain pseudo-älyllisesti, mutta tämä oli liikaa.

Vierailija
75/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on epäonnistunut kaikessa, paitsi köyhien, työttömien, lapsiperheiden, opiskelijoiden, yrittäjien listaa saa jatkaa, kyykytyksessä.

Perskokkareiden säästötoimilla on kohta valtionvelkakin säästetty kaksinkertaiseksi. Markkina menetti uskonsa heti alkuunsa, seurauksena 100000 työtöntä lisää. Vielä on pari vuotta aikaa ajaa Suomi konkurssiin, ja hyvinhän tuo näyttää etenevån.

Mä oon vaan rikastunut nykyhallituksen aikana. Toivon mukaan päädytte sillan alle asumaan, niin olette ppois näkyvistä

Kävisit edes luottokortilla maksaen Usassa tsekkaamassa miten hienoa on suuret tuloerot, kun illan tultua kodittomat alkaa ostoskärryineen liikuskella.

Tuohan on persuilta klassinen vedätys itkun kera, kuin alkoholisti joka lupaa että tässä on viimeinen känni antakaa mulle kaikki synnit heti anteeksi. Eikä mikään muutu miksikään.

Vierailija
76/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on epäonnistunut kaikessa, paitsi köyhien, työttömien, lapsiperheiden, opiskelijoiden, yrittäjien listaa saa jatkaa, kyykytyksessä.

Perskokkareiden säästötoimilla on kohta valtionvelkakin säästetty kaksinkertaiseksi. Markkina menetti uskonsa heti alkuunsa, seurauksena 100000 työtöntä lisää. Vielä on pari vuotta aikaa ajaa Suomi konkurssiin, ja hyvinhän tuo näyttää etenevån.

Mä oon vaan rikastunut nykyhallituksen aikana. Toivon mukaan päädytte sillan alle asumaan, niin olette ppois näkyvistä

Toivottavasti tulet sokeaksi, silloin et näe!!!

Vierailija
77/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siirtynyt persuihin, koska ei vaan jaksa tätä pahaa oloa enää vasemmalla puolella. Haluan olla hyvän mielen puolueessa. Lisäksi haluan palvoa mestaria

-Winner-

RAHHAAAAAHHHAAAAAAHHHAAAAAAA RAHHAH RAHHAH RAAAAHHAHAHAHAH!!!!

Minäkin haluan samalle puolelle. Haluan pehmustettuun huoneeseen ja syödä hyönteisiä. Keskellä yötä täysikuun aikaan huudan kaltereiden takaa MESTARIAAA!!!

- MESTARIII MAESTROOO! Tee minusta kuolematon!

Vierailija
78/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä ei enää ole ruokaa. Ne nääntyy nälkään ja syö hyönteisiä slummejen seiniltä. Mestari ja porukat imee verta minkä kerkeää. Kärsimys tuottaa nautintoa ja talous kukoistaa.

Vierailija
79/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut kielsivät pervoilun! Onko sitten kuitenkin menty ja pervoiltu?

Kunnallisvaaliehdokkaina heillä on kuitenkin pervoja enemmän kuin koskaan. Perussuomalaiset voisivat vaihtaa nimensä jo Pervosuomalaisiksi niin vastaisi todellisuutta paremmin.

Pedosuomalaiset / Petturisuomalaiset. #Saksikäsisadisti.

Vierailija
80/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa PedoPersujen vaalitelttoja.

Varsinkin jos on pienten lasten kanssa liikkeellä kannattaa kiertää persuteltat kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi