Purra: Olemme epäonnistuneet kaikessa
Kommentit (107)
Monetko vaalit persut ajatteli Purran johdolla hävitä? Milloin Purra menee vaihtoon? Kysyy entinen äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Minua tavallaan ihmetyttää, että miksi kaikki lasten hyväksikäyttäjät hakeutuvat nimenomaan persuihin? Tuo vapauspuolueen kaveri olisi ihan hyvin voinut olla persu kanssa. Olettavatko, että persuihin pääsee helpommin vai onko persuuden ja lasten hyväksikäytön välillä jonkinlaista korrelaatiota? Onko tätä asiaa koskaan tutkittu?
Ei mitään "voinut" vaan on ihan pesunkestävä ääripersu. Tämän Vapaudenliiton juurethan on vahvasti persuissa, eli se on VKK:sta ovet paukkuen lähtenyt poppoo ja VKK taas oli Ano Turtiaisen perustama lössi sen jälkeen kun hän lensi persuista mäjelle.
Varokaa PedoPersujen vaalitelttoja.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki väri ei yhtään pue Riikkaa, näyttää seonneelta possulta.
😄
SS nazzi Akka on (purra) ja orpo pikku räkänokka suurine valheineen kuin SS Akkakin(purra),molemat joutaa Puutinin kansliaan...
Ai tämä ok set tava v i n o s i l m ä l u d e kykenee ymmärtämään vastikkeettomien sopeutumisrahojensa kanssa, että keharin eväät eivät oikein riitä vastuupaikoille?!
Ovatko Riku Pirinen ja Sasu Haapanen persujen ehdokkaana?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Riku Pirinen ja Sasu Haapanen persujen ehdokkaana?
Entä Outi Kumpuniemi?
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011124833.html
Vierailija kirjoitti:
Minua tavallaan ihmetyttää, että miksi kaikki lasten hyväksikäyttäjät hakeutuvat nimenomaan persuihin? Tuo vapauspuolueen kaveri olisi ihan hyvin voinut olla persu kanssa. Olettavatko, että persuihin pääsee helpommin vai onko persuuden ja lasten hyväksikäytön välillä jonkinlaista korrelaatiota? Onko tätä asiaa koskaan tutkittu?
Tämähän ei rajoitu pelkkiin lapsiinsekaantujiin vaan myös esimerkiksi julkisella paikalla ammuskelijoihin, vasarankäyttäjiin, maanpettureihin ja Luoja yksin tietää mihin muihinkin.
Rydman kuitenkin toivotettiin avosylin vastaan ihan tietäen miksi ei muille kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki väri ei yhtään pue Riikkaa, näyttää seonneelta possulta.
Olin juuri kommentoimassa jotain pseudo-älyllisesti, mutta tämä oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on epäonnistunut kaikessa, paitsi köyhien, työttömien, lapsiperheiden, opiskelijoiden, yrittäjien listaa saa jatkaa, kyykytyksessä.
Perskokkareiden säästötoimilla on kohta valtionvelkakin säästetty kaksinkertaiseksi. Markkina menetti uskonsa heti alkuunsa, seurauksena 100000 työtöntä lisää. Vielä on pari vuotta aikaa ajaa Suomi konkurssiin, ja hyvinhän tuo näyttää etenevån.
Mä oon vaan rikastunut nykyhallituksen aikana. Toivon mukaan päädytte sillan alle asumaan, niin olette ppois näkyvistä
Kävisit edes luottokortilla maksaen Usassa tsekkaamassa miten hienoa on suuret tuloerot, kun illan tultua kodittomat alkaa ostoskärryineen liikuskella.
Tuohan on persuilta klassinen vedätys itkun kera, kuin alkoholisti joka lupaa että tässä on viimeinen känni antakaa mulle kaikki synnit heti anteeksi. Eikä mikään muutu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on epäonnistunut kaikessa, paitsi köyhien, työttömien, lapsiperheiden, opiskelijoiden, yrittäjien listaa saa jatkaa, kyykytyksessä.
Perskokkareiden säästötoimilla on kohta valtionvelkakin säästetty kaksinkertaiseksi. Markkina menetti uskonsa heti alkuunsa, seurauksena 100000 työtöntä lisää. Vielä on pari vuotta aikaa ajaa Suomi konkurssiin, ja hyvinhän tuo näyttää etenevån.
Mä oon vaan rikastunut nykyhallituksen aikana. Toivon mukaan päädytte sillan alle asumaan, niin olette ppois näkyvistä
Toivottavasti tulet sokeaksi, silloin et näe!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siirtynyt persuihin, koska ei vaan jaksa tätä pahaa oloa enää vasemmalla puolella. Haluan olla hyvän mielen puolueessa. Lisäksi haluan palvoa mestaria
-Winner-
RAHHAAAAAHHHAAAAAAHHHAAAAAAA RAHHAH RAHHAH RAAAAHHAHAHAHAH!!!!
Minäkin haluan samalle puolelle. Haluan pehmustettuun huoneeseen ja syödä hyönteisiä. Keskellä yötä täysikuun aikaan huudan kaltereiden takaa MESTARIAAA!!!
- MESTARIII MAESTROOO! Tee minusta kuolematon!
Köyhillä ei enää ole ruokaa. Ne nääntyy nälkään ja syö hyönteisiä slummejen seiniltä. Mestari ja porukat imee verta minkä kerkeää. Kärsimys tuottaa nautintoa ja talous kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut kielsivät pervoilun! Onko sitten kuitenkin menty ja pervoiltu?
Kunnallisvaaliehdokkaina heillä on kuitenkin pervoja enemmän kuin koskaan. Perussuomalaiset voisivat vaihtaa nimensä jo Pervosuomalaisiksi niin vastaisi todellisuutta paremmin.
Pedosuomalaiset / Petturisuomalaiset. #Saksikäsisadisti.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa PedoPersujen vaalitelttoja.
Varsinkin jos on pienten lasten kanssa liikkeellä kannattaa kiertää persuteltat kaukaa.